Genoeg van andere.

Telefoon

Wijs gebruiker
Een paar van mijn vrienden hebben genoeg van Speed en zijn over gestapt op GHB het bevalt hun wel .

maar. GHB is beter voor je lichaam maar je gaat daar zo lomp van doen .. is er iets voor te doen dat je minder wazig doet ? of.. ?

jopsa!

Newbie
GHB werkt bijna het zelde als alcohol.

- GHB laat een neurotransmitter (overdracht stof) in je hersenen in overvloed aanwezig zijn.

-Alcohol versterkt de werking van deze neurotransmitter.

Het werkt dus allebij op het zelde systeem, maar dan anders.

Weet jij wat waarmee je weer noormaal gaat doen als je alcohol hebt gehad? Ik weet wel wat, maar daar zijn ze gelukkig dus van af (houwe zo)

PS: Ik hoop dat iedereen die dit leest kan zien waarom GHB absoluut niet samen gaat met alcohol.

Qocaïne

Badass junkie
jopsa! zei:
PS: Ik hoop dat iedereen die dit leest kan zien waarom GHB absoluut niet samen gaat met alcohol.

Benadruk dat nog maar even inderdaad. Je weet nooit waarmee onze Telefoon gaat combineren.

XTC en DXM
LSD, Paddo's, MDMA, Coke én Wiet

GHB en ??

uitkijken dus!

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
matthijs zei:
Telefoon zei:
de grenzen opzoeken doe je sowieso met harddrugs dus nog iets verder kan dan ook :openmouth:

Daarom neem ik ook altijd meer xtc als ik genoeg heb gehad.

of nog een lijntje :tongueout: Maar ik weet dat ik het nu kan laten.

Ontopic: combineer eens niet zoveel jongeman, leer je drugs eerst eens kennen voordat je domme dingen gaat doen. Als ik al die dingen lees wat jij post ben je veel te onverantwoordelijk om al die dingen te gebruiken.

Bovenaan