IlovetheWEED
Experimenterende gebruiker
Ik ben na een huiszoeking gepakt met 60 xtcs en een 4tal flesjes anabolen (België) iemand een idee wat mijn straf kan zijn? Dinsdag kom ik voor...
Mvg
Mvg
Het is al eens voorgekomen en ik ben doorverwezen naar de correctionele rechtbank... Ik word gestraft voor gebruik en bezit van... Verkoop is weg ik vroeg me dus af hoeveel boete ik zou krijgen het is mijn eerste keer dat ik zoiets meemaak.Tekzor668 zei:Als je stand bij verhaal houd dat je geen bedoeling had tot verkoop zal het wrs een boete en wat voorwaarden worden.
Aangezien je nu vrij bent zegt al genoeg dat je geen gevaar bent voor de maatschappij.
Hun beslissing zal vooral te beïnvloeden zijn door jou verleden, strafblad en of je de bedoeling had tot verkoop of niet..
Ok ja een boete komt er zowiezo dat weet ik, heb toch mijn advocaat gevraagd voor een werkstraf te regelen... Kunnen ze me eig verbieden om nog te smoren enzo?Tekzor668 zei:Dat kan ik jou niet meteen zeggen. Ik denk dat jou advocaat dit wel beter zal weten. Als ik moet speculeren dan denk ik wel dat die tussen de 4 a 600 euro zal liggen.
Ik weet niet hoe de regel- en wetgeving in België is, maar wat ik wél weet is dat een plastest onder "Medisch handelen en/of onderzoek" valt. De (Nederlandse) wet zegt dat een medische handeling en/of onderzoek alleen toegestaan is als de persoon in kwestie hier toestemming voor gegeven heeft (en dus op vrijwillige basis plaatsvindt), hetgeen wat betekent dat niemand - en dus ook niet via de rechter - gedwongen kan of mag worden om medische handelingen en/of onderzoeken te ondergaan aangezien dit de integriteit van het lichaam aantast. Just for the record: als je iemand verkracht of vermoord hebt dan gelden er andere regels, want dan hebben ze wél het recht om je urine (of ander DNA-materiaal) op te eisen.Tekzor668 zei:Ja die voorwaarden kunnen ze wel opleggen zoals plastest enzo kan de rechter ook eisen...
Ik ben niet thuis in het rechtssysteem, dus als iemand hier wél weet hoe dat werkt dan mag diegene mij verbeteren, maar volgens mij moeten ze met hard bewijs komen alvorens iemand (= member "IlovetheWEED" in dit geval) ergens van beschuldigd - en berecht kan worden.Tekzor668 zei:Ja inderdaad als ik het goed heb is dat inderdaad over hier zoiets in die aard maar als ze jou vragen, en je weigert, word je in dit geval direct aanzien als gebruiker...SirErick zei:Ik weet niet hoe de regel- en wetgeving in België is, maar wat ik wél weet is dat een plastest onder "Medisch handelen en/of onderzoek" valt. De (Nederlandse) wet zegt dat een medische handeling en/of onderzoek alleen toegestaan is als de persoon in kwestie hier toestemming voor gegeven heeft (en dus op vrijwillige basis plaatsvindt), hetgeen wat betekent dat niemand - en dus ook niet via de rechter - gedwongen kan of mag worden om medische handelingen en/of onderzoeken te ondergaan aangezien dit de integriteit van het lichaam aantast. Just for the record: als je iemand verkracht of vermoord hebt dan gelden er andere regels, want dan hebben ze wél het recht om je urine (of ander DNA-materiaal) op te eisen.Tekzor668 zei:Ja die voorwaarden kunnen ze wel opleggen zoals plastest enzo kan de rechter ook eisen...
Aah ok ja harddrugs heb ik niet meer genomen sinds dien de dag dat ik gepakt ben...SirErick zei:Ik weet niet hoe de regel- en wetgeving in België is, maar wat ik wél weet is dat een plastest onder "Medisch handelen en/of onderzoek" valt. De (Nederlandse) wet zegt dat een medische handeling en/of onderzoek alleen toegestaan is als de persoon in kwestie hier toestemming voor gegeven heeft (en dus op vrijwillige basis plaatsvindt), hetgeen wat betekent dat niemand - en dus ook niet via de rechter - gedwongen kan of mag worden om medische handelingen en/of onderzoeken te ondergaan aangezien dit de integriteit van het lichaam aantast. Just for the record: als je iemand verkracht of vermoord hebt dan gelden er andere regels, want dan hebben ze wél het recht om je urine (of ander DNA-materiaal) op te eisen.Tekzor668 zei:Ja die voorwaarden kunnen ze wel opleggen zoals plastest enzo kan de rechter ook eisen...
Ik had het niet beter kunnen zeggen.IlovetheWEED zei:Ik ben naar mijn weten voor niemand een gevaar
Ze zouden zich beter met terrorisme of grote criminelen bezig houden.
Ik hoop voor jou dat ze het bij een waarschuwing houden.IlovetheWEED zei:Ik ben eens benieuwd naar morgen wat mijn straf zal zijn...