1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gepakt met bestellen van Drugs in België

Discussie in 'Drugs en de wet' gestart door JanDeBrandweerman, 29 jul 2019.

?

Waar koop jij jouw drugs?

1. Normale internet

4 stem(men)
    25,0%
  2. Darknet

3 stem(men)
    18,8%
  3. Dealer

9 stem(men)
    56,3%
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. JanDeBrandweerman

JanDeBrandweerman Experimenterende gebruiker

Afgelopen week heeft de politie een bezoekje gebracht aan mijn broer die ik vroeg om op mijn huis te letten terwijl ik op vakantie ben de eerste week, en de post elke dag na te kijken omdat ik nog 2 bestellingen had die onderweg waren.

Mijn broer weet niets van mijn druggebruik en uit angst dat hij mijn pakketjes zou openen als ik hem niet zou vertellen dat hij ze moest dichtlaten, vertelde ik hem hierover. Ik had 3 dagen voor ik op vakantie ging besteld, en hoopte erg dat de post snel zou aankomen, wat dus niet gebeurde.

Uiteindelijk vertrok ik met een angstig gevoel in mijn hart (Ik kon niet wachten op de post omdat ik met het vliegtuig ging en al kaartjes had) en een week later kreeg ik eindelijk een update.

Mijn broer zei dat de politie was langs geweest en dat ze mij wouden spreken over een pakje dat was onderschept. Hijzelf had braafjes ja geantwoord toen de politie vroeg of ik op een bestelling was aan het wachten. eerste 10 minuten werd ik helemaal gek maar daarna kalmeerde ik mijzelf door te kijken wat de politie kon doen.

Ik zou nog 3 weken in een ander continent zitten, ze hadden mijn nummer wel maar ik had een andere terwijl ik op vakantie was dus mijn telefoon konden ze niet bespioneren en zolang ik mijn harde schijf, alle postverpakking vernietigde, de drugs bracht naar een vriend en mijn simkaart nooit meer opnieuw gebruikte als ik thuis was hadden ze geen bewijsmateriaal. Volgens mij kon ik ook niet worden beschuldigd van bezit want het pakket heb ik nooit ontvangen.

Het enige waar ik me zorgen over moet maken is mijn broer die ze misschien gaan ondervragen, mijn internetgeschiedenis en mijn adres dat ik nooit meer opnieuw kan gebruiken omdat de kans groot is dat ze alles wat binnenkomt nu gaan controleren.

De kans dat ik betrapt werd was klein omdat ik alles versleutelde en een aparte pc gebruikte om te bestellen. De enige reden waarom ik gepakt ben is zeer waarschijnlijk doordat mijn pakket toevallig is beschadigd of doordat de verkoper mijn pakket slecht had ingepakt.

Mocht je ooit gepakt worden met bestellen net als mij, vernietig al het bewijsmateriaal, bestel nooit meer naar je eigen adres, blijf van alle drugs af voor een bepaalde tijd en vertrouw niemand op het internet, en blijf ontkennen.

De politie klopt aan op je deur om te praten omdat ze denken dat je dan makkelijker toegeeft, WAT JE NOOIT MOET DOEN. Ze kunnen niet eeuwig met je bezig zijn en zullen na een tijd de zaak opgeven. Misschien zullen ze je ook bang proberen te maken en strafvermindering beloven, maar trap daar vooral niet in.

Vergeet nooit dat de politie niet je vriend is en dat ze jouw vrijheid willen afpakken omdat je een stof wilt opnemen waar jezelf voor hebt gekozen.

Dit bericht is geplaatst onder een andere naam uit veiligheidsmaatregelen.

P.S.: Volgens mijn gezond verstand is deze post niet in strijd met de forumregels omdat ik geen tips heb gegeven over hoe drugs te smokkelen of waar drugs te kopen. Om drugs te bestellen van het darknet is een bepaalde kennis nodig en zonder deze heeft de politie je binnen een maand op te pakken. Ik wil alleen dat niemand dezelfde fout maakt als mij en dat niemand opgepakt wordt door het bestellen van drugs.

Laatst bewerkt: 29 jul 2019
    Revolutionair, Neo-Shulginist en mod4fun vinden dit leuk.
  2. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Dat is wel een vreemd verhaal. Je zou verwachten dat de politie zich niet intensief met dit soort kleine cases zou bezighouden. Ze hebben toch zeker wel wat beters te doen...

Stom zeg. Sterkte en succes!

3. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Tot je ze een keer echt nodig hebt.

Neo-Shulginist vindt dit leuk.
  4. JanDeBrandweerman

@Roze Olifant

Ik had gewoon een brief verwacht in de brievenbus waar op stond dat mijn pakket was onderschept maar de Belgische politie vindt het weer nodig om de doodstraf op te leggen voor zaken i.v.m. drugs. Die vettige minister van gezondheid van ons heeft liever dat we alcohol zuipen en tegen een boom rijden dan dat we drugs gebruiken.

Benzoboss en Neo-Shulginist vinden dit leuk.
  5. JanDeBrandweerman

@De Dunne klopt voor een deel. Als mijn fiets gestolen wordt of mijn buren herrie lopen te maken om 3 uur s nachts zeggen ze wel dat ze het gaan bekijken en daarna krijg je nooit meer antwoord. Die agenten zijn te druk met prostituees te betalen met het geld van de staat.

Pas als er in mijn huis is ingebroken of ik ben overvallen overwegen ze serieuze maatregelen.

Revolutionair vindt dit leuk.
  6. mod4fun

mod4fun Belezen gebruiker

Mag ik vragen wat voor categorie drugs dit waren? Research chemcicals. hard drugs of soft drugs?
    Grote of kleine hoeveelheid..?

JanDeBrandweerman vindt dit leuk.
  7. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Bestel geen pakketjes maar gewoon gebruikershoeveelheden die zo de brievenbus in kunnen voor België. Gaat je minder problemen bezorgen en de pakkans verlagen..

8. JanDeBrandweerman

15 grammetjes MDMA en 5 Ecstasy pillen :(

9. mod4fun

Aha, dat ik toch wel een redelijke hoeveelheid. Was het een pakket of een envelop?

10. JanDeBrandweerman

15 gram mdma is zeer moeilijk te verstoppen in een envelop. Die 5 pillen waarschijnlijk niet maar uiteindelijk zijn beide onderschept.

11. mod4fun

Maar als ik het goed begrijp is er geen proces verbaal (o.i.d.) opgesteld?

12. JanDeBrandweerman

Nog niet denk ik want ik ben op vakantie, ik zou overal op de wereld kunnen zijn en voor zo'n kleine misdaad gaan ze mij niet traceren.

13. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Mag je niet in zulke dingen als dit een advocaat inschakelen/krijgen?

14. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Roep dat niet te hard! Politie en justitie doen wel vaker rare dingen. Kennis van mij moest zelfs een keer voor komen na gepakt te zijn met 10 gram wiet in Nederland. Ze vonden m zeker wel. Proces verbaal en een dikke boete!

Laatst bewerkt: 3 aug 2019
  15. JanDeBrandweerman

Tja hij bezat drugs, de mijne werden verstuurd en vervolgens heb ik ze nooit in handen gehad. Sowieso past mijn huidige situatie niet bij druggebruik dus ontkennen zal niet moeilijk zijn.

De Dunne vindt dit leuk.
  16. JanDeBrandweerman

Nou informatie over dit en justitie vind ik nergens. Ik vind alleen straffen voor bezit van drugs en regulering.

17. Rtby

Rtby Experimenterende gebruiker

Dat zijn wel forse hoeveelheden!

En je weet ook zeker dat je broer je dit niet gezegd heeft, omdat hij schrok van wat je hem vertelde en hij je even een lesje wilt leren?

18. JanDeBrandweerman

Hoe bedoel je? Hij weet niet dat ik drugs hebt besteld, dat zou heel dom van mij geweest, ik heb gezegd dat ik wat speciale potloden van bol heb besteld.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...