geslacht autoflower: week hoeveel?

spacelord

Wijs gebruiker
gegroet iedereen

De tijd is rijp om te beginnen met kiemen maar ik heb iets heel doms gedaan.

Mijn dure royal automatic zaden heb ik in een val over mijn tapijt gemengd met mijn 14 andere zaadjes. Deze autoflowers wilde ik een speciaal plekje in de tuin geven voor extra verzorging. Nu is mijn vraag wanneer ik kan zien welke van de zaden de autoflowers zijn. De zaden beginnen direct met bloeien maar wanneer is direct? Week 1 of pas week 3 of misschien nog later?

Smoke them if ya got them :stoned:

spacelord

Wijs gebruiker
Tripper zei:
De autoflowers groeien minder hard. :stoned:

Ja daar ga ik het vrees ik niet aan kunnen herkennen :tongueout:

Heb in het verleden autoflowers gekweekt maar een andere soort dan ik nu heb, die begonnen relatief snel te bloeien maar dat is alweer 3 jaar geleden.

mattskovic

Wijs gebruiker
bij mijn lowriders vorig jaar zag ik geslachts kenmerken rond de 3de week 1tje was wel veel later daar zag ik het geslacht pas tegen week 5 ( maar die werd ook wel hoger dan 1.20m dus denk dat dit een AF-kruising was)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou het gewoon zo aanpakken:

Je houd alle planten bij elkaar tijdens het voorgroeien.
Je wacht tot je het geslacht kan bepalen, de vrouwen die je overhoud die beginnen te bloeien zijn je AF's en kun je dus wegzetten. De andere vrouwen groeien nog eerst een hoop aantal weken door totdat ze beginnen te bloeien. Let wel op: Autoflowers groeien tijdens de bloei ook nog een heel stuk door!

Maar reken er dus op dat je de Af kan bepalen na zo'n 4 weken, of iets langer.
Misschien laten AF's het geslacht eerder zien dan regulieren, dat weet ik niet.

Bovenaan