Gesmolten dmt in basepijp laten zitten

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

John co

Newbie
Ik heb vandaag dmt gerookt uit een glazen basepijp, mijn vriend heeft bij de laatste trip echter niet alle dmt laten verdampen. Er zit nu nog een bruin laagje gesmolten dmt in, kan ik dit erin laten zitten en de volgende keer weer gebruiken of moet ik de pijp reinigen? Zoja, hoe kan ik de pijp dan het beste reinigen?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
DMT geeft inderdaad een agressieve aanslag. Ik weet niet hoe heilig jouw pijp is. Maar mijn pijp (de VaporGenie Sherlock Glass) is behoorlijk heilig. Ik heb Hem (ja, hij verdient eigenlijk een hoofdletter xD) speciaal aangeschaft voor DMT en ik vind het een geniaal ding. Ik heb hem nog niet zo lang, maar de eerste keer na gebruik was er toch al wel wat aanslag. Dit heb ik eruit gekregen door hem een tijd te laten weken in 'glass pipe cleaner' (of cleaner voor een bong, zelfde idee), paar keer schudden, nog even laten weken. Er zijn verschillende vormen en merken van die cleaners te koop in smartshops, mijn versie is een wit poeder dat je met water moet mengen. Je kunt als alternatief ook alcohol of heet water met wat afwasmiddel gebruiken. Als je geen risico wil nemen, (net) geen kokend water gebruiken. Ik weet niet of alle pijpen daartegen kunnen. Een basepijp is trouwens denk ik een stukje makkelijker schoon te maken, omdat die geen kromming heeft. Ikzelf kan met de VG geen 'pijpragertje' gebruiken om er effe lekker doorheen te raggen, maar misschien kun jij dat wel. Gebruik alleen niet iets wat het glas kan bekrassen, want die krassen kunnen op hun beurt weer zorgen voor barsten.

Mijn pijp werd na wat moeite volledig schoon. De geur van DMT (verbrand-plastic-vermengd-met vieze-oude-mannetjes-adem) blijft wel nog even erin hangen, maar dat vind ik wel charmant. Het is ook maar net hoeveel moeite je in die schoonmaak wil steken... ik heb wel wat dwangmatige trekjes, dus ik moet en zal dan ook weer een totaal heldere pijp hebben na afloop, ook al moet ik me daar enigszins voor uitsloven. :'D

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
De geur van DMT (verbrand-plastic-vermengd-met vieze-oude-mannetjes-adem)
Als je het zo zegt klinkt het niet zo aantrekkelijk meer. Zou het feit dat ik het wel lekker vind ruiken dan echt alleen door de associatie met de mooie ervaringen komen...?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Als je het zo zegt klinkt het niet zo aantrekkelijk meer. Zou het feit dat ik het wel lekker vind ruiken dan echt alleen door de associatie met de mooie ervaringen komen...?

Of ik heb gewoon een heel vreemd reukvermogen. :tongueout: Deze beschrijving vond ik het meest in de buurt komen. Maar het dekt de lading alsnog niet, want de geur is heel specifiek en ik denk dat bijna iedereen die DMT gerookt heeft die geur daarna in een split second kan herkennen.

Misschien heeft die snelle koppeling ook te maken met de intensiteit/impact van de ervaring.

inner_search

Badass junkie
Ik heb vandaag dmt gerookt uit een glazen basepijp, mijn vriend heeft bij de laatste trip echter niet alle dmt laten verdampen. Er zit nu nog een bruin laagje gesmolten dmt in, kan ik dit erin laten zitten en de volgende keer weer gebruiken of moet ik de pijp reinigen? Zoja, hoe kan ik de pijp dan het beste reinigen?
Ik reinig altijd , men vriend pufft zo een restanten nog op.
Tis maar wat je zelf verspilling vind en wat niet..

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan