Geur van ruwe opium

Svstoned

Experimenterende gebruiker
Enkele dagen geleden heb ik op dit forum gelezen hoe je ruwe opium uit een plant haalt door die te persen in een koffie pers.

Ik heb een dag of twee gezocht achter geschikte planten en heb die vervolgens geperst met de hand tot er een zwarte substantie overbleef, die heb ik 4 dagen laten drogen tot er bijna niks meer overbleef.
De restjes (die heel hard kleven) heb ik bijeen geschraapt en er een bolletje van gedraaid.

Ik heb van het bolletje geproeft en het smaakte naar een ongebakken taart die veel te veel gesuikert is en 20 jaar overtijd is.
Ik voelde heel mijn lichaam tintelen en later kwamen er allemaal grote bobbels op mijn lichaam maar dan bleek dat ik 7x gebeten ben door een spin XD

Het ruikte naar drop (die hollandse snoepjes) zou je iemand blinddoeken en hem/haar eraan laten ruiken dan zegt die persoon dat het drop is.

Ik vraag me af of het wel ruwe opium is dat ik verkegen heb want heel veel van die planten leken allemaal op elkaar.

Het is zwart zoals ruwe opium, het kleeft heel erg zoals ruwe opium en het ruikt naar drop...
Ruikt ruwe opium naar drop, of heb ik hier iets helemaal anders?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb wel gezien dat de bewerking van de ruwe opium met amoniak en chloor, de dropgeur geeft.

(amoniak + chloor maakt amoniumcholrde en dat is salmiak)

Maar of ruwe opium nu echt naar drop ruikt? heb ik nog niet echt over nagedacht. Ik vind het meer ruiken naar hars van versgezaagd hout.

Judas

Wijs gebruiker
Heb van de week nog ruwe opium geoogst en oraal geconsumeerd, maar drop was wel het laatste waar het naar smaakte of geurde. Sowieso verdoofde het snel de tong en de smaakpapillen. Daarvoor proefde ik een mengsel van looizuur, turf, vers gemaaid gras en wet pussyvocht.
Heb het echter niet geperst maar kerven in de papaverbol gemaakt waar wit sap uit bubbelde dat 10 uur later in een bruine kleefpasta getransformeerd was.

Was dat tintelen het enige effect? Dan klopt er iets niet...Je moet de opium ongeveer 10 dagen nadat de bloembladeren eraf gevallen zijn winnen. De rand waar de bloembladeren aan vastzaten moet donkerbruin tot zwart gekleurd zijn voor je erin gaat snijden. Die kleine rode papavertjes die hier van nature groeien hebben een erg zwak effect. Het gaat om grote potente jongens zoals hieronder. Eigen kweek. Een flinke mespunt oplikken en in no time ben je super high :P
Opassen want die shit is zwaar verslavend. Gebruik het al de hele week...ga vandaag voor de afwisseling denk ik maar eens aan de yayo :rolleyes:

speeseend

Wijs gebruiker
@ Yeti:

Volgens mij zijn dat foto's van één der klaprozen! Wat ik eigenlijk probeer te zeggen: "Het is mijns inziens geen Papaver Somniferum".

Zo ziet de bloem van de Papaver Somniferum eruit :wink:

een gladde steel dus.

Judas

Wijs gebruiker
Ik vrees dat je gelijk hebt Speeseend. Tsja, der stond wel Somniferum op het pakkie zaadjes en die Afghanen staan op het journaal ook tussen dit soort bloemen.
Anyway, ze geven lekkere stuff die goed werkt: ik ben als peuter uit oost-europa meegevlucht en daar gaven ze het sap van deze bollen dikwijls aan huilbaby's in de warme melk zodat ze lekker rustig werden. Oudere familieleden bevestigden dat zij deze bloemen kweekten.

Ik zal volgend jaar toch die bloemen die jij hier toont eens te pakken proberen te krijgen. Zijn waarschijnljk krachtiger. Thanx for te advice :wink:

@ Underworld, het gaat inderdaad stevig bergafwaarts. Moet maar een tijdje naar een onbewoond eiland op vakantie gaan :)

splifftail

Belezen gebruiker
yeti zei:
Ik vrees dat je gelijk hebt Speeseend. Tsja, der stond wel Somniferum op het pakkie zaadjes en die Afghanen staan op het journaal ook tussen dit soort bloemen.
Anyway, ze geven lekkere stuff die goed werkt: ik ben als peuter uit oost-europa meegevlucht en daar gaven ze het sap van deze bollen dikwijls aan huilbaby's in de warme melk zodat ze lekker rustig werden. Oudere familieleden bevestigden dat zij deze bloemen kweekten.

Ik zal volgend jaar toch die bloemen die jij hier toont eens te pakken proberen te krijgen. Zijn waarschijnljk krachtiger. Thanx for te advice :wink:

@ Underworld, het gaat inderdaad stevig bergafwaarts. Moet maar een tijdje naar een onbewoond eiland op vakantie gaan :)

Je kletst YEti, eerst vertellen dat je dat spul al een week gebruikt etc... Eend heeft helemaal gelijk (heeft ie vaker) P.Somniferum heeft blauwgroen was-achtig blad, zeker niet donkergroen en harig. Jouw variant bevat nauwelijks/geen werkzame alkaloiden. Foto's van jou en Eend zijn duidelijk genoeg.

Svstoned

Experimenterende gebruiker
Eergisteren heeft de gemeente alles afgereden waar ik mijn bollen haalde, heb nu nog een stuk of 20 bollen liggen bij mijn maat waarvan we gingen thee maken maar er zijn een paar dingen tussen gekomen

De opium van me bro ruikt lekker en is ietwat harder, nu nog wachten tot hij het oprookt :)

Judas

Wijs gebruiker
splifftail zei:
yeti zei:

Je kletst YEti, eerst vertellen dat je dat spul al een week gebruikt etc... Eend heeft helemaal gelijk (heeft ie vaker) P.Somniferum heeft blauwgroen was-achtig blad, zeker niet donkergroen en harig. Jouw variant bevat nauwelijks/geen werkzame alkaloiden. Foto's van jou en Eend zijn duidelijk genoeg.
Schijnbaar kon je op het moment dat mijn post op je netvlies verscheen wel lezen Spliftail maar geen betekenis ontlenen aan de woorden want ik geef Speeseend immers volmondig gelijk.

Ik zou zeggen: google dat van die slaapmelk voor baby's even na voor je overhaaste conclusie's trekt of kom het spul hier zelf even keuren. Waarschijnlijk is het effect van de door mij gewonnen opium vergelijkbaar met het verschil tussen cocabladeren kauwen en cocaine snuiven. In ieder geval was de uitwerking krachtiger dan een stevige dosis codeine. Dat heb ik gechekt door 's middags de papavarshit te gebruiken en 's avonds de codeinepillen. Ook nog gecombineerd gebruikt en dat was ook erg fijn.

Ik heb trouwens al een paar keer gelezen dat er wel degelijk opium uit de papaver orientales gewonnen kan worden. Dat het een wijd verbreid misverstand is dat daar geen werkzame bestanddelen in zitten. Gezien het feit dat ik dag na dag maar in die bollen ging zitten snijden om ze te melken en niet kon wachten tot het goedje gereed was, twijfel ik er niet aan dat ik een roesverwekkende substantie verkregen heb met een op zijn zachts gezegd sterk verslavend karakter.

Als ik het mezelf allemaal ingebeeld heb, dan was het in ieder geval een lekker placeboeffect.

speeseend

Wijs gebruiker
yeti zei:
...Ik zou zeggen: google dat van die slaapmelk voor baby's even na voor je overhaaste conclusie's trekt of kom het spul hier zelf even keuren.

Voor baby's, beste Yeti! De werkzame stof is in geringe mate aanwezig. Of moet ik vaststellen dat jij nog een baby bent?

Judas

Wijs gebruiker
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: Speeseend, you realy made my day!!!!

Het zou best kunnen dat ik overgevoelig voor de alkaloiden in papavers ben. Zo lees op het web dat mensen een flinke dosis codeine nodig hebben om er lol aan te beleven, terwijl ikzelf bij 30 mg al helemaal van de wereld ben en zwalkend door mijn huis loop. Ook van een klein beetje morfine lig ik zo op apelazerus. Ben nogal relaxed van mezelf dus als ik in een andere mood wil komen neem ik liever zo'n lekkere upper uit columbia.

Tot ik 3 jaar geleden stevig aan de sos verslingerd raakte had ik in ieder geval nog steeds een babyface maar dat is er door die troep helaas vanaf gegleden.

Yoro

Bewuste gebruiker
Ik ben juist wel een beetje jaloers op de Jetti :wink:
Om met zo weinig toch al stoned te worden dan.
Bij mij was het precies andersom.
Ik had van alles juist veel meer nodig dan mijn toen medegebruikers voor hetzelfde effect.
Dat gold voor zowel partydrugs als opiaten.
Als je voor minder geld even stoned kunt raken, des te beter toch!

Verder inhoudelijks niets toe te voegen.
De enige planten waar ik verstand van heb zijn hennepplanten.
Papaver heb ik zelfs nog nooit van dichtbij gezien.

Groeten, Yoro :wave:

splifftail

Belezen gebruiker
Beste Yeti,
zonder aanvallende bedoelingen: je verhaal komt onwaarschijnlijk over. Heb zelf ook ervaring met codeine en zelfgemolken melksap van P. Somniferum, zowel rode, blauwe, witte als paarse variant, en de effecten die je beschrijft zijn behoorlijk heftig voor zulke geringe dosis en werkzame alkaloiden... 3o mg codeine voel ik ook, 20 mg ook al, maar voor een werkzaam en merkbaar effect van ruwe zelfgefabriceerde opium heb ik toch echt meer nodig dan jouw beschreven hoeveelheid. Of ik het oraal neem of rook. Maar mogelijk ben je idd erg gevoelig voor deze stoffen....

Judas

Wijs gebruiker
Om eerlijk te zijn verwachtte ik er zelf niet veel van toen ik die bollen ging melken Splifftail. Het was dus een onwaarschijnlijk goed effect en achteraf gezien verbaast het me niet dat je het een onwaarschijnlijk verhaal vindt.
Ik werd alleen een beetje pissed off omdat ik dacht dat je vond dat ik Speeseend's expertise in twijfel trok maar daar blijk ik me in vergist te hebben. :wink:

Bovenaan