• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Gevoel van GHB

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Doffert

Experimenterende gebruiker
Hi daar,

Ik ben nou al een aantal weken aan t kl*ten met de dosering van G, maar heb nou nog niet echt een dosis gevonden dat ik denk van 'Jaaa dit is het'

Ik heb geëxperimenteerd van dosissen van 1 tot en met 3.5 en dan met incrementeel met 0.2 omhoog (dus elke keer dat ik t ging proberen weer met 0.2 omhoog), maar ging bij 3.5 denk ik out? ( werd 8 uur later weer wakker door me wekker en kan me niet herinneren dat ik in slaap viel). Verder merk ik wel heel lichtjes een soort van verdovend gevoel (zou het eerder als moe omschrijven), maar nou echt niks qua geilheid of de andere beschreven effecten. Toen dacht ik het ligt misschien aan de G, dus bij een andere dealer ook wat gehaald, maar exact het zelfde.

Is G gewoon niet aan bij besteed, moet je het leren kennen zoals met coke of zou ik nog wat anders kunnen proberen?

Gipsysoul

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je het inderdaad moet leren kennen. Niet teveel en niet te snel nemen. Ik ga meestal lekker op 5 ML (nu doe ik het al jaren). Volgens mij heeft het ook met je lengte/gewicht te maken..

Natozlato

Bewuste gebruiker
Ik vind ook dat je het leert kennen als je het wat vaker hebt gedaan. De eerste keren had ik zoiets van, is dit het nou? Het is het als goed aangeschoten zijn. Maar nu vind ik het toch wel anders. Na 1 of 2 keer bijpakken komt het effect goed tot z'n recht vind ik. Ik word er ontspannen, los en praterig van. En lekkere kriebels door mn lijf, beetje zoals bij mdma.
Je wordt er niet vanzelf geil van. Maar met het juiste gezelschap..
Misschien is het niks voor jou? Heb je het al geprobeerd met een paar keer bijpakken? (uiteraard wel voorzichtig, om de 2 uur).

Zoals ik al eerder aangaf in een topic kun je pas GHB echt goed voelen na meerdere redoses op een dag. Op een gegeven moment zit je er pas echt lekker in, echter is het inderdaad experimenteren hoe dat eruit gaat zien.

Natozlato

Bewuste gebruiker
Ik vind het ook wel veel. Is je ghb misschien niet zo sterk of heb je een hoge tolerantie? Ik begin altijd met 2,5 ml.

Revolutionair

Wijs gebruiker
Ik bing dus 1 keer per maand en pak meteen 4ml de hele dag door..
Tollerantie is dat.
5ml is ook veel voor haar gewicht.
Ik weeg nu 90kg en nog is 4ml veel voor mij.
Super sterke ghb.

Soms moet ik even stoppen na 5 buisjes 3 uur want dan is er teveel opgebouwd.
Dan ga ik weer 4ml maar soms de hele dag 4ml lukt ook makkelijk.

Je moet het leren kennen.
De juiste dosis dat je niet out gaat maar ook geen dosis dat je het niet voelt.
Dat is ghb.

Je kan ook de begin van de dag een joint roken en dan 2 uurtjes later ghb nemen dan voel je hem echt heel erg en heb je minder nodig.

Chillax

Bewuste gebruiker
Ik heb dezelfde ervaring als @Doffert ,zie mijn topic. Voelde meer als valium en slaapmiddel dan als drug. Weinig bijzonders aan en al helemaal niet voor een feestje.

Ik ga ook nog wel wat experimenteren maar als het altijd zo blijft voelen als je 0.1ml te veel hebt genomen ofzo dan is het niet de drug voor mij denk ik. Veel te veel berekenen en gedoe... Dan zijn er denk ik praktischer alternatieven.

MDMAZING

Badass junkie
ghb is alsof je lekker dronken bent, zonder alle negatieve effecten van alcohol. Helder in je koppie etc. Remmingen etc, super geil. Geen comedown en kater.

Chillax

Bewuste gebruiker
ghb is alsof je lekker dronken bent, zonder alle negatieve effecten van alcohol. Helder in je koppie etc. Remmingen etc, super geil. Geen comedown en kater.
Maar met alcohol heb ik geen tintelingen of extra gevoel bij aanrakingen (eerder verdoofd) of meer zin om te dansen. Dat lees ik ook over GHB. Is dat dan wellicht altijd in combinatie met iets anders of kun je dat ook van enkele ghb krijgen?

MDMAZING

Badass junkie
Maar met alcohol heb ik geen tintelingen of extra gevoel bij aanrakingen (eerder verdoofd) of meer zin om te dansen. Dat lees ik ook over GHB. Is dat dan wellicht altijd in combinatie met iets anders of kun je dat ook van enkele ghb krijgen?
Met GHB op gaan je remmingen weg, aanrakingen worden inderdaad lekkerder. Libido schiet met een raket omhoog en je word best geil. Je voelt je gewoon lekker, lekker euforisch. Seks op ghb is ook super. Geen comedown en kater, dat maakt het zo verslavend.

Laatst bewerkt:

Doffert

Experimenterende gebruiker
Vandaag weer 3,5 geprobeerd ( waar ik vorige keer van dacht out te zijn gegaan ). Had nu wel effect maar juist wat ik niet zoek bij alcohol, namelijk niet meer uit me woorden komen, dom voelen en kon amper me benen nog besturen.

mij ga volgende week 3.3 maar weer eens proberen en als dat niks is leg ik me er maar bij neer denk ik. Eventueel nog een keer na wat MDMA kijken of dat wat is, maar als standalone drugs valt het me nog erg tegen.

Revolutionair

Wijs gebruiker
Met GHB op gaan je remmingen weg, aanrakingen worden inderdaad lekkerder. Libido schiet met een raket omhoog en je word best geil. Je voelt je gewoon lekker, lekker euforisch. Seks op ghb is ook supe
Oh oh je hebt hem wel te pakken he?
Eerst helemaal tegen ghb en nu weet je wat het is.
Nu wel voorzichtig er mee omgaan want ik lees dat je hem te pakken hebt.
En als je het eenmaal kent dan is het de beste drugs te wereld.

Vandaag weer 3,5 geprobeerd ( waar ik vorige keer van dacht out te zijn gegaan ). Had nu wel effect maar juist wat ik niet zoek bij alcohol, namelijk niet meer uit me woorden komen, dom voelen en kon amper me benen nog besturen.
Klinkt allemaal niet goed.
Misschien is het ook gewoon niks voor jou.
Ik kan niet tegen pep.
Hallucinaties binnen no time.
Zo heeft iedereen wel iets.

MDMAZING

Badass junkie
@MDMAZING Kijk je uit... Ik gun je de hel van GHB verslaving echt niet. Alsjeblieft wees niet zo dom als ik en trap er niet in. Geniet met mate en pas op jezelf. 🖤
Enigste effect wat ik tot nu heb gehad met ghb is dat ik me best wel dronken voel. Totaal geen euforie oid. Met de effecten die ik had snap ik totaal niet wat mensen leuk aan ghb vinden, en waarom het zo verslavend is. Ik noemde alleen de effecten op die bekend zijn

Spyro

Bewuste gebruiker
Enigste effect wat ik tot nu heb gehad met ghb is dat ik me best wel dronken voel. Totaal geen euforie oid. Met de effecten die ik had snap ik totaal niet wat mensen leuk aan ghb vinden. Ik noemde alleen de effecten op die bekend zijn
Dat dronken gevoel wat mensen altijd beschrijven herken ik juist dan totaal weer niet. Maar zo heeft iedereen zijn eigen beleving.

Ik waarschuw je alleen, is met goede intentie.

MDMAZING

Badass junkie
Snap ik, thanks daarvoor :redheart:
Met de effecten die ik heb gehad vind ik het niks aan. Dronken zijn vind ik sws al niks, en als ghb dat naboost dan vind ik het al helemaal niks. Wat ik ook krijg dan is soms dubbel zich etc. Beetje hoofdpijn etc. Misschien komt dat euforie als ik het wat vaker neem?

Revolutionair

Wijs gebruiker
Dat dronken gevoel wat mensen altijd beschrijven herken ik juist dan totaal weer niet. Maar zo heeft iedereen zijn eigen beleving.
Dat heeft iedereen bijna bij het begin en dan gaat het over na een paar keer gebruik naar de echte feeling.
Best wel bekend.
Ik had het 3x en daarna had ik hem te pakken.
Was helemaal dronken van de g alles ging draaien.

Spyro

Bewuste gebruiker
Met de effecten die ik heb gehad vind ik het niks aan. Dronken zijn vind ik sws al niks, en als ghb dat naboost dan vind ik het al helemaal niks. Wat ik ook krijg dan is soms dubbel zich etc. Beetje hoofdpijn etc. Misschien komt dat euforie als ik het wat vaker neem?
Ik drink ook amper want ik vind dronken zijn ook totaal niet leuk. Ik vind dat het per GHB heel erg verschilt... Heb ooit een fles gehad waarbij ik veel hoofdpijn kreeg en er gewoon erg moe van werd. Maar bij mijn vaste dealer nu word ik er nog steeds goed geil, praterig, goed gehumeurd en energiek van. Mits ik de goede dosis heb... Dat is toch het allerbelangrijkste!

MDMAZING

Badass junkie
Dat heeft iedereen bijna bij het begin en dan gaat het over na een paar keer gebruik naar de echte feeling.
Best wel bekend.
Ik had het 3x en daarna had ik hem te pakken.
Was helemaal dronken van de g alles ging draaien.
Wat ik ook vooral had was dubbel zicht

Revolutionair

Wijs gebruiker
Ik drink ook amper want ik vind dronken zijn ook totaal niet leuk. Ik vind dat het per GHB heel erg verschilt... Heb ooit een fles gehad waarbij ik veel hoofdpijn kreeg en er gewoon erg moe van werd. Maar bij mijn vaste dealer nu word ik er nog steeds goed geil, praterig, goed gehumeurd en energiek van. Mits ik de goede dosis heb... Dat is toch het allerbelangrijkste!
Ja heb ik ook.
Een wijntje is goed maar ik krijg nu meteen hoofdpijn als ik teveel drink.
De kater komt meteeen.
Mdma vind ik ook niks meer aan.
Ga alleen nog maar hard geen love feeling omdat ghb de echte love feeling heeft en mdma gewoon keihard gaan is..

MDMAZING

Badass junkie
Ja ik hoop dat het 'echte' gevoel van ghb nog wel komt. Dat dronken achtige dubbel zicht ( soms ) shit is echt kut. Word er ook niet geil ofzo op

Chillax

Bewuste gebruiker
Dat dronken gevoel wat mensen altijd beschrijven herken ik juist dan totaal weer niet. Maar zo heeft iedereen zijn eigen beleving
Wat dan? Word je er ook niet moe en loom van?

@Doffert ik denk dat het verschil tussen 3.5ml en 3.3 wel heel minimaal is.. Ik zou dan eerder volgende keer 2.5 doen... Of 3.0

Spyro

Bewuste gebruiker
Ja heb ik ook.
Een wijntje is goed maar ik krijg nu meteen hoofdpijn als ik teveel drink.
De kater komt meteeen.
Mdma vind ik ook niks meer aan.
Ga alleen nog maar hard geen love feeling omdat ghb de echte love feeling heeft en mdma gewoon keihard gaan is..
Same. Laatste keer dat ik gedronken heb lag ik een dag lang te kotsen daarna. Wat een ellende is dat zeg. MDMA heb ik ook teveel gebruikt waardoor ik ziek wordt ervan, helaas. Dat love gevoel ga ik never meer terug krijgen.

Kijk uit naar mijn eerste Gtje als ik een paar maanden clean ben. Heb hier en daar een Gtje gedaan laatste tijd maar niks bijzonders meer ermee. Kan het prima op het aanrecht laten staan nu

MDMAZING

Badass junkie
Vrijwel bijna niet gehad... Tenzij ik heel moe was geloof ik. Is het niet een idee om je GHB eens te laten testen ook?
Ja kan ik doen. Kan gewoon in amsterdam toch? misschien ga ik morgen erheen. Moet ik dan alles meenemen? of een beetje

Spyro

Bewuste gebruiker
Ja kan ik doen. Kan gewoon in amsterdam toch? misschien ga ik morgen erheen. Moet ik dan alles meenemen? of een beetje
Gewoon even de dichtstbijzijnde op Google zoeken. Ik heb er hier ééntje praktisch om de hoek maar ik woon dan ook in Tilburg. Je kan beter teveel meenemen dan te weinig. Weet even niet meer precies hoeveel ze nodig hebben. Misschien dat @Revolutionair dat nog wel weet.

MDMAZING

Badass junkie
Gewoon even de dichtstbijzijnde op Google zoeken. Ik heb er hier ééntje praktisch om de hoek maar ik woon dan ook in Tilburg. Je kan beter teveel meenemen dan te weinig. Weet even niet meer precies hoeveel ze nodig hebben. Misschien dat @Revolutionair dat nog wel weet.
Op google staat GGD amsterdam, die gaat pas smidags om 17:00 open. Beetje rare tijd

MDMAZING

Badass junkie
Haha, ben benieuwd wat eruit komt!
TESTEN VAN VLOEISTOFFEN
  • Vloeistoffen gaan altijd meteen naar het lab voor analyse. Je kunt dan een week later telefonisch je uitslag opvragen.
  • Bij vloeistoffen heeft het lab minimaal 2 ml nodig.
  • Als je vloeistof naar het lab gaat, krijg je deze NIET terug.

Denk dat ze daarmee ook ghb bedoelen? 2ml is wel weinig, misschien zit er veel meer dingen in de ghb wat ze op dat moment niet opzuigen in die 2ml.

Gipsysoul

Bewuste gebruiker
TESTEN VAN VLOEISTOFFEN
  • Vloeistoffen gaan altijd meteen naar het lab voor analyse. Je kunt dan een week later telefonisch je uitslag opvragen.
  • Bij vloeistoffen heeft het lab minimaal 2 ml nodig.
  • Als je vloeistof naar het lab gaat, krijg je deze NIET terug.

Denk dat ze daarmee ook ghb bedoelen? 2ml is wel weinig, misschien zit er veel meer dingen in de ghb wat ze op dat moment niet opzuigen in die 2ml.
Met hoeveel ML begon je nou?

Chillax

Bewuste gebruiker
Ik heb mijn GHB laten testen en was 500mg/ml verder niets. Ik betwijfel of het verschil per batch/leverancier kan verschillen als het gewoon schoon en puur is. Denk eerder dat dat tussen je oren zit...volgens mij namen ze bij mij een paar ml... 3 tot 5 ofzo.

Maar goed, daar me had ik dus ook een lam/loom/moe gevoel en verder niets

Zeelanddude

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ik heb geen idee hoeveel je mee gaat nemen naar jellink, maar zou daar niet binnen stappen met een liter ghb ofzo :joycat:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan