1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gevoel wanneer het inslaat

Discussie in 'Speed' gestart door inempathy, 1 mrt 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. inempathy

inempathy Newbie

Hoi DF!

Ik lurk al enige tijd op deze forum en heb besloten gezellig mee te oreren.

Korte introductie, ik ben 25 jaar en gebruik sinds 3 jaar. Dit doe ik op feestjes en festivals en in het weekend. Voordat ik een nieuwe drug ging proberen op een feest of festival ging ik altijd op deze forum alle treads doorlezen. Nu ik wat bekender ben met verschillende drugs vind ik vaak juist lache om onder invloed positieve ervaringen of meningen te lezen die hier gepost worden.

Ik vind speed een leuke drug en gebruik het thuis wekelijks (ongeveer 100mg) waarmee ik uren lang leuke dingen in huis kan doen of met een hoge drang naar informatie kan zoeken. Wanneer ik ook onder invloed op de wc men "derme flos" (ik kom uit brabant, flauw verwoord) kan ik soms 2 uur lang op deze forum, 4chan,reddit etc. lurken zonder dat in de gaten te hebben.

Nu heb ik de vraag: Wat zijn voor jou de kenmerken/ wat voel je wanneer het inslaat?

Met snuiven heb ik zelf dat het gelijk inslaat dus dan vind ik het niet zo opmerkelijk om het te benoemen.

Ik vind het fijner om er een bommetje van te maken en die slaan naar ong. 15-30 min in.
    Wanneer ik het heb ingenomen en het inslaat dan:

- voel ik eerst dat ik super diep en fijn kan ademen, iedere keer dat ik goed in adem voelt het super fijn.
    Als ik het vanuit mijn beleving moet beschrijven, voelt t als het gevoel die je krijgt wanneer je wil gapen maar dat dan niet lukt. zegma het gevoel dat je adem te kort hebt. En dat het je dan eindelijk lukt om te gapen.

- dingen altijd analyseren, random vragen die ik mezelf stel en probeer te beantwoorden en de muziek in men kop vagen weg. Ik denk alleen maar aan dingen waarmee ik bezig ben of ga doen wat mij enorm veel rust in mijn hoofd geeft. waardoor ik zelf ook rustiger word.

- Enorme drang naar iets willen doen word steeds groter.

- spontane leuter verkleining, en verhoging libido.

Daarna merk ik ook dat ik koude voeten krijg,droge mond etc. maar dat zijn kenmerken die ik later krijg en niet wanneer het inslaat.

dus: Wat zijn voor jou de kenmerken/ wat voel je wanneer het inslaat?

Ik ben benieuwd want ik denk dat het per persoon wel verschilt!

2. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

Als psychedelica beginnen te werken dan is het eerste wat ik voel alsof mijn ogen aan een draadje aan de binnenkant van mijn hoofd naar achteren worden getrokken. (Klinkt heel gek, zo voelt het wel). Een vriend van mij noemt het wel eens 'precies het gevoel dat je hebt in je hoofd als je gaapt'. Een andere vriend gaat altijd echt gapen als psychedelica beginnen te werken.

Nog wat merkwaardigs: ik heb bij psychedelica altijd het gevoel alsof ik een natte scheet moet laten. Dat begint bij de allereerste effecten en verdwijnt pas als de trip weer weg is.

Als stimulanten beginnen te werken dan is altijd het eerste wat ik merk dat mijn been rusteloos op en neer wipt. Het tweede is meestal een soort zenuwachtige vlinders in de buik. Als ik speed snuif dan moet ik bij de eerste dosis vaak (bijna) overgeven, omdat mijn lichaam heel snel naar de vluchtstand wisselt en geen energie meer wil verspillen aan eten verteren.

3. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker Donateur

Ik moet van Psychedelica ook altijd gapen als het begint te werken. De paddo-gaap betekend dat hij goed gaat vallen.

Vroeger met speeds bommetjes merkte ik eigenlijk nooit dat hij inslaat. Ik merk dat ik praterig word en op het moment dat mijn mond het niet meer bij kan houden wat ik allemaal wil zeggen dan heb ik van aaah hij is in werking :yum:.

4. Dirkjan

Dirkjan Experimenterende gebruiker

Wanneer ik het snuif merk ik de effecten rond de 5 minuten. Wanneer ik een bommetje maak uiteraard veel later, meestal rond de 20 minuten tot een uur. Snuiven voelt opgejaagder en mijn piek is hoger, maar bij slikken duurt het langer en is het effect wat milder.

Bij MDMA is het bij anders. Dan denk ik dat de pil niet werkt, maar valt me op dat mijn kleren plotseling zo lekker zitten. En dan kijk je naar je blikje cola en denk je: "dat is eigenlijk best een mooi blikje." En dan twee seconden daarna, boem, alsof iemand een emmer warm water over je leeggooit.

5. StimsalaBanne

StimsalaBanne DF Stuff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Wha! Dat is de beste omschrijving van die tinteling inderdaad. Die ga ik onthouden.

inempathy vindt dit leuk.
  6. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Ik weet nog dat toen ik voor het eerst mdma deed ik chronische hyperventilatie had. Alsof ik maar nooit een volledige ademhaling kon doen. Altijd heel oppervlakkig en niet over een bepaald 'punt' heen kunnen komen. Toen de mdma insloeg was dat als een soort golf van ontspanning van mijn hoofd naar beneden tot mijn voeten. Alsof de wereld van je schouders valt. Dit zorgde ervoor dat ik sinds een jaar ofzo 'compleet' kon ademen. Er was niet meer dat vervelende 'obstakel' dat ervoor zorgde dat mijn ademhaling oppervlakkig bleef. Ook zuchten voelde heerlijk. Alleen dat ademen had het al de moeite waard gemaakt. Bijna om emotioneel van te worden om eindelijk weer eens vrij te kunnen ademen zonder een brok in je keel.

Edit: o shit dit gaat over speed. Never mind :sweatsmile:

inempathy, De Dunne en Mezelf vinden dit leuk.
  7. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Hahaha ja bij “inslaan” denk ik ook aan mdma!
    Bij speed heet het toch geen inslaan? Niet dat het uitmaakt hoe het heet hoor. Onder mijn speed gebruikende omgeving noemen we/ze het geloof ik: “ik voel m,” of: “ik begin m te raken”. Of eigenlijk heeft het geen naa dacht ik.
    Naja iig hadden we dezelfde gedachte bij het lezen van het topic. Inslaan=mdma in onze mind hahaha.

inempathy en Mindless vinden dit leuk.
  8. Fenne

Fenne Belezen gebruiker

Welkom op het DF en uit de plek waar je lurkte :grin:

Bij inslaan denk ik ook aan MDMA, maar blijkbaar heb jij het ook met speed. Hier nog geen speed-ervaring, maar wel met MDMA.
    Ik merk dat het opkomt, inslaat als mijn vingers raar voelen. Soort van van tintelen, klam worden van de vingers. En opeens is het er. Ik heb geen plotselinge veranderingen. In het begin adem ik vaak opvallend door mijn neus in en door mijn mond uit. En altijd zit ik met mijn handen in haar. Dat is gewoon zo lekker! :hearteyes: En dansen natuurlijk. Maar dat doe ik al voordat hij inslaat, dus veranderd niet veel aan

9. De Dunne

:tearsofjoy::tearsofjoy:

10. De Dunne

Ja zo is het bij mij ook ongeveer. Je merkt het eerst aan subtiele dingen. Al kan ik als het begint te werken ook wat zenuwachtig worden of soms iets misselijk. Dat zakt allemaal weg als het helemaal werkt.

11. inempathy

inempathy Newbie

Hey DF leden!

Ik was er even tussenuit en bedacht mij nu pas om weer in te loggen :flushed:
    Echt tof om jullie ervaringen te lezen!

Toch wel relateerbaar zie ik nu dat gevoel van goed kunnen gapen :sob:

Laden...
Vergelijkbare Topics - gevoel inslaat
  1. Semsoap
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    183
  2. Anzor
    Reacties:
    8