gevolgen na stoppen gbl (dringend)

ashling

Newbie
Hallo,

Ik zou zeer dringend antwoord moeten hebben op mijn vraag. Mijn vriend heeft verschillende keren gbl gebruikt de afgelopen maand. De extacte aantal weken weet ik niet, maar het was niet elke dag. Hij heeft hier 2x een soort van epilepsie-aanval door gekregen, 1 ernstige.
Nu heeft hij vorige week de laatste keer gbl gebruikt.
Maar nu heeft hij al 4 keer (maandag, dinsdag, woensdag en nu) de effecten van gbl. Alles lijkt erop dat hij gbl heeft gebruikt, maar dit is niet het geval.

Nu vermoedde ik al dat dit niet normaal was, maar ik weet niet wat doen.
Momenteel ligt hij op bed met een koud washandje op zijn hoofd omdat hij zo zweet.

Weet er iemand wat ik kan doen?
Ik wou naar het ziekenhuis gaan, maar dit wilt hij niet.

Alvast bedankt!
Ashling

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
ik zou hem toch maar proberen te overtuigen dat het beter is om even naar het ziekenhuis te gaan,zeker met die epileptische aanvallen, kan nooit goed zijn..

ashling

Newbie
Oke, hij is in slaap gevallen. Dus ik kan hem niet meesleuren naar het ziekenhuis.
Is het het beste om hem te laten slapen?

Tripper

Wijs gebruiker
Je kan ook wat vrienden bellen om hem naar het ziekenhuis te brengen, voor het geval dat het fout gaat. :cry:

ashling

Newbie
Ik heb hem zover gekregen zodat hij langs me in de bank komt zitten. Dan kan ik hem beter in de gate houden.
Hij is half wakker nu, constant met een lach op zijn gezicht.

Winehouse

Badass junkie
Doet me een beetje denken aan de afkick van benzodiazepines, kan je ook epileptische aanvallen van krijgen.
Hoop dat het goed gaat, anders even langs de dokterspost

hum, de 'vriend' hier :tongueout:
het is allemaal bij mekaar nog goe afgelope... gelukkig maar...voelt echt wel kut aan, massief hard zweten, totale dizziness, letterlijk omvallen, onmogelijk nog wakker te blijven, ...
maar ondertussen heb ik wel al een tijdje geen gbl meer gebruikt en toch krijg ik op de meest willekeurige momenten bijna deze volledige effecten van een gbl overdose... :(
anyway, als het na het weekend nog altijd voorvalt ga'k er toch is mee na de dokter gaan... beter safe than sorry :wink:
btw: ben al meer dan 2 jaar in behandeling in het ziekenhuis om uit te zoeken waar mijn sinds toen ontstane epileptische aanvallen vandaan komen.. maar na een ct, mri, vep, nmr scan en eeg hebben ze alleen nog maar kunnen vaststellen dat er op de scans kleine witte vlekjes te zien zijn die een soort 'littekenvorming' is in de hersenen, maar een oorzaak ervoor hebben ze nog altijd niet gevonden en moet nog altijd teruggaan voor verdere tests..
hope i didn't fuck my brains up de laatste 10 jaar ofzoow... :rock:

pammie..

Bovenaan