Gewoon een mooie foto

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

StraatPiraat

Wijs gebruiker
Ik heb deze een tijdje terug genomen, geen strakke lijnen helaas en de live focus van mn S10 presteert iets beter op een grotere afstand, desalniettemin een mooie foto:
20200429_025434.jpg

Blauweaap

Wijs gebruiker
@heyol ik neem ook niet zulke dikke lijnen hoor, gewoon een stukje van de eerste lijn tot ie op is en dan maak ik kleinere lijnen. Daarnaast is het 3mmc, ik snuif zo ongeveer 0,5 tot 1 gram per dag van dat spul (ik weet 't, wordt aan gewerkt). Niet dat mensen de indruk krijgen dat dit normaal is hahah.
Kom toch steeds meer jongeren tegen op huisfeestjes die dit toch wel normaal vinden. "Tis legaal dus mag je het elke avond snuiven ":facepalmman1:

StraatPiraat

Wijs gebruiker
Kom toch steeds meer jongeren tegen op huisfeestjes die dit toch wel normaal vinden. "Tis legaal dus mag je het elke avond snuiven ":facepalmman1:
Ja, de hoeveelheid jongeren die totaal geen idee hebben wat voor stoffen ze in hun lichaam drukken en de gevolgen daarvan zijn extreem groot. Ik snap echt niet hoe je niet van alles af weet van de drug voor je 't neemt.
Nou moet ik zeggen dat ondanks dat ik een wandelende encyclopedie ben wat betreft de veelvoorkomende partydrugs, het mij ook niet is gelukt verantwoordelijk hier mee om te gaan.
Moet je nagaan als je de risico's helemaal niet kent...

Gympie

Badass junkie
@heyol ik neem ook niet zulke dikke lijnen hoor, gewoon een stukje van de eerste lijn tot ie op is en dan maak ik kleinere lijnen. Daarnaast is het 3mmc, ik snuif zo ongeveer 0,5 tot 1 gram per dag van dat spul (ik weet 't, wordt aan gewerkt). Niet dat mensen de indruk krijgen dat dit normaal is hahah.

< vs.>

Ja, de hoeveelheid jongeren die totaal geen idee hebben wat voor stoffen ze in hun lichaam drukken en de gevolgen daarvan zijn extreem groot. Ik snap echt niet hoe je niet van alles af weet van de drug voor je 't neemt.
Nou moet ik zeggen dat ondanks dat ik een wandelende encyclopedie ben wat betreft de veelvoorkomende partydrugs, het mij ook niet is gelukt verantwoordelijk hier mee om te gaan.
Moet je nagaan als je de risico's helemaal niet kent...

uhu..
precies hetzelfde resultaat..
jij zou beter moeten weten..
halve to hele gram per dag gaat je serieus opbreken.

StraatPiraat

Wijs gebruiker
@Gympie ik loop al een behoorlijke periode bij tactus, het gaat hier om een verslaving. Ik weet en merk heel goed hoe slecht het is, en ik ga stukje bij beetje weer de goede kant op.

Gympie

Badass junkie
@Gympie ik loop al een behoorlijke periode bij tactus, het gaat hier om een verslaving. Ik weet en merk heel goed hoe slecht het is, en ik ga stukje bij beetje weer de goede kant op.

aight..
btw.. ik probeer jou berichten eigenlijk niet te zien omdat je avatar zo hard flikkert.
zou je een statische willen overwegen?

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik ben zojuist even aan het Googlen geslagen en ben toch wel wat geschrokken van het fenomeen 'boorzuur'.

Ik wist wel van het versnijden met fenacetine en levamisole, maar dat boorzuur ziet er op zichzelf al echt uit als premium coke. En voor een prikkie te bestellen op AliExpress.

Nu is die van mijn dealer niet altijd zo glanzend, maar soms wel. Een aantal maal EZ testen gedaan en er kwam altijd 'very high cocaine content' uit (ook bij de glanzende coke).

Betekent die flinke (mooie) glans dan altijd dat er boorzuur doorheen zit? Of kan het ook gewoon goede coke zijn?

Het gaat mij om de algemene kennis en ervaring hieromtrent en niet om mijn specifieke situatie.

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Betekent die flinke (mooie) glans dan altijd dat er boorzuur doorheen zit? Of kan het ook gewoon goede coke zijn?

Als je het niet laat testen kan je dat niet weten. Maar een brok boorzuur kan evengoed op een brok coke lijken.

9 strepen

Experimenterende gebruiker
Van de kaart gaan.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan