Gewoon een mooie foto

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Drank weet ik oplaatst niet meer wat ik doe plus vind teveel drank bij stims zonde van de stims want zou bijna niks ervan voelen..
Alcohol is wel een van de minst leuke drugs als je alle drugs naast elkaar legt..

Maar als je dronken begint te worden en je neemt coke. Dan blijf je dronken maar coke haalt alle nare effecten weg.
Dus het biet voelen van coke is niet bij drank of ghb. Het is een combinatie die heel goed werkt.

Bij b.v. mdma dan haalt coke het goede gevoel weg. Dus het ligt er maar aan wat!

whitesugar

Badass junkie
Alcohol is wel een van de minst leuke drugs als je alle drugs naast elkaar legt..

Maar als je dronken begint te worden en je neemt coke. Dan blijf je dronken maar coke haalt alle nare effecten weg.
Dus het biet voelen van coke is niet bij drank of ghb. Het is een combinatie die heel goed werkt.

Bij b.v. mdma dan haalt coke het goede gevoel weg. Dus het ligt er maar aan wat!
Coke haalt de nare effecten mosschien weg, maar ik persoonlijk zou dan liever alleen coke nemen als ik de nare effecten van drank niet zou willen. Plus met veel drank combineren krijg je de ergste katers ooit 😖 zou dan zelf ghb wel eens willen proberen met coke, van ghb heb je tenminste geen kater..

whitesugar

Badass junkie
En even over de vergelijking pep en coke. Vind coke misschien eerlijk gezgegt nog wel beter dan pep. Alleen werd ik wel sneller moe bij coke dan bij pep. Maargoed ik hoef niet perse heel lang door te gaan dus dat is voor mij niet perse een ramp.

blue eyes

Badass junkie
Je kan er ene maken dan is er wel zo'n topic.

Dan heb je nog nooit peruaanse gehad ^^.
1 keer had ik een lijntje die me wow wow wtf deed roepen op mijn werk.
Nu ik dit typ herinner ik het me plots terug.
Een Marokkaan had een lijntje of twee op mijn bureau gelegd´

Het tweede lijntje echter was al minder of wat je van 40mg pep voelde...😒

Daarna alle soorten in hoge puurtes nog gehad .vrienden waren enorm onder invloed maar
Ik had niks...geen lulkick ,geen horn
Alle leuke stimeffecten bleven uit behalve de drang tot bijpakken
Herinner me dat mijn 5 gr op MOEST
alhoewel ik het niet leuk vond bizar

Slappe verhalen aanhoren de ganse avond

...als foltering kon het wel tellen die avond
Als je daar into bent lol

blue eyes

Badass junkie
Ik denk dat de karakterstructuur van de gebruiker allesbepalend is in de eeuwige pep coke discussie van bij wie wat best werkt.

whitesugar

Badass junkie
Ik denk dat de karakterstructuur van de gebruiker allesbepalend is in de eeuwige pep coke discussie van bij wie wat best werkt.
Vandaar de sad reactie op mijn berichten 😂 en het kan zijn dat ik nog nooit goeie pep heb gehad maar ik vind dat het gezegt mag worden: ja, ik vind coke beter dan pep 😝

blue eyes

Badass junkie
Vandaar de sad reactie op mijn berichten 😂 en het kan zijn dat ik nog nooit goeie pep heb gehad maar ik vind dat het gezegt mag worden: ja, ik vind coke beter dan pep 😝
Nu ben ik sad int kwadraat...omdat jij geen goede pep vindt en ons pepfanaten verraadt hahaha
Nee grapje ...maar wel pech voor je portemonnee...🥴
Al wat men aan coke toedicht haal ik alleen uit pep ...dus ben ik wel goedkoop bedient😄

Laatst bewerkt:

whitesugar

Badass junkie
Nu ben ik sad int kwadraat...omdat jij geen goede pep vind en ons pepfanaten verraadt hahaha
Nee grapje ...maar wel pech voor je portemonnee...🥴
Al wat men aan coke toedicht haal ik alleen uit pep ...dus ben ik wel goedkoop bedient😄
Ik zeg dat ik coke iets beter vind, maar dat wil nog niet zeggen dat ik nu vaker coke dan pep ga doen. Ik vind het nog de prijs niet waard, misschien voor een paar keer in het jaar ofzo, maar ik hou het toch liever bij een avond pep omdat het een stuk goedkoper is. Voor een avondje coke ben ik 40 euro kwijt en pep rond de 5, is nogal een verschil..

blue eyes

Badass junkie
Ik zeg dat ik coke iets beter vind, maar dat wil nog niet zeggen dat ik nu vaker coke dan pep ga doen. Ik vind het nog de prijs niet waard, misschien voor een paar keer in het jaar ofzo, maar ik hou het toch liever bij een avond pep omdat het een stuk goedkoper is. Voor een avondje coke ben ik 40 euro kwijt en pep rond de 5, is nogal een verschil..
Ik nog minder voor de prijs die gangbaar is voor 1 gr columbiaans of Peruviaans niespoeder heb ik 25 gr peppasta van 72 procent...
Uiteraard vrienden prijzen
Maar ja ...wel leuk dat ik daar dan meer aan heb dan aan die dure kabouterpep
En neen geen privé berichten ik handel niet lol

whitesugar

Badass junkie
Ik nog minder voor de prijs die gangbaar is voor 1 gr columbiaans of Peruviaans niespoeder heb ik 25 gr peppasta van 72 procent...
Uiteraard vrienden prijzen
Maar ja ...wel leuk dat ik daar dan meer aan heb dan aan die dure kabouterpep
En neen geen privé berichten ik handel niet lol
Oow dat is wel lekker, zo goedkoop en zulke goeie pep. Ik heb zelf nog nooit hele goeie gehad volgens mij. Tenminste, heb altijd wel het idee dat er veel cafeine in zat, maar weet het niet zeker natuurlijk.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan