Gewoon een mooie foto

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Zal nog een klein beetje shine aan dit toppic toevoegen

E99009D2-5B81-477A-85B4-F3F8EB7BC8A8.jpeg

klein kook testje blijft zoals gewoonlijk 0.88 over na het nakoken in water
je ziet hoe helder de ammo is dit is al een goed teken en het word zeer snel hard ook van groot belang

E7C4E823-662E-40C5-B732-70CBBFF21CE3.jpeg

Laatst bewerkt:

Ramon74

Bewuste gebruiker
1 keer had ik een lijntje die me wow wow wtf deed roepen op mijn werk.
Nu ik dit typ herinner ik het me plots terug.
Een Marokkaan had een lijntje of twee op mijn bureau gelegd´

Het tweede lijntje echter was al minder of wat je van 40mg pep voelde...😒

Daarna alle soorten in hoge puurtes nog gehad .vrienden waren enorm onder invloed maar
Ik had niks...geen lulkick ,geen horn
Alle leuke stimeffecten bleven uit behalve de drang tot bijpakken
Herinner me dat mijn 5 gr op MOEST
alhoewel ik het niet leuk vond bizar

Slappe verhalen aanhoren de ganse avond

...als foltering kon het wel tellen die avond
Als je daar into bent lol
Klinkt als een leuke werkplek😂😂

vader

Belezen gebruiker
Wellicht een lompe opmerking, maar wat is het nut van nakoken in enkel water?
Heb het in een ver verleden ook wel eens gedaan maar dan altijd met een deel maagzout, pakte toendertijd liever een plofje dan een snuif.
Is er nu 0.12gr versnijdingsmiddel verdampt ofzo? het is toch nog steeds snuifcoke wat ik zie?

Dir84sos

Experimenterende gebruiker
1 keer had ik een lijntje die me wow wow wtf deed roepen op mijn werk.
Nu ik dit typ herinner ik het me plots terug.
Een Marokkaan had een lijntje of twee op mijn bureau gelegd´

Het tweede lijntje echter was al minder of wat je van 40mg pep voelde...😒

Daarna alle soorten in hoge puurtes nog gehad .vrienden waren enorm onder invloed maar
Ik had niks...geen lulkick ,geen horn
Alle leuke stimeffecten bleven uit behalve de drang tot bijpakken
Herinner me dat mijn 5 gr op MOEST
alhoewel ik het niet leuk vond bizar

Slappe verhalen aanhoren de ganse avond

...als foltering kon het wel tellen die avond
Als je daar into bent lol
Duidelijk is t niet jouw ding dan. Heb ik met pep. Regelmatig gedaan. Maar viel nooit echt lekker. Wel met sos en mdma hele mooie ervaringen.

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Wellicht een lompe opmerking, maar wat is het nut van nakoken in enkel water?
Heb het in een ver verleden ook wel eens gedaan maar dan altijd met een deel maagzout, pakte toendertijd liever een plofje dan een snuif.
Is er nu 0.12gr versnijdingsmiddel verdampt ofzo? het is toch nog steeds snuifcoke wat ik zie?
Bovenste is gewoon snuif coke het kan maximaal 89.3 procent puur zijn de rest is bindmiddel of iets neem ik aan het onderste is base coke het nakomen met water is exht voor de smaak je kookt het vooral om het verbrandings punt veel lager ligt en het anders niet rookbaar is base coke kan trouwens 99.9 procent puur zijn

vader

Belezen gebruiker
Bovenste is gewoon snuif coke het kan maximaal 89.3 procent puur zijn de rest is bindmiddel of iets neem ik aan het onderste is base coke het nakomen met water is exht voor de smaak je kookt het vooral om het verbrandings punt veel lager ligt en het anders niet rookbaar is base coke kan trouwens 99.9 procent puur zijn
Ja ik nam de gele olie/ base die dan kwam bovendrijven met het koken met maagzout met een ijskoud mesje/ schroevendraaiertje op, enkel de gele olie, en dat werd dan een keiharde steen.
Eerst deed ik het verpulveren en draaide ik er een jointje van, een lekkere natte klets, die je regelmatig weer moest aansteken, waar je nog vrij relaxted onder bleef.
Toen de fout gemaakt om het toch een keer op de folie te gooien, prachtige pure base die maar bleef lopen en lopen op de folie, en niks geen geknetter.
Het zuigbuisje bekleed met folie, en de gele korrels die hierin aan het eind van je sessie over bleven waren echt de bom.
Niks geen gerotzooi met ammoniak. bah bah.

Maar ben blij dat ik er toendertijd op tijd mee gekapt ben.
Je voelt je 3 á 4 minuten god, helaas daarna 24u+ de duivel himzelf die in je nekt hijgt.
Ik kan het niemand aanraden. blijf er af, ben er al 30 jaar van af, maar droom er soms nog steeds over.

Laatst bewerkt:

9 strepen

Stillfighting

Een hele tijd geleden mijn laatste foto s...
Ik ben druk met een pup opvoeden en ik vond drugs daar niet goed bij passen sinds die tijd niet 1 x meer gebased, ik ga m nu ook niet koken hij is niet shiny, wel als ik met flits fotografeer het is een harde droge brok. Ik heb het wel gekocht bij waar ik altijd kwam, ik wil zelf nog even wachten tot mijn hond groter is bovendien geeft het me meer liefde en geld dan zogenaamd geluk uit een envelop dit is voor een kennis. De verhalen erover zijn goed had ik deze weekeinde al van iemand gehoord. Ik zie wel goede spullen voorbij komen moet ik eerlijk zeggen... Paar maandjes zonder heb ik wel als bijzonder prettig ervaren eigenlijk, het heeft mij geen moeite gekost.

Screenshot_2021-11-15-14-03-01-17_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

Lemmy

Wijs gebruiker
Een hele tijd geleden mijn laatste foto s...
Ik ben druk met een pup opvoeden en ik vond drugs daar niet goed bij passen sinds die tijd niet 1 x meer gebased, ik ga m nu ook niet koken hij is niet shiny, wel als ik met flits fotografeer het is een harde droge brok. Ik heb het wel gekocht bij waar ik altijd kwam, ik wil zelf nog even wachten tot mijn hond groter is bovendien geeft het me meer liefde en geld dan zogenaamd geluk uit een envelop dit is voor een kennis. De verhalen erover zijn goed had ik deze weekeinde al van iemand gehoord. Ik zie wel goede spullen voorbij komen moet ik eerlijk zeggen... Paar maandjes zonder heb ik wel als bijzonder prettig ervaren eigenlijk, het heeft mij geen moeite gekost.

Bekijk bijlage 32457

Lekker toch. :smirk:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan