Gewoon zomaar, wie heeft ervaring met 2fa en wat vond je er van?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Heb je je masker en voetenbadje al gehad intussen!? Zal vast die euforie wat aanwakkeren heheh.
Helemaal niet meer aan gedacht! 😱😂😂😂😂😬

Oeeeeee lekker. Ik vind stims dus echt bijzonder weinig effect op mij hebben tot nu toe (maar ben ook beetje een watje en neem mini hoeveelheidjes elke keer), maar die jonko na stims smaakt me toch elke keer weer fantastisch.

De juiste stim heeft op mij juist flink effect altijd dus doseer daarom altijd laag.
Speed bv is bij mij verdeeld over een dag/avond 150 mg al veel! Met Mdma ga ik zelden of nooit boven de 1 a 1,5 mg per kg lichaamsgewicht, tenzij ik op een groot festival ben. Dan wil ik wel eens tot 2mg per kg gaan. Maar dan wel in drieën innemen.
Ik ben ook een watje hoor en less is echt vaak more. Plus dat je veel minder kut voelt en kater er na!
En ja, wiet bij stims… 😍😍 Gewoonte van mij geworden en zeker in 2e helft van een mdma trip en in comedown is het MEGA lekker! DE combo voor mij.

Laatst bewerkt:
  • Love
Waarderingen: ljuv

ljuv

Wijs gebruiker
Helemaal niet meer aan gedacht! 😱😂😂😂😂😬
Go for it giiiiiirl! Verdien je op je vrije dag wel!

De juiste stim heeft op mij juist flink effect altijd dus doseer daarom altijd laag.
Speed bv is bij mij verdeeld over een dag/avond 150 mg al veel! Met Mdma ga ik zelden of nooit boven de 1 a 1,5 mg per kg lichaamsgewicht, tenzij ik op een groot festival ben. Dan wil ik wel eens tot 2mg per kg gaan. Maar dan wel in drieën innemen.
Ik ben ook een watje hoor en less is echt vaak more. Plus dat je veel minder kut coelt en kater er na!
Ooooooh ja ik vergeet altijd dat mdma ook onder stimulanten valt... Oeps. Die kan ik wel heeeeeeeeel flink waarderen haha. En daar neem ik vaak wel iets meer van dan 1-1,5 heel eerlijk toegegeven 😬 sowieso een van mijn favo middelen naast psychedelica. Maar coke en speed doen/deden het gewoon zo erg niet voor mij🤷🏻‍♀️ De laatste keren kon ik het wel iets meer waarderen, wel nasaal en niet afgewogen maar wel meer dan ik eerst durfde. Maar behalve wakker en misschien ieeeeetsje opgewekter, begin ik er pas echtttt lekker op te gaan als ik een jonkootje heb gerookt. Laatste toen ik thuis kwam van een feestje met sos echt zaaaaaalig in mijn eentje in de keuken met mijn koptelefoon op gedanst, was bijna spacend gewoon!

En ja, wiet bij stims… 😍😍 Gewoonte van mij geworden en zeker in 2e helft van een mdma trip en in comedown is het MEGA lekker! DE combo voor mij.
Ja fucking love it met mdma inderdaad!!!

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Dus eigenlijk is 2fa subtiel en neigt minder naar straatspeed? Leukt dat jij het uittest @De Dunne . Maakt mijn keuze naar 2fma weer makkelijker want ik had nog wat twijfel.

Volgens wat ik hier lees is eten en slapen wel makkelijker met 2fma dat is een groot pluspunt. Ben wel gevoelig voor nastimulatie van stimulanten zoals pep en 3mmc. De dosis bepaald wrs ook wel veel.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Go for it giiiiiirl! Verdien je op je vrije dag wel!

Ooooooh ja ik vergeet altijd dat mdma ook onder stimulanten valt... Oeps. Die kan ik wel heeeeeeeeel flink waarderen haha. En daar neem ik vaak wel iets meer van dan 1-1,5 heel eerlijk toegegeven 😬 sowieso een van mijn favo middelen naast psychedelica. Maar coke en speed doen/deden het gewoon zo erg niet voor mij🤷🏻‍♀️ De laatste keren kon ik het wel iets meer waarderen, wel nasaal en niet afgewogen maar wel meer dan ik eerst durfde. Maar behalve wakker en misschien ieeeeetsje opgewekter, begin ik er pas echtttt lekker op te gaan als ik een jonkootje heb gerookt. Laatste toen ik thuis kwam van een feestje met sos echt zaaaaaalig in mijn eentje in de keuken met mijn koptelefoon op gedanst, was bijna spacend gewoon!

Ja fucking love it met mdma inderdaad!!!

Nah geen zin meer in masker en poten ad hahaha! 😜 Wel mijn teen en vinger nagels gekortwiekt en gevijld.

Coke heb ik maar een x of 5 gebruikt en dan wisselend per keer tussen de 200mg en 800mg (die laatste was ook “flut” coke… 😕 ). Liever meerdere kleine lijnen dan een paar hele dikke.

Speed bom ik altijd en eyeball qua hoeveelheid (weeg niks af). Ik koop dan zakjes met 1 gram, gebruik altijd dezelfde sleutel om te scheppen en stop het in altijd dezelfde capsules. Ook houd ik bij hoeveel x ik doe met een zakje van 1 gram. Dat alles bij elkaar genomen GOK ik dat ik per keer tussen de 50 en 150mg per sessie zit. 50 voor functioneel en voor een echt “volwaardige” recreatief speed dagje/avond zo 100-150mg.
Hoeveel speed gebruik jij per keer ongeveer?

mdma + wiet = ❤️

• Love

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dus eigenlijk is 2fa subtiel en neigt minder naar straatspeed?
Subtiel zeker maar goed merkbaar! Ik denk wel dat mensen die echt dat “hard” gaan van sterkere stims zoals bv speed en 3mmc het té subtiel vinden en misschien daarom heel veel gaan nemen.
Ik zelf schat in dat heel veel nemen bij mij niet meer speed effect geeft of dat “hardere” bewegingsdrang. Misschien niet adhd/add ers wel hoor maar ik gok ook van niet.

Maakt mijn keuze naar 2fma weer makkelijker want ik had nog wat twijfel.

Volgens wat ik hier lees is eten en slapen wel makkelijker met 2fma dat is een groot pluspunt. Ben wel gevoelig voor nastimulatie van stimulanten zoals pep en 3mmc. De dosis bepaald wrs ook wel veel.
Ik las juist andersom van dat slapen. Ik dacht te begrijpen dat omdat 2fma veel langer werkt (zelfde als speed) en ook langer na-stimuleert. Dat zou mij juist langer wakker houden en zonder eetlust denk ik. Geen idee in de praktijk natuurlijk. De lange werking etc was juist waarom ik niet voor 2fma koos.

Als jij 2fma gaat nemen, wil je (me) dan laten weten hoe je het vind en vond? En over dat slapen en eten?

Dosis bepaald ook zeker veel!

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hoe voel je je nu?!
Het is wel uitgewerkt en toch best wel een merkbare comwdown. Niet heul vervelend maar is er wel. Craving heb ik kort eventjes gehad maar niks vreselijks.
Het duurt echt wel kort. Ik denk een volle opkomst van tussen de 1 en 2 uren, echte piek of volwaardig effect van 2 tot 3 uren, daarna zakt het langzaam af. Na 4 a 5 uren totaal is het niet meer effectief qua gevoel. Je voelt de nasleep wel maar geen 2fa effect.

Nu een jointje en een banaan.

Laatst bewerkt:

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Ik las juist andersom van dat slapen. Ik dacht te begrijpen dat omdat 2fma veel langer werkt (zelfde als speed) en ook langer na-stimuleert. Dat zou mij juist langer wakker houden en zonder eetlust denk ik. Geen idee in de praktijk natuurlijk. De lange werking etc was juist waarom ik niet voor 2fma koos.

Als jij 2fma gaat nemen, wil je (me) dan laten weten hoe je het vind en vond? En over dat slapen en eten?

Denk dat het moeilijk slapen meer dosis bepaald is. Volgens de meeste reports wat ik gelezen heb word er laag gedoseerd en is eten en slapen goed te doen. Op reddit zijn de reacties wat meer gemengd. Ga gewoon beide bestellen en neem het zelf op de test. Doe eigenlijk sporadisch stimulanten, misschien dat 2FA bij mij ook best fun is.

Moet sowieso een dag kunnen inplannen met een rustdag erna (indien ik toch plafonddienst draai) zonder klein geweld thuis dus kan je nog niet meteen een bevinding laten weten.

ljuv

Wijs gebruiker
Wel mijn teen en vinger nagels gekortwiekt en gevijld
Lekker hoooor! Alle selfcare werkt kei therapeutisch zo nu en dan toch.

Hoeveel speed gebruik jij per keer ongeveer?
Nou ik heb dus juist weer heeeeel weinig speed gebruikt en al zeker een jaar niet meer, nu alleen nog coke zo nu en dan (heb ik iets meer mee). Denk daarvoor dus max een keer of 3, altijd recreatief en altijd verdeeld over de avond een stuk of 4-5 lijntjes van 15-20mg. Wij eyeballen hier ook wel, maar inderdaad met jouw tactiek haha:
Ik koop dan zakjes met 1 gram, gebruik altijd dezelfde sleutel om te scheppen
Sos gebruik nu wel ietsje vaker en wel ietsje meer van. 300mg over een hele "avond" (inclusief vreselijk lang uitgerekte afters natuurlijk 😂) misschien max? Maar nooit meer sowieso. Of ten minste, ik niet want dan word ik te pussy, over mijn vrienden durf ik datzelfde niet te zeggen helaas.

Wel allemaal heul erg geschat hoor... Want dus geen weegschaaltje (erg impopulair in mijn kringen) maar vooral dus niet kei vaak gedaan om het goed te kunnen inschatten. Doet mij ook gewoon maar liever lekker een likje M ofzo😇

Ik zal vanavond even een totale update geven over hoe het was en hoe ik heb geslapen etc!
Nu ff erg druk op werk..
Leuk leuk! Sterkte op werk vandaag, pak ze!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Lekker hoooor! Alle selfcare werkt kei therapeutisch zo nu en dan toch.

Nou ik heb dus juist weer heeeeel weinig speed gebruikt en al zeker een jaar niet meer, nu alleen nog coke zo nu en dan (heb ik iets meer mee). Denk daarvoor dus max een keer of 3, altijd recreatief en altijd verdeeld over de avond een stuk of 4-5 lijntjes van 15-20mg. Wij eyeballen hier ook wel, maar inderdaad met jouw tactiek haha:

Sos gebruik nu wel ietsje vaker en wel ietsje meer van. 300mg over een hele "avond" (inclusief vreselijk lang uitgerekte afters natuurlijk 😂) misschien max? Maar nooit meer sowieso. Of ten minste, ik niet want dan word ik te pussy, over mijn vrienden durf ik datzelfde niet te zeggen helaas.

Wel allemaal heul erg geschat hoor... Want dus geen weegschaaltje (erg impopulair in mijn kringen) maar vooral dus niet kei vaak gedaan om het goed te kunnen inschatten. Doet mij ook gewoon maar liever lekker een likje M ofzo😇

Leuk leuk! Sterkte op werk vandaag, pak ze!
Goed bezig!

Thanks, geen kater hoor maar wel wat moe.

• Like

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Net al een Kapsalon gegeten 2 mandarijnen toe!
Zit te denken om weer 2FA te nemen. Afgelopen woensdag was kort om te testen en imo laag gedoseerd.
Is best slecht toch om nu weer te nemen?

Jeetje… Ik ben normaal zo verstandig. Dat is de laatste tijd af en toe anders. 🙄 Een andere “De Dunne” dan jullie gewend zijn!

-Trouwens, vraag aan de mensen met ervaring met 2fa:

Hoeveel mg namen jullie per sessie/avond?
En hadden jullie bij hogere doseringen plafonddienst? -

• Love

iPlucky

Bewuste gebruiker
Volgens mij is de plafond dosering 60-90 mg, verbeter me als ik fout zit, meer dan dit zorgt alleen voor misselijkheid.

Ik kon oké slapen 4 uur na gebruik.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Gezond is het niet maar een éénmalige uitzondering kan volgens mij wel. Zou er wel geen gewoonte van maken. Er is nog vrij weinig onderzoek gedaan naar dit soort middelen.
Dat laatste dacht ik vooral aan.
Speed heb ik ook wel eens een paar x wat kort op elkaar genomen en dat ging goed behalve tolerantie en sneller moe. Maar speed is meer over bekend….

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Volgens mij is de plafond dosering 60-90 mg, verbeter me als ik fout zit, meer dan dit zorgt alleen voor misselijkheid.
Plafond dosering? Dat is nieuw voor mij. Wat betekend dat?

Volgens mij had ik woensdag 60+30 mg genomen. (Eerst hele, 1,5 a 2 uren later halve pil).
Misselijk geen last van gehad. Helemaal geen rot gevoel tijdens gebruik.

Ik kon oké slapen 4 uur na gebruik.

WHAT??! Al na 4 uurtjes slapen? Nuchter of met een benzo oid?
Ik kon zonder benzo maar met 2 jointjes pas na 9 a 10 uren slapen. En alsnog niet mega slaperig en had wakker kunnen blijven maar wilde nog aantal uur slapen. Dus wel naar bed gegaan om 00.30 maar sliep denk pas rond 01.30/02.00…..

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Dat laatste dacht ik vooral aan.
Speed heb ik ook wel eens een paar x wat kort op elkaar genomen en dat ging goed behalve tolerantie en sneller moe. Maar speed is meer over bekend….

Met 2fma heb ik enkele reportjes gelezen over dagelijks functioneel gebruik zonder merkbare kater of schade. Met methyl in de groep bij deze denk ik dat de neurotoxiteit groter is. Zal met 2-fa ook wel kunnen maar voorzichtigheid beter behouden met dit soort minder bekende stofjes.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Denk dat het moeilijk slapen meer dosis bepaald is. Volgens de meeste reports wat ik gelezen heb word er laag gedoseerd en is eten en slapen goed te doen. Op reddit zijn de reacties wat meer gemengd. Ga gewoon beide bestellen en neem het zelf op de test. Doe eigenlijk sporadisch stimulanten, misschien dat 2FA bij mij ook best fun is.

Wil je tegen die tijd je beide ervaringen aan mij laten weten? Mag hier of in een pb.

Ik zit te denken MISSCHIEN toch nog een beetje 3fa EN 2fma te bestellen.

2fa is zekerrs leuk maar ietwat flauwig en ik mis de “drive” om echt wat te gaan doen zoals ik bij speed krijg.
Ook werkt het wel echt kort en ik had na 1x bijnemen (helft van startdosis) het idee dat dat niets extra’s meer gaf/toevoegde.

iPlucky

Bewuste gebruiker
Plafond dosering? Dat is nieuw voor mij. Wat betekend dat?
Citaten Psychonautwiki

Higher dosages don't produce more stimulation or euphoria but side effects such as insomnia.

However, it is often said that it possesses a "ceiling dose" that purportedly lowers the abuse threshold relative to methamphetamine, although this has yet to be scientifically demonstrated.

WHAT??! Al na 4 uurtjes slapen? Nuchter of met een benzo oid?
Jointje alleen, normaal gesproken lukt dit me ook niet hoor. Had een keertje geluk denk ik.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan