• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

GewoonVOL en eerste keer Speed! :D

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
nee, ik denk toch dat je beter een andere dealer kunt zoeken, met iets drogere pep..
en speed kun je best snuiven, als je maar goeie kwaliteit hebt..

pygar

Newbie
SPEED IS ECHT ROMMEL!
Ik heb er een vriend aan ten onder zien gaan.
Jammer genoeg draaien ze het overal in.

psilocybine

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Speed moet je leren gebruiken en waarderen, ik had er ook moeite mee in het begin.

IDD sluit ik mij volledig bij aan
speed dat is 1 van de meeste drugs die ik gebruik ..
maar ik deed het vroeger om af te vallen (ja ik weet het bla bla onverantwoord ma kom)

nu gwn .. als ik speed in huis heb :confused: .. moek oppassen want het geraakt er in korten tijd op

023User

Belezen gebruiker
Nou pep is zeker niet mijn favorite drug, de ene keer voel ik het wel, de andere keer niet..

Hmm, wel jammer van die 8 euro, had net zo goed in dat cafe 3 biertjes kunnen drinken.

Duidelijk dat Xtc pep overtreft, heerlijk dat gevoel!

Ellesdee

Badass junkie
GewoonVOL zei:
Conclusies;

Ik vind speed echt troep. Ik ben er ook 100% zeker van dat ik het nooit meer koop. En het gebruiken vind ik niet waard.. ik voelde niks zowat.. Alleen erg brak daarna.

En Speed in vergelijking met XTC... Das duidelijk.. XTC is zo veel malen beter!

Mja, laat je mening achter,
Groeten GewoonVOL

:tearsofjoy:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
Conclusies;

Ik vind speed echt troep. Ik ben er ook 100% zeker van dat ik het nooit meer koop. En het gebruiken vind ik niet waard.. ik voelde niks zowat.. Alleen erg brak daarna.

En Speed in vergelijking met XTC... Das duidelijk.. XTC is zo veel malen beter!

Mja, laat je mening achter,
Groeten GewoonVOL

:tearsofjoy:

ondertussen slaapt ie al 10 nachten niet :P :tearsofjoy:

flashkop

Bewuste gebruiker
GEwoon kapotlagge :grin:
Je had het beter niet aangeraakt he :wink:
Dacht eerst toen ik dit leesde van hé dit kan niet, tot ik datum zag :mrgreen: , time changes many many things
yupz

Spy-gisch

Experimenterende gebruiker
Ik hoor vaak dat de je speed moet leren gebruiken. Is het ook zo dat het depressieve gevoel minder word naar verloop van tijd, of lijkt dit alleen zo omdat je steeds meer gaat snuiven? De depressie na afloop heeft mij er tot nu toe van weerhouden om het vaker te doen.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Tja speed, wat kan ik erover zeggen!

In het begin van mijn gebruik had ik een zware obsessie voor speed, alleen maar voordelen bla bla.

Maar naarmate je ouder word en het vaker gebruikt krijg je heftige na-effecten. Een kut gevoel in je maag (alsof ie verbrand is), geen zin of zelfs kotsen van eten, een 'versteend' gebit'sgevoel, slapeloosheid enz. enz.

Speed is waarschijnlijk leuk voor eens te doen, maar niet te veel, en de dag erna niet zeuren dat je helemaal brak bent.

Ook ik vond speed ooit de beste drug ooit, maar naarmate je er langer dan 4 jaar aanzit voel je je redelijk brak erdoor. Op zo'n moment wegen de negatieve gevoelens heel zwaar.

Xtc of MDMA lijkt mij idd een betere keus, of, als je het geld hebt coke, maar coke geeft absoluut niet het positieve effect van speed.
Coke is veel gematigder

banaan

Newbie
Hoooi

Wij (K en N)hebben net voor het eerst speed gesnoven. Het was een geweldige ervaring.

We kenden iemand vaag die het wel voor ons wou regelen. De beste die ze hier in de omgeving hebben. €6.00 de gram.

We zijn naar K's huis gegaan, en daar hebben we het nog wat fijner gestampt. Toen het eerste lijntje, echt vet vaag om elkaar te zien snuiven. Het deed amper pijn. We voelden langzaamaan wel wat. Een halfuurtje later tweede snuif. Neus deed al meer pijn. Nog een halfuurtje later derde snuif. ^^ K wou haar neus ontdoen van de witte stukjes die er nog in hingen, en pakte een zakdoekje. Daar zat daarna bloed op.
Verder nergens last van en dikke lol. Nog een vierde en vijfde genomen ook, maar we namen niet zo veel per keer.

N had het heftiger verwacht, maar ze vond het super leuk en voelde zich heel erg op haar gemak. Ze werd super actier, ging opeens hardcore luisteren, kreeg zin om iedereen te bellen, en bleef maar praten.
K voelde zich raar in d'r hoofd en werd zelfs een beetje slaperig, maar niet moe, echt heel raar. We hebben nog een tijdje door de kamer staan springen. Waarnemingsvermogen was optimaal en geheugen.. uitermate snel en goed. We hebben nog memory gespeelt, en het was echt raar, want we herinnerde zoveel!

Wij vinden het prettig aan dit spul dat je je nog normaal kan gedragen als dat moet, maar wel heel erg de drang hebt om heel druk te doen en te springen en te dansen.
Alles ging heel snel, behalve de tijd.
Ook werden we erg nieuwschierig.

Eigenlijk vinden we het gevoel gewoon onbeschrijfelijk.
Wel voor herhaling vatbaar, maar niet te vaak.
Nu zo maar naar bed..

nutsss

Wijs gebruiker
Nou meiden, als ik dat zo lees dan was het dus zwaar versneden spul. Heeft dan weinig meer met een speedbeleving te maken en dat is jammer.

Je hebt er dus hooguit een beetje aan 'gesnuffeld'

Laat het daar maar bij.

:wink:

Qocaïne

Badass junkie
zoals nutsss zegt... waarschijnlijk hebben jullie zwaar versneden amfetamine gehad.

Anyway.. jullie hebben een leuke tijd gehad! Niet te vaak inderdaad ^^

ZI09

Bewuste gebruiker
GewoonVOL zei:
Het ging er heel makkelijk in.. Maar na een seconde nadat ik het opsnoof sprong ik met tranen in mn ogen van de stoel af.
Ik liep rondjes door de huiskamer en het enigste wat ik kon doen was mijn neus ophalen. Wat een vreselijk iets! Ik wist niet zeker wat het precies deed, branden of bijten.. volgens mij allebei..
Maar in iedergeval, toen dat vreselijke gevoel weg was, wisten de buren welke ziektes ik allemaal ken. :P
:mrgreen:

Prachtig.

Leuk verslag trouwens :) .

Bovenaan