1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gezellig

Discussie in 'Cocaine' gestart door Evilcoffee69, 31 aug 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Evilcoffee69

Evilcoffee69 Experimenterende gebruiker

Hé wat vinden jullie zoal leuk/gezellig om met cocaïne te combineren? Drankjes/muziek/activiteiten/noem maar op … ?

Zelf vind ik het wel leuk om koffie of cola te drinken tijdens het schnatzen, liefst nog koffie dan, maar cola is uiteraard ook lekker aangezien er in het originele recept van cola ook coke zat.

Sigaretten smaakten me vroeger altijd heeeeeerlijk samen met coke, maar de laatste tijd is dat veel minder, komt mss door m'n medicatie.

Qua muziek … Ik heb gemerkt dat ik op coke, in tegenstelling tot andere drugs, niet echt meer van muziek ga genieten. Misschien wel minder zelfs. Wat ik soms wel doe, is nummertjes opzetten die zo'n beetje "vanuit het niets helemaal losgaan", omdat dat me doet denken aan de coke-rush.

Wat activiteiten betreft … Ja, uitgaan zeker. Hoewel het echt niet per se hoeft voor mij. Lekker samen schnatzen met vrienden is ook al leuk. Je weet wel, gezellig een druk babbeltje slaan onder de coke.

Jullie?

2. LunaMila

LunaMila Experimenterende gebruiker

Eerst zit ik altijd aan de drank.
    En als ik mn eerste lijn heb gehad drink ik meestal cola of water met een heel klein beetje ranja. Nu drink ik op coke sws bijna niks.
    Ik heb dan juist graag mensen om mij heen.
    En anders bel of app ik wel mensen.
    Normaal gesproken hou ik van hardcore maar merk dat ik met coke niet meer echt van muziek kan genieten en al helemaal niet met een bas. Het klinkt allemaal zo hard
    En denk dan alleen maar als de buren mij maar niet horen
    Dus vaak als we naar het einde gaan gaat de muziek steeds zachter en ik praat ook steeds zachter Roken tijden coke vergeet ik trouwens vaak ook kan dan makkelijk een hele nacht zonder roken.

Evilcoffee69 vindt dit leuk.
  3. Gorrila

Gorrila Newbie

Soms bij het uitgaan met vrienden en dan 'stiekem' wat coke nemen, kan ik wel lekker vinden. Maar veel leuker vind ik het vooral om samen met mijn meisje te gebruiken.
    Lekker muziek op zetten, een gin-tonic erbij en dan een lijntje. Heerlijk. Lekker kletsen, baldadig doen en elkaar uitdagen. Tweede lijntje en nog een gin-tonic. Meestel trekken we ook leuke/uitdagende kleding aan. En na het tweede lijntje heerlijk met elkaar zoenen. Meestal eindigt zo'n middag/avond in de beste sex.
    Als we echt de tijd hebben, combineren we dit wel eens met wat GHB. Echt een super combinatie voor ongeremde sex.

Evilcoffee69 vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Gezellig
  1. QuinnofSteel
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    324
  2. Shroomfan