gezellige thuiskomst?!

melissa

Wijs gebruiker
whoehahaha

leuk die verhalen allemaal....
en alhoewel ik gelukkig al dik 15 jaar van t ouder probleem verlost ben,kom ik soms nog in benarde situaties....
vooral als (schoon)moeders de kids terug komt brengen en ik echt een hele zware nacht heb gehad.....
laat dan vooral de alcohol op de aanrecht staan,en verklaar dat t heel gezellig was,en laat is geworden(gaaaaappppp,mijn ogen half dicht knijpend)
dab heb je ook nog t telefoon probleem......
moeders belt ff op want ze was nog wat vergeten te zeggen.......
eeeehhhh tja...en dan lijkt t of je over je eigen woorden struikelt als je nuchter wil over komen....
zo zie je maar,ben je al dik t huis uit heb je nog geen "rust" :grin: :grin: :grin:

lieky speedfreaky

Experimenterende gebruiker
whaha ik blijf gewoon het hele wknd weg gewoon door peppen enz.. en dan ga ik zondag avond laat gewoon naar huis want dan ligt mn ma tog al op bed :P

cunt

Wijs gebruiker
Mac... zei:
cunt zei:
Mac... zei:
Geen tips, mijn ouders zien me wel vaker met een lichtelijk raar gezicht :tongueout:
en weten ze het dan wel of niet?

Nja ze wisten het en ze weten het volgens mij ook nog wel, alleen laatste tijd ben ik nogal vaak nuchter en slaap ik meestal 's weekends.
aha, word dus niet zo open over gesproken :)
vonden ze het niet heeeel erg dan? ik zou het huis niet uitkomen als ze wisten wat ik gebruik..

Mac...

Badass junkie
ja tuurlijk vind je het erg als je kinderen drugs gebruiken. Mja, heb er wel altijd openlijk over gesproken, alleen de laatste tijd niet meer zo.

SultaN

Newbie
Hier in Nieuw Zeeland hebben ze echt DE spullen ervoor. Glee heet het. Je slikt de pillen tussen een uur en een half uurtje voordat je thuiskomt / je wil gaan tukken. Je ontspant je weer, oogjes worden normaal. En je komt thuis alsof je gewoon een avond aan het stappen bent geweest (een clean avondje :wink: ).

http://charge.marketeer.biz/categor...C450F962AB9451085AD5D!2771!3715&categoryid=18
Misschien wat extra info / bestellingen

En ja, ze verzenden producten naar Nederland.

Bovenaan