• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Gezocht: tripreport/ervaring eXtase eXplosion Vanilla

Hoi!

Newbie here. Ik heb de eXtase eXplosion Vanilla besteld na het verbod op cmc dus (als het goed is 😬) is het 5-mapb met 2-mmc. Ik ken beide stofjes wel (los van elkaar), maar niet in vloeibare vorm en ook niet gecombineerd.
5-mapb wel met 3-mmc gecombineerd ooit dus weet hoe dat was.

Iemand een idee wat 1 dosis is? Ik heb een weegschaal.

mocht er interesse zijn naar een report dan kan ik dat overwegen, of vergeten. 😂

groetjes Newbie 😼

Tartarus

Bewuste gebruiker
Sorry, ik ben een leek op gebied van RC’s. Ik kan je hier niet bij helpen.
Wel een algemeen advies: neemt eerst een heel klein beetje en zie wat dat met je doet.
Daarna kan je je dosering geleidelijk aanpassen maar gebruik je gezond verstand en ga niet te snel en niet te veel bij pakken. Zoek de sweet spot voor jezelf op.

OtherShore

Badass junkie
Er wordt door het Trimbos gewaarschuwd voor Extase Explosion Vanilla. De flesjes zouden 2-mmc/3-cmc en 5-mapb bevatten maar er kunnen ook andere stoffen inzitten. Over de hoeveelheden zeggen de rc vendors niets en als ze er wel wat over zouden zeggen is het de vraag of ze betrouwbaar zijn. Dus het is gokken of testen.

Volgens de rc vendors is 1 flesje de maximale dosis, maar we kunnen dus niet nagaan of dat klopt. Verder is over de mogelijke gezondheidsrisico’s van 2-mmc en 5-mapb weinig bekend, om over de combinatie maar niet te spreken. Dus om die redenen zou ik er niet aan beginnen.

Laatst bewerkt:

wapboy

Wijs gebruiker
Heb beide liggen....vraag me aff of het wat is aangezien 5mapb veel langer werkt dan 2mmc

Nihilist88

Badass junkie
Flikker die voor gemengde zooi aub in de prullenbak. Bestel de stoffen zelf en lees je in, dat is echt stukken veiliger.
Hier moet ik FredKroket 1000% gelijk geven.
Ten eerste ben je al met rc's bezig, dus stoffen waar geen of amper deftig wetenschappelijk onderzoek nr gedaan is en je al meer je eigen proefkonijn bent.

Koop rc's op z'n minst apart en niet in gemixte varianten, die liquid mixen met flashy naampjes, pure marketing.
Heb als extra staal is buisje liquid "Purple Mandala" mee gekregen, een mix van 5-MAPB en 4-FMA. Zal hetzelf ni nemen, daar ik eerder domme mix van 6-APB en 4-FMA heb genomen en sindsdien afgezworen om rc's/drugs te mixen die op dezelfde stofjes in je lichaam werken, zeker mbt serotonine, maar evenzeer pep-rc's.
Bij eerste maal 5-MAPB heb ik na 2u wel 3-FA bijgenomen, omdat ik te loom, nul energy had van 5-MAPB en dat gaf de gewenste energy. Maar 3-FA werkt niet op je serotonine. En 4-FMA juist kei hard, net als 5-MAPB, dus snap deze mix totaal niet.

Ik kocht lange tijd altijd alles in pillen en capsules, omdat ik alles oraal neem, niks snuif en ook ni willen bezighouden met capsules maken en bommetjes kende ik ni.
Maar daar oa 3-FA veelal enkel nog in poedervorm beschikbaar was, dit als poeder gekocht en bommetje met lange blaadjes gemaakt, was echt zo easy en werkte echt potenter. Dus poeder is enerzijds pakken goedkoper, veelal ook zuiverder en beter te doseren.
Sindsdien naast 3-FA, ook 4-FMA en 6-APB ook in poedervorm gekocht. Ben er ook best zuinig mee, er zit nu meer tijd tussen dan met capsules en pillen. Ik zie ook vaak dat sniffers er pak meer doorslaan.
Srry vr uitgelopen reactie😉

Dirkdirk

DF-koning
Beste drug tezamen met LSD en dan houd ik op met spreken want het nodige is al gezegd. Ik was de kosmos op LSD. Ik ervaarde de energie andermaals op 6-apb. Alles was als het moest zijn en
je hebt idd een punt .....6a[b is zoiezo heerlijk
wat zeg ik?

Kom maar terug met 130-150 grade a farmaceutische graad HCL 6-apb en je bent na 2 uur vergeten wat een orgasme was want je denkt dat dat gewoon ademen exact identiek voelt.

Oh memories

Nihilist88

Badass junkie
Denk dat het een duwtje semi geforceerde energie zal geven, maar waarom dan niet 6-apb?
De mix 5-MAPB + 2-MMC, vind ik gewoon ook eerder onlogisch, beide vooral entactogene stims. Deze mix komt toch nooit in de buurt van 6-APB, daar 5-MAPB al een softere lomere stim uit de Benzofuran-klasse is en 2-MMC zowat de zwaktste cathinone rc is.
6-APB, 4-FMA en 3-FA, elk apart, zijn toch de beste stim rc's.

Bovenaan