• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Gezocht: tripreport/ervaring eXtase eXplosion Vanilla

Hoi!

Newbie here. Ik heb de eXtase eXplosion Vanilla besteld na het verbod op cmc dus (als het goed is 😬) is het 5-mapb met 2-mmc. Ik ken beide stofjes wel (los van elkaar), maar niet in vloeibare vorm en ook niet gecombineerd.
5-mapb wel met 3-mmc gecombineerd ooit dus weet hoe dat was.

Iemand een idee wat 1 dosis is? Ik heb een weegschaal.

mocht er interesse zijn naar een report dan kan ik dat overwegen, of vergeten. 😂

groetjes Newbie 😼

Tartarus

Bewuste gebruiker
Sorry, ik ben een leek op gebied van RC’s. Ik kan je hier niet bij helpen.
Wel een algemeen advies: neemt eerst een heel klein beetje en zie wat dat met je doet.
Daarna kan je je dosering geleidelijk aanpassen maar gebruik je gezond verstand en ga niet te snel en niet te veel bij pakken. Zoek de sweet spot voor jezelf op.

OtherShore

Badass junkie
Er wordt door het Trimbos gewaarschuwd voor Extase Explosion Vanilla. De flesjes zouden 2-mmc/3-cmc en 5-mapb bevatten maar er kunnen ook andere stoffen inzitten. Over de hoeveelheden zeggen de rc vendors niets en als ze er wel wat over zouden zeggen is het de vraag of ze betrouwbaar zijn. Dus het is gokken of testen.

Volgens de rc vendors is 1 flesje de maximale dosis, maar we kunnen dus niet nagaan of dat klopt. Verder is over de mogelijke gezondheidsrisico’s van 2-mmc en 5-mapb weinig bekend, om over de combinatie maar niet te spreken. Dus om die redenen zou ik er niet aan beginnen.

Laatst bewerkt:

wapboy

Wijs gebruiker
Heb beide liggen....vraag me aff of het wat is aangezien 5mapb veel langer werkt dan 2mmc

Nihilist88

Badass junkie