Gezocht: vrouwen!

r@r@

Wijs gebruiker
Hallo vrouwen,

Ik ben op zoek naar vrouwen om ervaringen uit te wisselen (lees: wellicht beetje verwerken/plek geven etc.) die ook verslaafd zijn geweest aan Meet/bruin/wit en vanwege die verslaving in het verleden grenzen zijn gepasseerd zoals alleen vrouwen dat kunnen, omdat (meestal) alleen zij hiertoe de mogelijkheid hebben...

Bij mij heeft het bijna een jaar geduurd, omdat ik een jaar wit heb gebased. En die verslaving heeft me dus echt, zij het kort maar niet minder erg, in de goot doen belanden (lees: deed ik zelf, uiteraard...).

Ok, ik ben vaag, ik weet het. Ik zal wat explicieter zijn (dit vind ik eng... :flushed: :flushed: :flushed: ): hoeren en snoeren, zeg maar...

Het verleden kan ik niet terug draaien, maar ook al is het jaren geleden, nu ik clean ben komt er gewoon veel naar boven...

Het hoeft allemaal niet zo zwaar, liever wat luchtiger op z'n tijd...

Nou ja, wat ik wil zeggen, stuur me een PB, als je dat ook ziet zitten...

Groetjes, R@r@ :wave:

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik vind het heel erg voor je, ik kan me ook niet voorstellen dat een man het leuk zou kunnen vinden op die manier... Het is bijna verkrachting eigenlijk, omdat zulke vrouwen zo weinig keuze hebben. :(

Sterkte

anoniempje

Bewuste gebruiker
hallo,

Ik ben ook verslaafd geweest maar heb nooit mijn lichaam verkocht zeg maar,ik was een succesvolle crimineel :grin:
maar heb het natuurlijk wel veel van dichtbij gezien en meegemaakt, weet niet als je er wat aan hebt maar als je wil praten ben ik een luisterend oor :)

Bovenaan