GGD start weer met de corona prik

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan zou er niks meer over corona gezegd kunnen/mogen worden
Dat is wel een beetje het punt ja. Heel eerlijk: het loopt altijd uit de klauwe.

Het is gewoon geen goeie tijd geweest. Voor vaxxers en anticaxxers niet. Daardoor lopen de emoties te hoog op. En als we willen dat heppie de peppie terug komt moeten we ons van ons beste kantje laten zien!

nu gaat het al de doofpot in. gevaarlijk dat er niet over risico's gepraat mag worden maar wel die van drugs.
Er valt ook geen goed/ geloofwaardig gesprek uit te halen. We hebben het al 479291 keer geprobeerd. Alles wat jullie zeggen is als 100 keer gezegd en al 100 keer wat op tegen gezegd. Vermaak je lekker met de oude topics hierover, maar laten we het heden gewoon gezellig houden. Corona raakt ons niet meer zoals toen, dus laten we het ons ook niet “zo raken”.

Misschien redelijk off topic maar ik heb gisteren deze docu gekeken:

Mocht je hem kijken, je wereld zal daarna nooit meer hetzelfde zijn😜

Bottomline is vooral dat het rotsvaste vertrouwen in de overheid al sinds de jaren 60/70 geschaadt wordt en de groep die de overheid als niet betrouwbaar acht alleen maar toeneemt. Dit is geen wereld waar we in zouden moeten willen leven. De overheid hoort betrouwbaar te zijn en alle facetten die daarbij horen. Dit betreft ook kennis en kunde. De juiste mensen op de juiste plekken. Dan gebeurt deze ellende niet.
Hebben we een topic voor hoor😜

Mensen die nu nog vol goede moet een corona-prik nemen hebben dus niets meegekregen van dit hele fiasco. Het gaat nog zo zeer om vaccers vs anti maar de hele manier waarop dit gepromoot is en wat uiteindelijk uit wob onderzoeken naar buiten is gekomen hier in NL of uit de USA welke invloed overheden hebben gehad en sociale media dingen oplegden wat als waar gezien moest worden en wat niet. In het begin werd er gezegd het is veilig terwijl ze dit niet konden garanderen maar puur op hoop van zegen zeiden! Het vaccin werkt 94% (of wat ze in het begin ook zeiden) en als je het vaccin neemt dan kan je een ander niet meer besmetten. Nou we weten inmiddels allemaal wel dat dit toch net iets anders is gelopen? En zo kan ik wek doorgaan en doorgaan. Maar als je sommige mensen nu nog moet uitleggen en met "bronnen" etc moet komen om hun te overtuigen. Dan hebbend ie mensen zelf alleen maar de NOS gezien en 0 eigen onderzoek gedaan.

En zo hebben we nog wat uitspraken van ene minister De Jong. Nee we gaan het niet verplichten. Sterker nog hier ga ik voorliggen iets on die context.
Arm voor arm deur voor deur werd het later. Dingen werden als misinformatie bestempeld wat achteraf gewoon dichter bij de waarheid zit dan wat er in eerste instantie gepromoot werd.

Ag ja kijk laat je je toch weer gaan he. En ik ben niet tegen vaccineren hoor. Als ik op vakantie wil en ik ben een prikje nodig omdat het mijn gezondheid beschermt dan neem ik die natuurlijk gewoon.

Er valt ook geen goed/ geloofwaardig gesprek uit te halen. We hebben het al 479291 keer geprobeerd. Alles wat jullie zeggen is als 100 keer gezegd en al 100 keer wat op tegen gezegd. Vermaak je lekker met de oude topics hierover, maar laten we het heden gewoon gezellig houden. Corona raakt ons niet meer zoals toen, dus laten we het ons ook niet “zo raken”.
daar heb je ook wel weer een punt ja. ik wil er ook eigenlijk geen woord meer vuil aan maken, mensen geloven toch wat ze willen geloven en het blijft een ding. mja voor mij iig niet meer.

🥲

Kee als er geen slot op gaat, volg ik HappyMind voor een paar dagen. Treurig gedoe zeg.
neem mij ook maar gelijk mee voor een week, ben toch bezig met een pauze 😴

Laatst bewerkt:
Nou nee? Iemand die geen vaccin neemt is die een wappie? Of wanneer iemand denkt dat er een microchip in zit? Zijn die allebei wappie of?
Wappies is een spottende en kleinerende term voor mensen die stellige beweringen doen over een onderwerp (zoals corona of andere medische onderwerpen), terwijl anderen die beweringen als onzin beschouwen. Dat komt doordat ze niet gebaseerd zijn op serieus te nemen bronnen, maar op halve en hele verzinsels en complottheorieën.

Mijn vriendin die wèl spuiten gehad heeft was langer, vaker en zieker dan ik. Is ook wel bijzonder.
Mijn ex die wel spuiten heeft gehad kreeg alsnog C. Naast de bijwerkingen van die vaccins. Ik die bij haar was al die tijd en nooit spuiten heb gehad (vertrouwde vanaf dag 1 de vaccins niet. De hele zaak stonk vanaf het begin imo, maar heb daar destijds ook al genoeg over gezegd) ben nooit ziek geworden. Nooit toegegeven aan de prikken, maar juist meer gefocussed op het verbeteren van mijn immuunsysteem, waar ik tot op de dag van vandaag blij mee ben. Nooit dat spul in mijn lijf gehad.

Zelfde met andere familie/vrienden: de gevaccineerden werden alsnog ziek en waren ook vooral heel angstig (dat doet een mens ook geen goed op zijn zachtst gezegd).

Natuurlijk begrijp ik dat dit allemaal anekdotisch is, maar zoals jij zegt: ik vind het allemaal ook bijzonder.

Ik ben gewoon blij dat we uit die vreselijke tijd zijn, waarin velen zo zwart/wit gingen denken (waaronder toegegeven: ik ook).

Laatst bewerkt:
De echte vraag is: leeft Joe Biden nog?
Volgens mij pullen ze al een paar jaar een Weekend at Bernies met Biden bij ons:

hello-hey.gif

Die vent is allang dood, ze hebben gewoon heel dunne draadjes aan hem vastgemaakt onzichtbaar voor het menselijk oog.

Zou wel heel veel verklaren.

Wappies is een spottende en kleinerende term voor mensen die stellige beweringen doen over een onderwerp (zoals corona of andere medische onderwerpen), terwijl anderen die beweringen als onzin beschouwen. Dat komt doordat ze niet gebaseerd zijn op serieus te nemen bronnen, maar op halve en hele verzinsels en complottheorieën.
Maar wat is de waarheid? Wat is een complot? Corona mooi voorbeeld. Neem het vaccin en je kan een ander niet besmetten. Werd als feit gebracht. Achteraf bleek het niet waar te zijn.

Om maar even een ding te noemen. 🙂

@mods; van mij mag er een slot op
Bij deze. We hebben genoeg Corona-topics gehad en zoals @ljuv al aangaf gaf dat vooral veel frustratie en gedoe tussen de mensen die Corona als griepje zagen en het vaccin als een gif en de mensen die dat als onzinnige complot theorieën zagen.

Zoals gezegd is dit een drugsforum en niet een Corona of (anti)vaccin forum. We hebben daardoor dus al eerder besloten de Corona topics te beperken. Lijkt me goed hier dus een slotje op te doen en de mensen vriendelijk te verzoeken het “gewoon” over drugs, trips en verslaving te hebben 😋

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan