GHB...2de keer.

Elektronik

Experimenterende gebruiker
Hallo,
Ik heb gisteren met een paar vrienden van me GHB gebruikt. Het zat in een flügel flesje en we waren met 4 en hebben in 1glas een half flesje gegooit voor ons allen. We hadden eerder een paar jointjes gerookt en dus wist ik niet of dit het effect was van de GHB of van de wiet. Daarom wil ik het een 2de maal doen. Was de dosering te weinig?
Binnen 2dagen heeft een vriend van me terug 3flügel flesjes. We zijn met 2 en nu vraag ik me af hoeveel ik kan gebruiken? Ik wil écht niet té veel want wil écht niet out gaan :wink: (het is in school dus :) )

Thanx-A-lot

donaldduck

Belezen gebruiker
Elektronik zei:
Hallo,
Ik heb gisteren met een paar vrienden van me GHB gebruikt. Het zat in een flügel flesje en we waren met 4 en hebben in 1glas een half flesje gegooit voor ons allen. We hadden eerder een paar jointjes gerookt en dus wist ik niet of dit het effect was van de GHB of van de wiet. Daarom wil ik het een 2de maal doen. Was de dosering te weinig?
Binnen 2dagen heeft een vriend van me terug 3flügel flesjes. We zijn met 2 en nu vraag ik me af hoeveel ik kan gebruiken? Ik wil écht niet té veel want wil écht niet out gaan :wink: (het is in school dus :) )

Thanx-A-lot
Het is dom om niet precies te doseren, je kan het beste met een leeg injectiespuitje of iets dergelijks 3 ml aflezen en dat nemen voor de eerste keer, als je niks voelt niet bijnemen. Met zijn alleen een dosis delen is heel erg dom, want dosering is heel belangrijk

Elektronik

Thanx voor snelle reactie, maar weet je eventueel hoeveel dopjes ik voor mij alleen in mijn cola kan doen?

3970

Wijs gebruiker
Elektronik zei:
(het is in school dus :) )

In school..... :(

J89

nouja zoals al gezegd is, het is echt dom om meerdere dosissen in 1 glas te gooien en daar met meerdere mensen van te gaan drinken, voor hetzelfde geld krijgt 1 iemand alles binnen en de rest bijna niks.

en hahaha dude ghb onder school kan best wel leuk zijn (eingenlijk zeer slecht advies:tongueout:)
maar alleen als je ervaren bent en zeeeeker niet als je het pas voor de 2e x doet tenzij je graag het risico wilt lopen van school gekickt te worden of iets in die richting.
sowieso zou school en drugs gescheiden moeten blijven maar ik bespaar je de cliche preken :P
een goede dosis zijn 2 flugeldopjes

anon22

Belezen gebruiker
ghb vooral voor de 1e paar keer doe het thuis.
zelfs als je het al redelijk vaak hebt gedaan kan het alsnog mis gaan.
het is van veel factoren afhankelijk hoe die valt.
hoe sterk is je g, bij elke persoon is het verschillend, veel of weinig gegeten enzovoorts

mijn advies is doe het thuis en begin met 2 flugel dopjes (geen overvolle doppen maar kleine dopjes) en zorg dat er iemand bij is

Een flugel flesje is 25ml toch? Oftewel 5 buisjes...

Ik weet wat ik 'nodig' heb. Maar ik zou aanraden met een half buisje te beginnen, begin dus met heel weinig. Vul een dopje en doe dat in je eigen drank. Zo voorkom je dat de laatste persoon die aan het glas drinkt alles binnen krijgt.

Merk je na een half uur niks, drink dan nog een dopje. Weer niet veel na een half uur, nog een dopje. Let op, ga niet ineens meer nemen omdat het dopje niet voldoende was. 1+1+1+1.... wordt heel veel!

J89

flugelflesje is 20 ml
ik zou niet 1dopje nemen, ik denk niet dat je daar iets van zult voelen
ik zou er 2 nemen, en dan wel thuis en niet op school ;p
wel is het inderdaad belangrijk dat je niet denkt dat je nog een dosis kan bijnemen omdat je niks voelt. al voel je niks, outgaan zul je :grin:
minimaal 2 uur wachten als je nog niet ervaren bent

J89

btw als de ghb bij je werkt dan weet je wel of het effect van de joint of van de ghb is, het is niet echt te vergelijken met elkaar.

dus als het daadwerkelijk ook bij je werkt dan kom je daar vanzelf wel achter.
als je moet vragen of het heeft gewerkt op een site, nja dan kun je zelf eigenlijk al wel concluderen dat het dus niet heeft gewerkt. want anders had je het wel geweten.

maar goed met ghb is het raar, de eerste paar keren nam ik steeds 4ml, en voelde ik er ook zo goed als niks van. ik werd alleen een beetje extra stoned (dacht ik dan).
maar goed totdat ik het een x na xtc deed, toen was het een heel ander verhaal heerlijk was het (lees maar in mdma&xtc topic :wink: )

en sindsdien werkt het ook zonder xtc, heel maf eigenlijk aangezien het gewoon dezelfde ghb is.. dusja misschien moet je het iets vaker proberen ofzo, als je het echt wil voelen.
het is trouwens ook belangrijk dat je niet van te voren veel hebt gegeten. minimaal 2 uur van te voren niksmeer eten. want eten heeft ontzettend veel invloed op het effect van ghb.

anon22

Belezen gebruiker
je hoort vaak vooral bij GHB dat mensen er in t begin (de 1e paar keer)
niets van voelen.
en ze nemen meer en gaan out.

het kan zijn dat je lichaam er aan moet wennen.

of het kan ook zijn dat je niet egt door hebt dat het wat met je doet.

maar als je het dan vaker doet ga je merken dat je jezelf tog wel anders gedraagd,
en in vele gevallen een stuk relaxer voelt

Bovenaan