Ghb aankomen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Pleuny

Belezen gebruiker
Hoi, is het nou normaal als je halve liter ghb per week neemt dat je veel zwaarder word ? Wou dit nog even weten hoop niet dat het een al te domme vraag is ? Ik heb ook vreet kicks en zit heel veel stil doordat ik me zo slecht voel , komt het aankomen meer daardoor of door de GHB of gewoon een combinatie ?
Over paar weken heb ik me opname in detox waar ik veilig word afgebouwd .

Mvg,

Spyro

Badass junkie
Ik hield echt heel veel vocht vast tijdens mijn verslaving. Alles was mega opgeblazen, vooral mijn hoofd en buik. Na het afkicken was dat ook heel snel weer eraf gelukkig. Geen gekke vraag hoor!

Coffeecup

Belezen gebruiker
Oh ja echt heel erg bij mij! Mijn gezicht, een echte plofkop. Mijn ringen kreeg ik niet meer goed af, je zag waar mijn sokken gezeten haddden, en het kussen afdruk stond vaak in mijn gezicht als ik op stond. Eenmaal geen g meer / of aan het afbouwen ging ik opeens heel veel meer plassen dan normaal en was ik het zo kwijt. Gelukkig !

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Hoi, is het nou normaal als je halve liter ghb per week neemt dat je veel zwaarder word ? Wou dit nog even weten hoop niet dat het een al te domme vraag is ? Ik heb ook vreet kicks en zit heel veel stil doordat ik me zo slecht voel , komt het aankomen meer daardoor of door de GHB of gewoon een combinatie ?
Over paar weken heb ik me opname in detox waar ik veilig word afgebouwd .

Mvg,
Vocht zoals degene boven mij zeggen. Je zegt freetbuiten te hebben en dat jheel de dag op jeluie reet zit. Waarschijnlijk krijg je meer energy/calorieën binnen dan dat jij zelf verbrand wat resuleert in fatgain logisch toch ?

Pleuny

Belezen gebruiker
Vocht zoals degene boven mij zeggen. Je zegt freetbuiten te hebben en dat jheel de dag op jeluie reet zit. Waarschijnlijk krijg je meer energy/calorieën binnen dan dat jij zelf verbrand wat resuleert in fatgain logisch toch ?
Ja maar ik vroeg of het meer kwam door de GHB ,de rest is logisch ja ;p

Pleuny

Belezen gebruiker
Als je door de g op je luie reet gaat zitten en voorheen niet kan je g wel de schuld geven.
Ik zat voorheen ook op me luie reet ... En waarom geef ik g de schuld , ik vraag gewoon normaal in hoeverre het ook door de g kan komen en daarbij zeg ik ook eerlijk dat ik inderdaad ook niet veel beweeg en vreet kicks heb . Kom niet irritant doen aub comment dan gewoon lekker niet.

Pleuny

Belezen gebruiker
Als je door de g op je luie reet gaat zitten en voorheen niet kan je g wel de schuld geven.
Als ik vreet kicks heb eet ik ook gewoon gezond . Ik eet dan donuts en veel suiker . Pak suiker per dag ongeveer . Veel thee met suiker , veel pizza heel veel chips . Dus allemaal zwaar gezond .

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Ik zat voorheen ook op me luie reet ... En waarom geef ik g de schuld , ik vraag gewoon normaal in hoeverre het ook door de g kan komen en daarbij zeg ik ook eerlijk dat ik inderdaad ook niet veel beweeg en vreet kicks heb . Kom niet irritant doen aub comment dan gewoon lekker niet.
Had niet verwacht dat je op je teentjes getrapt werd maar je pakt het anders op dan ik bedoel.

1. De reden dat je aankomt ligt aan dat je meer eet dan dat je verbrand. Dat je heel de dag stil zit en door de g misschien nog lamlendiger word dan je al was helpt natuurlijk niet mee als je weightgain je dwars zit. Gelukkig eet je wel teminsten beter dan niks als je al pal aan de zooi zit dus dat is zeker niet negatief.

2. Ik heb nooit gezegd dat jij g de schuld geeft. maar ik duide er meer op dat als je stil zit en dat komt door de G. Dat G misschien wel de boosdoener is voor je fatgain omdat je daardoor stil zit.

inner_search

Badass junkie
@Blauweaap Ik interpreteer anders je eerste 2 reacties ook wel als een aanval.
En bied weinig zinvols tegenover ts, die namelijk ook wel weet dat je van eten en stilzitten (of zoals jij het zo mooi zegt "luie reet".) Aankomt.

Maar kan aan mij liggen.

Ot.
Thx om me wat bij te leren allemaal , wist niet dat je van GHB zoveel vocht vast houde!

Blauweaap

Bewuste gebruiker
@Blauweaap Ik interpreteer anders je eerste 2 reacties ook wel als een aanval.
En bied weinig zinvols tegenover ts, die namelijk ook wel weet dat je van eten en stilzitten (of zoals jij het zo mooi zegt "luie reet".) Aankomt.

Maar kan aan mij liggen.

Ot.
Thx om me wat bij te leren allemaal , wist niet dat je van GHB zoveel vocht vast houde!
Ja ik had het anders moeten verwoorden het was zeker niet bedoelt om ts aan tevallen natuurlijk. Ik ben van mij zelf altijd vrij lomp in mijn verwoording en niet iedereen kan hier goed tegen (begrijpelijk)

inner_search

Badass junkie
Ja ik had het anders moeten verwoorden het was zeker niet bedoelt om ts aan tevallen natuurlijk. Ik ben van mij zelf altijd vrij lomp in mijn verwoording en niet iedereen kan hier goed tegen (begrijpelijk)
Heb ik ook , moet hier ook altijd op letten :wink:
Heb het zelfs in het dagelijkse leven , dat ik bvb heel kil overkom of heel bazig.
Maar is totaal niet de bedoeling.

Pleuny

Belezen gebruiker
Had niet verwacht dat je op je teentjes getrapt werd maar je pakt het anders op dan ik bedoel.

1. De reden dat je aankomt ligt aan dat je meer eet dan dat je verbrand. Dat je heel de dag stil zit en door de g misschien nog lamlendiger word dan je al was helpt natuurlijk niet mee als je weightgain je dwars zit. Gelukkig eet je wel teminsten beter dan niks als je al pal aan de zooi zit dus dat is zeker niet negatief.

2. Ik heb nooit gezegd dat jij g de schuld geeft. maar ik duide er meer op dat als je stil zit en dat komt door de G. Dat G misschien wel de boosdoener is voor je fatgain omdat je daardoor stil zit.

Geen stress man is al goed , ik ben gewoon snel geïrriteerd nu door me GHB probleem .
Ik voel niks meer van die shit geen enkel positief effect nog maar moet het blijven nemen om de 2 uur met zo weinig slaap .
Wat een gare nutteloos verslaving , als ik niet lichamelijk afhankelijk zou zijn zou ik het nu direct allemaal door de plee spoelen .
Helaas kan ik ook niet meer blowen , na 2 jaar nu gestopt te zijn crave ik er alsnog naar maar het kan niet meer want direct paniek en hartkloppingen . Kan niet eens 2 hijsen nemen , verder is er niks wat ik nuttig ja Marlies dan .

Pleuny

Belezen gebruiker

Maar kijk jij zegt dat je nooit gezegd had dat ik g de schuld gaf . Als je door de g op je luie reet gaat zitten en voorheen niet kan je g wel de schuld geven . Dit waren wel je exacte woorden wel haha maar ja maakt niet uit verder .

0.5 liter wk....maar waarop zou je da doen.
Het is een zout...houdt water op bro...antwoord op je gewicht..
Plus je kan moeilijk plassen en het is eeen droom drug...eten mjaa.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan