Ghb aantoonbaarheid

Urine test ghb

Goedenavond vanaf afgelopen donderdag tot en met zaterdag avond half 12 heb ik zon 150 ml ghb gebruikt. Nu heb ik zondag niets meer gebruikt en heb ik vandaag maandag een urinetest in moeten leveren. Laatste gebruik was zaterdagavond half 12 en maandag half 2 is de test afgenomen gaan ze hier iets in vinden? Tijd verstreken tussen laatste gebruik en test was 36 uur.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Na 12 uur is het weg uit je urine
/topic

Maar het zou me behoorlijk verbazen als ze specifiek op GHB testen. Verdwijnt zo snel dat het de moeite en kosten amper waard zijn.

Vaak zijn het standaard 5 panel urine testjes die overigens niet 100% betrouwbaar zijn. Een bloedonderzoek is nauwkeuriger maar daar verdwijnt GHB al na 8 uur, veel te snel voor een test.

Mag ik de vraag stellen hoe je terugval je doet voelen? Volgens mij is dat belangrijker dan de uitslag van zo'n test.

Bronvermelding: https://richtlijnendatabase.nl/rich...iktheidskeuringen/biomarkers_ghb_gebruik.html

IMG_0140.jpeg

/topic

Maar het zou me behoorlijk verbazen als ze specifiek op GHB testen. Verdwijnt zo snel dat het de moeite en kosten amper waard zijn.

Vaak zijn het standaard 5 panel urine testjes die overigens niet 100% betrouwbaar zijn. Een bloedonderzoek is nauwkeuriger maar daar verdwijnt GHB al na 8 uur, veel te snel voor een test.

Mag ik de vraag stellen hoe je terugval je doet voelen? Volgens mij is dat belangrijker dan de uitslag van zo'n test.

Bronvermelding: https://richtlijnendatabase.nl/rich...iktheidskeuringen/biomarkers_ghb_gebruik.html

Bekijk bijlage 60133
Nee is wel echt naar het lab gegaan en niet met zon sneltest word zeker weten getest op ghb

En welke terugval🤔 ben niet zo verslavings gevoelig voor die troep🤣 gaat het niet worden ook

FerdFatoehaus

Badass junkie
Nee is wel echt naar het lab gegaan en niet met zon sneltest word zeker weten getest op ghb

En welke terugval🤔 ben niet zo verslavings gevoelig voor die troep🤣 gaat het niet worden ook
Toch maak je je zorgen of het maandag nog in je bloed zit. Het zou makkelijker zijn om voor een opkomende test (waarom wordt je überhaupt getest) niet te gebruiken toch?

Bovenaan