• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

GHB afbouwen thuis zonder pammetjes

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Spyro

Bewuste gebruiker
Hoi allemaal,

Ik heb mijn GHB gebruik weer veel te ver laten komen en ben er echt van geschrokken. Ik ben de afgelopen dagen met vallen en opstaan (alweer) begonnen aan een poging afkicken @ home.

Ik heb een hoop oude berichten van hier doorgelezen en op basis daarvan een schema voor mezelf gemaakt.

Vandaag is echt perfect gegaan, ik zit nu nog maar op 1.2 ml elke 2 uur. Dit was eerst 3/3.5 ml per 2 uur. Het laatste kwartiertje krijg ik klamme handjes, klotsende okseltjes maar verder geen heftige verschijnselen meer.

De dagen hiervoor waren een regelrechte hel, paniek aanvallen, zweten, angst, onrust, hartkloppingen, down voelen en daarbij heb ik al weken niet meer echt geslapen. Ik ben echt gesloopt. Ik kon gewoon geen fijne methode vinden en wilde al bijna de moed opgeven.

Ik hou voor mezelf nu een soort dagboekje bij met de tijden van inname, hoe ik me voel op dat moment, hartslag etc noteren. Ik kan dit echt iedereen aanraden, geeft echt een stukje rust.

Morgen ochtend wil ik mijn dosis gaan verlagen naar 1 ml. Maar nu vroeg ik mij af tot welke dosis je af moet bouwen? Is dit echt tot 0 of is 0.5 bijvoorbeeld ook prima? Ik ben een dame van 1,63 en een kilotje of 53. (Met een hoop vocht momenteel...)

Ik doe dit overigens zonder andere medicatie. Ben veel te bang voor een nieuwe verslaving erbij. Ik wil nu per dag 0.2 afbouwen, als het goed voelt.

Voor alle mensen met hetzelfde probleem... We kunnen dit!!!

Laatst bewerkt:

Syl

Wijs gebruiker
Hoi allemaal,

Ik heb mijn GHB gebruik weer veel te ver laten komen en ben er echt van geschrokken. Ik ben de afgelopen dagen met vallen en opstaan begonnen aan een poging afkicken @ home.

Ik heb een hoop oude berichten van hier doorgelezen en op basis daarvan een schema voor mezelf gemaakt.

Vandaag is echt perfect gegaan, ik zit nu nog maar op 1.2 ml elke 2 uur. Dit was eerst 3/3.5 ml per 2 uur. Het laatste kwartiertje krijg ik klamme handjes, klotsende okseltjes maar verder geen heftige verschijnselen meer.

De dagen hiervoor waren een regelrechte hel, paniek aanvallen, zweten, angst, onrust, hartkloppingen, down voelen en daarbij heb ik al weken niet meer echt geslapen. Ik ben echt gesloopt. Ik kon gewoon geen fijne methode vinden en wilde al bijna de moed opgeven.

Ik hou voor mezelf nu een soort dagboekje bij met de tijden van inname, hoe ik me voel op dat moment, hartslag etc noteren. Ik kan dit echt iedereen aanraden, geeft echt een stukje rust.

Morgen ochtend wil ik mijn dosis gaan verlagen naar 1 ml. Maar nu vroeg ik mij af tot welke dosis je af moet bouwen? Is dit echt tot 0 of is 0.5 bijvoorbeeld ook prima? Ik ben een dame van 1,63 en een kilotje of 53. (Met een hoop vocht momenteel...)

Ik doe dit overigens zonder andere medicatie erbij. Ben veel te bang voor een nieuwe verslaving erbij. Ik wil nu per dag 0.2 afbouwen, als het goed voelt.

Voor alle mensen met hetzelfde probleem... We kunnen dit!!!
Super goed bezig zeg!!! 👌
Houd vol!! 💪

Spyro

Bewuste gebruiker
@Revolutionair Dank je!!! Ik ben heel bang om te stoppen... Mijn vorige poging tot afkicken liep stuk op de 0.8 ml. Kreeg heftige ontwenningsverschijnselen en heb nu voor mezelf een angst gecreëerd dat dit straks weer gaat gebeuren... Terwijl ik nu zo ver ben gekomen. :(
(Ik moest daarna weer helemaal opnieuw beginnen omdat ik dacht dat het nu toch al helemaal verpest was...)

Ik ga mezelf niet overhaasten, maar ik hoop toch echt na het weekend klaar te zijn. Voor mijn gevoel toch maar zo ver mogelijk afbouwen!

Spyro

Bewuste gebruiker
Al kan ik maar 1 iemand helpen hiermee... Dit is hoe mijn dag er vandaag uit heeft gezien. Ik hoop dat dit de goede kant op blijft gaan!

06:00 1 ml - Lichtelijk trillen, hogere start dosis nemen.
08:00 1.2 ml - Voel me goed, geen last.
10:00 1.2 ml - Nergens last van gehad.
12:00 1.2 ml - Koud, licht zweet bij oksels en handen, somber, moe, lichte last van mijn nek, onrust.

Tussentijdse update (12:20) - Licht aan het zweten nog, geen onrustig gevoel. Koud, maar niet vervelend.

Tussentijdse update (13:47) - Super koud, rillen, klamme handen en zweet onder de oksels. Geen onrust.

Net voor de volgende dosis begon ik jeuk te krijgen. (Hele lichaam)

14:00 1.2 ml - Zweten, jeuk, onrust, paniek.

Tussentijdse update (14:20) - Zweet wordt minder, klein beetje jeuk nog, geen onrust na innemen en minder rillingen. Voel me op dit moment redelijk normaal. Hartslag is op dit moment 84.
Tussentijdse update (14:51) Geen klachten. Voel me normaal.

16:00 1.2 ml - Vermoeid, honger, lichte zweet handen.

Tussentijdse update (17:07) - Gaat goed, koud. Geen lasten. Hartslag 88.

18:00 1.2 ml - Koud, rillingen, vermoeid, zweet bij de oksels en handen en koude ledematen. Niet perse onrustig, vermoeidheid eist ook zijn tol. Hartslag na het innemen om 18:17 was 79.

20:00 1.2 ml - Koud, zweethandjes, gapen, moe.

22:00 1.2 ml - Geen gekke kwaaltjes. Voel me goed. Hartslag 79.

• Like
Waarderingen: Syl

Syl

Wijs gebruiker
@Revolutionair Dank je!!! Ik ben heel bang om te stoppen... Mijn vorige poging tot afkicken liep stuk op de 0.8 ml. Kreeg heftige ontwenningsverschijnselen en heb nu voor mezelf een angst gecreëerd dat dit straks weer gaat gebeuren... Terwijl ik nu zo ver ben gekomen. :(
(Ik moest daarna weer helemaal opnieuw beginnen omdat ik dacht dat het nu toch al helemaal verpest was...)

Ik ga mezelf niet overhaasten, maar ik hoop toch echt na het weekend klaar te zijn. Voor mijn gevoel toch maar zo ver mogelijk afbouwen!
Ondanks je weet van de vorige x hoe zwaar het was, probeer je het toch weer opnieuw!!.
De wilskracht is aanwezig bij je!!
Ik ben dan wel niet afgekickt van ghb (is ook totaal niet te vergelijken) maar toen ik bang was voor terugval kwam ik op dit forum.
Ik deelde net als jij nu al doet mijn verhaal.
Vertelde dat ik hele erge neiging had om drugs weer te gaan halen.
Ik kreeg hier dan zoveel tips en adviezen, dat me dat er echt door heen heeft getrokken.
Probeer als het te zwaar word hier hulp te vragen daar kun je echt veel aan hebben.
Ondank je het zelf moet doen, is het wel zo prettig als je steun hierin vind.

Revolutionair

Wijs gebruiker
Als je het op deze manier doet zou je toch elke keer eventjes door moeten bijten als je er 0.2 af haalt.
Dat is zonder die benzo.
Met 1 valium kun je nu meteen in 1x stoppen.
Maar als je het zo doet doorbijten... je gaat die momentjes moeten overwinnen..

Spyro

Bewuste gebruiker
Als je het op deze manier doet zou je toch elke keer eventjes door moeten bijten als je er 0.2 af haalt.
Dat is zonder die benzo.
Met 1 valium kun je nu meteen in 1x stoppen.
Maar als je het zo doet doorbijten... je gaat die momentjes moeten overwinnen..
Pfff, dat maakt het heel spannend. Als alles goed verloopt neem ik om 08:00 mijn 1 ml dosis. Ik ga jullie op de hoogte houden morgen!

Spyro

Bewuste gebruiker
Ondanks je weet van de vorige x hoe zwaar het was, probeer je het toch weer opnieuw!!.
De wilskracht is aanwezig bij je!!
Ik ben dan wel niet afgekickt van ghb (is ook totaal niet te vergelijken) maar toen ik bang was voor terugval kwam ik op dit forum.
Ik deelde net als jij nu al doet mijn verhaal.
Vertelde dat ik hele erge neiging had om drugs weer te gaan halen.
Ik kreeg hier dan zoveel tips en adviezen, dat me dat er echt door heen heeft getrokken.
Probeer als het te zwaar word hier hulp te vragen daar kun je echt veel aan hebben.
Ondank je het zelf moet doen, is het wel zo prettig als je steun hierin vind.
Ik ben er ook gewoon echt helemaal klaar mee... Ik wil zo graag weer eens een nachtje normaal kunnen slapen. Geen 24/7 rekening meer moeten houden met die klote buisjes. Ik heb de afgelopen weken alleen maar 24/7 op dit forum zitten kijken... Opzoek naar soortgelijke situatie’s en tips. Ik heb alleen net pas een account aangemaakt. Ik hoop ook echt dat andere wat uit mijn post kunnen halen...

Spyro

Bewuste gebruiker
Mag ik even blij zijn?! Ik heb gewoon geslapen tussen mijn doses door! Ik werd ook steeds perfect voor de inneem tijd wakker (heb de wekkers niet eens af hoeven laten gaan.) Ik had al zo ontzettend lang geen uurtje meer op “eigen” kracht geslapen. De dosis is namelijk zo laag dat dat in ieder geval al niet meer helpt met het inslapen. Heb ook weinig tot geen echte klachten ervaren. Woehoe!

Harmless

Belezen gebruiker
Super! Heb geen ervaring met G maar na alles wat ik erover genezen heb weet ik dat het knap is wat je aan het doen bent, zo in je uppie zonder hulp..

Ga zo door!

Syl

Wijs gebruiker
Mag ik even blij zijn?! Ik heb gewoon geslapen tussen mijn doses door! Ik werd ook steeds perfect voor de inneem tijd wakker (heb de wekkers niet eens af hoeven laten gaan.) Ik had al zo ontzettend lang geen uurtje meer op “eigen” kracht geslapen. De dosis is namelijk zo laag dat dat in ieder geval al niet meer helpt met het inslapen. Heb ook weinig tot geen echte klachten ervaren. Woehoe!
Goeiemorguh!!!!
Jij mag zeker blij zijn want dat klinkt super goed!!!. 😊
Ook ik heb geen ervaring met G maar weet dat het afkicken loodzwaar is.
Ben super blij voor je!!! 😊💪

Spyro

Bewuste gebruiker
Daar gaan we dan... 0.2 eraf wat betekent dat ik nu 1 ml per 2 uur moet gaan nemen. Ik zit hier echt met enorme angst/spanning omdat ik denk dat het niet aan gaat slaan. Ik heb het 7 minuten geleden ingenomen... Afwachten dus.

Voor de mensen die het interessant vinden, dit is mijn nacht en ochtend geweest:

00:00 1.2 ml - Rustig aan. Wat rare steekjes overal. Alsof iemand met een elastiekje tegen mijn huid aan schiet. Wat jeuk af en toe en licht vochtige handen.

Tussendoor hartslag 92. Wat onrustig wakker geworden voor de volgende dosis. Moet nu nog 11 minuten wachten tot de volgende. Voor het eerst geslapen!!!

02:00 1.2 ml - Beetje een nerveus gevoel, weinig klachten verder.

04:00 1.2 ml - Nog steeds dat nerveuze gevoel, geen klachten verder.

Tussentijdse update (05:44) - Ik heb mijn wekkers vannacht niet af zien gaan, ik werd perfect voor alle doses wakker. Ik ben tot nu toe na allemaal in slaap gevallen! Wat voelt dat weer fijn! Hartslag is op dit moment 73 en klopt heel gelijkmatig.

06:00 1.2 ml - Geen klachten.

08:00 1.2 ml - Bij de vorige dosis weer in slaap gevallen. Heftig gedroomd, geen klachten verder.

10:00 1 ml - Gespannen, benieuwd of de lagere dosis weer aan gaat slaan... Beetje hartkloppingen, klamme handjes en onrust.

Spyro

Bewuste gebruiker
Goeiemorguh!!!!
Jij mag zeker blij zijn want dat klinkt super goed!!!. 😊
Ook ik heb geen ervaring met G maar weet dat het afkicken loodzwaar is.
Ben super blij voor je!!! 😊💪
Ik ben verslaafd aan meerdere middelen en ik kan je vertellen dat G echt een heel ander niveau is. Heb dit zo erg onderschat. Ik spring een gat in de lucht als ik hier vanaf ben!

Spyro

Bewuste gebruiker
Ik zou zeggen, bedenk alvast een manier hoe je het wil gaan vieren!
Ik ga mijn lichaam een nuchtere maand cadeau doen. Dat weet ik wel. Ik moet hier echt even van bijkomen... Moet zeggen dat GHB me wel echt aan het denken heeft gezet, ook mbt mijn andere verslavingen. Ik ben er op dit moment mentaal & lichamelijk even he-le-maal klaar mee en kan niet wachten om even nuchter door het leven te gaan. Al vind ik het wel enorm spannend. 🥺

Natozlato

Bewuste gebruiker
Omg dat 0.2 ml zo'n verschil maakt. Ik denk dat je zeker anderen hiermee gaat helpen. Je dagboek maakt heel inzichtelijk hoe het afkicken in zijn werk gaat.

Waaraan ben je nog meer verslaafd als ik vragen mag?

Heel veel geluk en succes in ieder geval!! Trap er maar niet meer in. Je kunt dit! 🍀

Spyro

Bewuste gebruiker
Omg dat 0.2 ml zo'n verschil maakt. Ik denk dat je zeker anderen hiermee gaat helpen. Je dagboek maakt heel inzichtelijk hoe het afkicken in zijn werk gaat.

Waaraan ben je nog meer verslaafd als ik vragen mag?

Heel veel geluk en succes in ieder geval!! Trap er maar niet meer in. Je kunt dit! 🍀
Bizar is dat hè? Ik ben gelukkig al een eind gekomen nu maar ik merk wel dat het tegen het einde aan zwaarder wordt. Ik heb in het verleden vaker een poging gedaan om af te kicken, ik heb dat toen in grotere stappen willen doen en dat ging gewoon mis. Ik heb écht geleerd naar mijn lichaam te luisteren en niet te snel te willen. Ik weet gewoon dat als ik nu verder Cold Turkey het af zou maken, ik weer eindig met een dosis van 3 ml uit paniek. Daarom ga in het deze keer helemaal naar beneden rekken tot 0. Dit geeft mij gewoon veel meer rust en kan het ook iedereen aanraden. Ik ben elke dag met 0.2 ml naar beneden gegaan. Dit duurt dus wel eventjes, maar het is het 100% waard. Vind het jammer dat ik niet mijn begin van de afkick vast gelegd heb ook. Maar goed, ik hoop met mijn schema’s nu ook zeker mensen te kunnen helpen.

Ik ben sowieso echt ontzettend verslaving gevoelig. Heb echt iedere drugs vreselijk misbruikt de afgelopen jaren. Het is altijd wel iets geweest bij mij... Maar mijn zwak ligt toch wel echt bij GHB en Ketamine.

Natozlato

Bewuste gebruiker
Dat vroeg ik me ook al af. Als ik g gebruik heb ik al een paar keer prikjes gevoeld in mijn vingertoppen. Ik had dan overgedoseerd denk ik. Het heeft denk ik te maken met zenuwuiteinden en het centrale zenuwstelsel.

Spyro

Bewuste gebruiker
Waar komt dat door? Is dat een verschijnsel van lichamelijk afkicken?
Yes, dit is voor veel mensen een afkickverschijnsel inderdaad. Vaak heb je dan teveel GHB in je lichaam gehad wat zich opgeslagen heeft en later weer vrijkomt. Kan een tijd duren tot dit weg trekt. Voelt echt aan alsof er onderhuidse beestjes zitten.

Spyro

Bewuste gebruiker
Dat vroeg ik me ook al af. Als ik g gebruik heb ik al een paar keer prikjes gevoeld in mijn vingertoppen. Ik had dan overgedoseerd denk ik. Het heeft denk ik te maken met zenuwuiteinden en het centrale zenuwstelsel.
Denk dat jij die schokjes bedoelt? Dat kun je wel krijgen bij teveel gebruik inderdaad!

Danny0531

Experimenterende gebruiker
Het abouwen en stoppen opzich is nie get moeilijkst. Ma het blijven stoppen en nie terugvallen wel.

Spyro

Bewuste gebruiker
Het abouwen en stoppen opzich is nie get moeilijkst. Ma het blijven stoppen en nie terugvallen wel.
Nou, daar wil ik eerlijk gezegd nog niet eens over nadenken. Ik ben er op dit moment 100% klaar mee zowel lichamelijk als mentaal. We zullen het per dag zien. Ik ga me daar nog niet druk over maken. Eerst dit eens afronden!

Spyro

Bewuste gebruiker
Weet iemand welke afkickverschijnselen normaal zijn bij het afbouwen van GHB en wat zijn signalen waar je op moet letten als je te snel gaat?

roesjunkie

Experimenterende gebruiker
Acuut stoppen met GHB-gebruik kan tot heftige ontwenningsverschijnselen leiden:
  • De eerste ontwenningsverschijnselen bij een persoon met een lichamelijke GHB-afhankelijkheid ontstaan 1 tot 8 uur na inname van de laatste dosis: trillen, slapeloosheid, zweten, misselijkheid, braken, rusteloosheid, milde angst of onrust.
  • Binnen 24 uur kunnen ernstige ontwenningsverschijnselen ontstaan: hallucinaties, versnelde hartslag, heftige angst, verhoogde bloeddruk, onrust, plotselinge verwardheid, versterkte spierafbraak en insulten (een ‘toeval’). De verschijnselen kunnen enkele weken aanhouden.

Spyro

Bewuste gebruiker
Acuut stoppen met GHB-gebruik kan tot heftige ontwenningsverschijnselen leiden:
  • De eerste ontwenningsverschijnselen bij een persoon met een lichamelijke GHB-afhankelijkheid ontstaan 1 tot 8 uur na inname van de laatste dosis: trillen, slapeloosheid, zweten, misselijkheid, braken, rusteloosheid, milde angst of onrust.
  • Binnen 24 uur kunnen ernstige ontwenningsverschijnselen ontstaan: hallucinaties, versnelde hartslag, heftige angst, verhoogde bloeddruk, onrust, plotselinge verwardheid, versterkte spierafbraak en insulten (een ‘toeval’). De verschijnselen kunnen enkele weken aanhouden.
Hoe meer ik erover lees hoe meer ik dit goedje ga haten op het moment. Wil er zo graag vanaf... Ben nog steeds bang dat ik zo ergens last van ga krijgen.

Revolutionair

Wijs gebruiker
Hoe lang heb je 24/7 gebruikt?
Dat moet wel een hele lange tijd zijn geweest.
Kan je vertellen hoe dat begon?
En hoe lang het duurde voor dat je in een 24/7 binge terecht kwam?

Revolutionair

Wijs gebruiker
Dat vroeg ik me ook al af. Als ik g gebruik heb ik al een paar keer prikjes gevoeld in mijn vingertoppen. Ik had dan overgedoseerd denk ik. Het heeft denk ik te maken met zenuwuiteinden en het centrale zenuwstels
Ghb is een verdovingsmiddel.
Als het begint uit te werken dan krijg je de prikkels in je zenuwbanen weer terug.
Tintelingen in je handen en je voeten worden weer actief.
Dat heeft niet te maken met te veel nemen maar dat je zenuwbanen verdoofd zijn en hun gevoel weer terug krijgen.
Het begint altijd bij je vingers en je voeten.

Vind deze schokjes minder heftig dan bij mdma.
Daar krijg ik ze altijd door mijn hele lichaam zo in me nek.
Altijd heel heftig.
Ik denk wel herkenbaar voor veel mensen.

Spyro

Bewuste gebruiker
Hoe lang heb je 24/7 gebruikt?
Dat moet wel een hele lange tijd zijn geweest.
Kan je vertellen hoe dat begon?
En hoe lang het duurde voor dat je in een 24/7 binge terecht kwam?
Ik ben ongeveer 2 jaar actief met GHB. Het eerste jaar was het nog leuk en met mate. Kon het zonder problemen onder controle houden. Sinds een aantal maanden is het echt 24/7 geweest. Nu moet ik zeggen dat ik sowieso heel erg verslaving gevoelig ben en altijd wel ergens een probleem mee heb gehad. Ik zit nu een aantal maanden echt vast aan de GHB. Het was daarvoor ook dagelijks, maar toen kon ik nog gewoon stoppen om te slapen... Ongeveer een half jaar geleden ben ik een keer Cold Turkey gestopt, ben toen een week goed ziek geweest maar besefte pas later dat dat dus door de GHB was. Hartstikke dom en gevaarlijk. Laatste periode is gewoon echt uit de hand gelopen. Het leuke is er allang vanaf...

Spyro

Bewuste gebruiker
Ik ben ongeveer 2 jaar actief met GHB. Het eerste jaar was het nog leuk en met mate. Kon het zonder problemen onder controle houden. Sinds een aantal maanden is het echt 24/7 geweest. Nu moet ik zeggen dat ik sowieso heel erg verslaving gevoelig ben en altijd wel ergens een probleem mee heb gehad. Ik zit nu een aantal maanden echt vast aan de GHB. Het was daarvoor ook dagelijks, maar toen kon ik nog gewoon stoppen om te slapen... Ongeveer een half jaar geleden ben ik een keer Cold Turkey gestopt, ben toen een week goed ziek geweest maar besefte pas later dat dat dus door de GHB was. Hartstikke dom en gevaarlijk. Laatste periode is gewoon echt uit de hand gelopen. Het leuke is er allang vanaf...
Ben er achter gekomen dat ik na die Cold Turkey nu ineens heel snel aan die binge zat dat ik er niet meer mee kon stoppen. Te snel...

Spyro

Bewuste gebruiker
@Revolutionair Trouwens hè, ik heb toch besloten volledig tot 0 af te kicken. Weet jij of je dan op het einde nog steeds wat verschijnselen kan ervaren of moet het dan echt meteen klaar zijn?

Spyro

Bewuste gebruiker
Voor de mensen die het interessant vinden. Ik heb mijn dag weer bijgehouden! Voor mijn gevoel gaat het goed op deze manier. Morgen dus afbouwen naar 0.8! Spannend, kijk er zo erg naar uit. 😁

10:00 1 ml - Gespannen, benieuwd of de lagere dosis weer aan gaat slaan... Beetje hartkloppingen, klamme handjes en onrust.

12:00 1 ml - Het laatste kwartier begonnen de klamme handjes terug te komen. Ik voel hier en daar een soort prikjes op mijn huid steeds. Paniek is onder controle in ieder geval. Hartslag blijft ook mooi gelijk. Het innemen begint steeds meer tegen te staan. Kom nergens aan toe, moet zo werken en tussendoor altijd ruimte vinden om deze verslaving te voeden. Maar het is wel een goede afleiding!

Tussentijdse update (12:34) - Ik word gek van de jeuk!!! Voor de rest voel ik me prima. Alleen die jeuk is echt vreselijk.

14:00 1 ml - KLOTE JEUK! Licht aan het zweten. Maar ik voel me goed! Slapen heeft veel goeds gedaan. Heb het ook minder koud nu.

16:00 1 ml - Ging prima. Jeuk blijft.

18:00 1 ml - Zweet oksels en handpalmen, koud, jeuk is aanwezig maar niet storend op dit moment.

Tussentijdse update (19:22) - Voel me goed op dit moment. Humeur gaat wel duidelijk op en neer. Merk dat ik ook langzaam weer normale hoeveelheden kan plassen en niet meer 100 keer per dag 3 druppels. Jeuk is weg op dit moment!

20:00 1 ml - Geen bijwerkingen. Hartslag 84.

Hopelijk wordt de nacht ook weer zo fijn als afgelopen nacht! Ik mag niet klagen nu.

Edit* Heb wel een dip gehad... Zware craving gehad om meer te nemen. Gelukkig niet aan toe gegeven...

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan