Ghb afbouwtips?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Meisjemetprobleem

Experimenterende gebruiker
Hallo, ik ben een vrouw van 23. Ik weeg 55 kilo en ik ben 1,64 lang. Ik heb last van ptss en een depressie. Hierdoor ben ik ghb gaan gebruiken. Dit doe ik nu 3,5 maand 24/7 om de 2 uur 3,5 ml. Snachts pak ik soms wat meer omdat ik dan niet in slaap kan komen. Ook slik ik hierbij snachts tranxene 20 mg. In het nieuwe jaar ga ik in therapie voor trauma’s en mijn depressie. Hier ga ik natuurlijk graag nuchter aan beginnen. Ik ben opzoek naar tips hoe ik het best kan afbouwen. Ik heb dit al eens eerder mee gemaakt 2,5 jaar geleden toen had ik al deze medicatie niet tot beschikking toen zat ik er 2 weken 24/7 aan en ben ik elke 2 uur mijn dosis gaan stabiliseren en elke 24 uur mijn dosis met 0,2 ml naar beneden gebracht. Helaas ben ik er nu langer in verstrikt geraakt.
Dingen die ik tot beschikking heb.
Genoeg ghb
Baclofen
Diazepam
Tranxene
Oxazepam
Quitiapine
Phenibut
Wat is voor mij de beste manier om af te kicken?

Magicalwoman

Belezen gebruiker
Hallo, ik ben een vrouw van 23. Ik weeg 55 kilo en ik ben 1,64 lang. Ik heb last van ptss en een depressie. Hierdoor ben ik ghb gaan gebruiken. Dit doe ik nu 3,5 maand 24/7 om de 2 uur 3,5 ml. Snachts pak ik soms wat meer omdat ik dan niet in slaap kan komen. Ook slik ik hierbij snachts tranxene 20 mg. In het nieuwe jaar ga ik in therapie voor trauma’s en mijn depressie. Hier ga ik natuurlijk graag nuchter aan beginnen. Ik ben opzoek naar tips hoe ik het best kan afbouwen. Ik heb dit al eens eerder mee gemaakt 2,5 jaar geleden toen had ik al deze medicatie niet tot beschikking toen zat ik er 2 weken 24/7 aan en ben ik elke 2 uur mijn dosis gaan stabiliseren en elke 24 uur mijn dosis met 0,2 ml naar beneden gebracht. Helaas ben ik er nu langer in verstrikt geraakt.
Dingen die ik tot beschikking heb.
Genoeg ghb
Baclofen
Diazepam
Tranxene
Oxazepam
Quitiapine
Phenibut
Wat is voor mij de beste manier om af te kicken?
Ik denk dat je het beste professionele hulp hier bij moet hebben..

Ik zou sws je dosis moet minderen of ipv om de 2 uur om de 4 uur moet doen.

Mag ik vragen wat ghb voor effect op je heeft?
Ik heb zelf ook ptss en een depressieve stemmingsstoornis en gebruik ook redelijk vaak ghb en als ik sochtends een dosis neem begint mijn dag wat soepeler.
Dus ik begrijp je heel goed.

Hoop dat je de hulp krijgt die je nodig hebt
Ja

Georgie J.

Ik deed het altijd zo, ook na maandenlang bingen op G:

Savonds afbouwen en zorgen dat je de laatste dosis neemt, daarna nacht slapen. De volgende dag benzos nemen op momenten dat je iets begint te voelen van ontwenning. Dat hield ik zon dag of 1-2 vol, steeds als je wat voelt benzo nemen. Na een dag of 2 was ik overal vanaf, een hoop zit ook tussen je oren

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Ik deed het altijd zo, ook na maandenlang bingen op G:

Savonds afbouwen en zorgen dat je de laatste dosis neemt, daarna nacht slapen. De volgende dag benzos nemen op momenten dat je iets begint te voelen van ontwenning. Dat hield ik zon dag of 1-2 vol, steeds als je wat voelt benzo nemen. Na een dag of 2 was ik overal vanaf, een hoop zit ook tussen je oren
Wat een onzin weet @Georgie J. , dit is al een tweede keer dat je zulk kwalijk advies geeft aan iemand die lichamelijk verslaafd is.
Jouw methode kan van verste verte als advies beschouwd worden, stop ermee!

Spyro

DF-koning
Wat een onzin weet @Georgie J. , dit is al een tweede keer dat je zulk kwalijk advies geeft aan iemand die lichamelijk verslaafd is.
Helemaal mee eens.
Neen juist niet, ze heeft alle middeltjes in huis om er met een slim schema van af te komen. Die baclofen is goud waard!

Professionele hulp is een lijdensweg, elke 2 uur nieuwe dosis krijgen en elke nieuwe dag dosis naar beneden met 0,2ml
Dit is echt het meest verantwoorde om te doen TS, als je het toch zelf wil doen!

Georgie J.

Hoezo?.. Ik vertel alleen mijn ervaringen en mijn manier van afbouwen, wat voor de een niet werkt kan voor een ander wel werken toch. TS kan alle info gebruiken en zelf een keuze maken hoe diegene dat gaat oplossen. Alle tips zijn meegenomen toch?

Spyro

DF-koning
Hoezo?.. Ik vertel alleen mijn ervaringen en mijn manier van afbouwen, wat voor de een niet werkt kan voor een ander wel werken toch. TS kan alle info gebruiken en zelf een keuze maken hoe diegene dat gaat oplossen. Alle tips zijn meegenomen toch?
Maar het is gewoon gevaarlijk… Je hebt dan misschien net geluk gehad.

Afbouwen/afkicken is sowieso gevaarlijk. Maar dit is echt onverantwoord

Georgie J.

Maar het is gewoon gevaarlijk… Je hebt dan misschien net geluk gehad.

Afbouwen/afkicken is sowieso gevaarlijk. Maar dit is echt onverantwoord
Ik deed dit regelmatig, bijv na 3-4mnd 24/7 gebruik, even een weekend afkicken bijv.

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Vorige keer na lang doorvragen bleek je nog niet lichamelijk verslaafd te zijn, dus na een weekend gebruik is dit wel de goeie methode.

Meisjemetprobleem

Hallo Allen! Bedankt voor jullie reacties. Ik ben al aan het minderen met mijn gebruik. Ik loop al bij een psycholoog voor ptss en mijn depressie. Daarbij gekomen is ook een burn-out. Ik kreeg echter wel last van waanideeën en vreselijke dromen. Ik weet dat dit er bij hoort helaas. Is het handig om met mijn psycholoog te bespreken? Nogmaals bedankt voor jullie hulp. Als ik zo ver mogelijk ben afgebouwd wil ik overstappen op baclofen en de nodige pammetjes. En daarna op quitiapine om door de kunnen slapen.

Laatst bewerkt:

Meisjemetprobleem

Ik denk dat je het beste professionele hulp hier bij moet hebben..

Mag ik vragen wat ghb voor effect op je heeft?
Ik heb zelf ook ptss en een depressieve stemmingsstoornis en gebruik ook redelijk vaak ghb en als ik sochtends een dosis neem begint mijn dag wat soepeler.
Dus ik begrijp je heel goed.

Hoop dat je de hulp krijgt die je nodig hebt
Ja

Meisjemetprobleem

@Magicalwoman Op dit moment, neem ik het alleen nog maar om te functioneren. In t begin vergat ik al mjn problemen. de ptss, alle problemen geleden, nare dromen etc. Nu enkel nog om mij normaal te voelen.

Laatst bewerkt:

Meisjemetprobleem

Neen juist niet, ze heeft alle middeltjes in huis om er met een slim schema van af te komen. Die baclofen is goud waard!

Professionele hulp is een lijdensweg, elke 2 uur nieuwe dosis krijgen en elke nieuwe dag dosis naar beneden met 0,2ml
@GABA-B Bonanza wanneer en hoe zou ik kunnen overstappen op baclofen dit is voor mij de eerste keer dit middel en benzo’s? Heb je tips wat ik wel en niet moet doen?

Laatst bewerkt:

FredKroket

Badass junkie
Hallo Allen! Bedankt voor jullie reacties. Ik ben al aan het minderen met mijn gebruik. Ik loop al bij een psycholoog voor ptss en mijn depressie. Daarbij gekomen is ook een burn-out. Ik kreeg echter wel last van waanideeën en vreselijke dromen. Ik weet dat dit er bij hoort helaas. Is het handig om met mijn psycholoog te bespreken? Nogmaals bedankt voor jullie hulp. Als ik zo ver mogelijk ben afgebouwd wil ik overstappen op baclofen en de nodige pammetjes. En daarna op quitiapine om door de kunnen slapen.
Ja het is belangrijk dat je dit soort zaken deelt met je psycholoog!

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
@GABA-B Bonanza wanneer en hoe zou ik kunnen overstappen op baclofen dit is voor mij de eerste keer dit middel en benzo’s? Heb je tips wat ik wel en niet moet doen?
Naar welke dosis ML/2 uur denk je uiteindelijk te gaan alvorens de overstap? Hoe lager deze is hoe minder baclo nodig is..
Wat is je gewicht (mag ook privé)?

Raver

Wijs gebruiker

Absoluut niet doen bij GHB verslaving........

Nu voor ts;

ELKE 2 UUR STRIKT. 24/7. Alleen dan kan je succesvol afbouwen van GHB. Na 4 uur ben je te ver in ontwenning om nog uit de ontwenning te komen met je normale dosering. Moet je weer meer pakken. Weg afbouw.

Sowieso zou ik gewoon hiermee naar de huisarts stappen. Je hebt onderliggende problematiek. Daarnaast is voor zelfstandig afbouwen enorm veel discipline nodig. In mijn ogen is de beste manier altijd een detox in gaan.

Ik heb 5 keer in de detox gezeten voor GHB verslaving dus ik weet hoe het spelletje werkt. Zo sluw maar als je er eenmaal aan zit is t echt de hel. Dus zoek gewoon de hulp die je nodig hebt oke?

Meisjemetprobleem

Absoluut niet doen bij GHB verslaving........

Nu voor ts;

ELKE 2 UUR STRIKT. 24/7. Alleen dan kan je succesvol afbouwen van GHB. Na 4 uur ben je te ver in ontwenning om nog uit de ontwenning te komen met je normale dosering. Moet je weer meer pakken. Weg afbouw.

Sowieso zou ik gewoon hiermee naar de huisarts stappen. Je hebt onderliggende problematiek. Daarnaast is voor zelfstandig afbouwen enorm veel discipline nodig. In mijn ogen is de beste manier altijd een detox in gaan.
Ik heb 5 keer in de detox gezeten voor GHB verslaving dus ik weet hoe het spelletje werkt. Zo sluw maar als je er eenmaal aan zit is t echt de hel. Dus zoek gewoon de hulp die je nodig hebt oke?

Meisjemetprobleem

@Raver Zo ver ben ik gelukkig ook. Ik haal de 4 uur niet eens. Ik rek mijn dosissen nooit. Doseer strikt om de 2 uur. Nu mijn dosis naar beneden is gegaan haal ik net de ander half uur. Soms 2 uur, ligt er ook aan of ik aan het werk ben of niet.

Raver

Wijs gebruiker
Is de ontwenning na anderhalf uur al zó heftig dat je moet bijpakken?

Of is t gewoon niet dat nare gevoel aan willen gaan wat hoort hij het laatste half uurtje a 20 min voor je je gift weer krijgt.

Zoals ik al zei, voor zelf afbouwen is zeer veel discipline nodig. Ik geloof namelijk wel dat het gewoon kunt rekken naar elke 2 uur. Dat zeg ik omdat je zelf zegt strikt elke 2 uur te nemen. Afbouwen is niet pijnloos ofzo haha. Dat ene half uurtje zou je wel moeten overleven. Pff wat was dat soms vreselijk dat laatste half uurtje tot de volgende gift in de detox. En ik ben er nog steeds. Onprettig maar niet onmogelijk denk ik. Ik zat er 5 of 6 maanden 24/7 toen aan.

In de detox ging ik ook sporten of fysieke dingen doen. Of eten tussendoor, ik kreeg dan ook sneller ontwenning. Maar we kregen echt alleen strikt elke 2 uur.

Misschien klinkt het hard hoor. Zo bedoel ik t niet !

Maar vraag me ook even af hoe de ontwenning is dat je soms na anderhalf uur al pakt?

Raver (:

Meisjemetprobleem

@Raver Ik kan het makkelijk rekken naar 2 uur. Ga dit dan ook doen. Ik heb shifts van 1,5 uur vandaar dat ik uit voorzorg al pak. Maar ik ga het rekken na 2 uur. Heb t ook wel eens perongeluk iets te laat genomen t enige wat ik op dat moment voel is dat ik vaag in mijn hoofd word en niet meer uit mijn woorden kom.

Meisjemetprobleem

@Raver Ik heb het al eens gedaan dus weet dat het veel discipline kost. Wel ga ik binnenkort dag delen werken of helemaal thuis zitten vanwege mijn burn out. Dan zal het afbouwen voor mij gemakkelijker gaan en de wekker strikt om de 2 uur gaan.

Meisjemetprobleem

Detox is voor mij op t moment geen optie maar toch bedankt voor t advies. Vandaar dat ik hulp en tips via hier zoek. Ik weet zelf heel goed hoe het werkt alleen ik dacht alle tips zijn steun zijn welkom!! @Raver :)

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Mijn gewicht is 55 kilo. Hoeveel er nodig is en wat haalbaar is zonder te veel klachten. Zit nu op 2.7 per ander half uur..
OK, ik zou beginnen met 3 maals per dag 10mg, zou genoeg moeten zijn voor je gewivht en dosis. Als je iets van lichamelijke ontwenning krijgt beetje opschalen, als je nachts niet kan slapen dan best een minimale dosis benzo nemen en dan lieft een diazepam..

Magicalwoman

Belezen gebruiker
@Magicalwoman Op dit moment, neem ik het alleen nog maar om te functioneren. In t begin vergat ik al mjn problemen. de ptss, alle problemen geleden, nare dromen etc. Nu enkel nog om mij normaal te voelen.
Kut om te horen...
Ik heb zelf ook net een goeie ghb verslaving achter de rug.
Heb eerst afgebouwd en daarna opgelost met Phenibut.
Hielp tegen de afkick verschijnen.
Hoop dat het nu wat beter gaat?

Meisjemetprobleem

Ik heb een weekje onderuit gelegen door de griep helaas.. Dacht eerst dat dit door het afkicken kwam, toen uit paniek weer wat meer gepakt maar ik had gewoom echt de griep. Ik ga weer verder waar ik gebleven was en doorzetten. Groetjes!

Georgie J.

Ik doe het altijd zo en daar heb ik nogal veel commentaar op gekregen hier op het forum.

Maar ik stop avond van te voren, neem laatste dosis om te slapen. De volgende dag pak ik oxazepam op het moment dat ik normaliter G zou pakken. Dat icm wat alcohol hou ik een dag of twee vol. Daarna ben ik er vanaf, ik deed deze afkick na zo'n maand 2-3. Om mijn lichaam even te resetten.

Meisjemetprobleem

@GABA-B Bonanza Ik ben over 2 dagen 2 dagen vrij. Ik werk nu zoiezo halve dagen. Dus het lijkt me dan een goed idee om woensdag te beginnen. Hoeveel dagen moet ik het volhouden? Ik heb strips van 25 mg, je zei 10 mg. Kan ik dan gewoon die 25 door 2e delen? Het is dan wel 12,5 natuurlijk. Kan dit kwaad? En ik slik nog steeds elke nacht 20 mg tranxene, moet ik daar mee doorgaan of stoppen of wat moet ik daar mee.

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan