Ghb afkicken en phenibut HCL

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hoi allemaal,

Ik ben een meisje van 26 en nieuw hier op het forum. Ik heb een vraag over het afbouwen van ghb met phenibut. Ik heb afgelopen 4 maanden 24/7 ghb gebruikt, en in de afgelopen jaren vaker periodes van dagelijks gebruik gehad, alleen nooit zo lang, meestal maar een paar weken, en dan stopte ik cold turkey met benzo’s, wat geen pretje was, maar het lukte wel.
Op dit moment ben ik zelf afgebouwd van 4 ml per 2 uur naar 1,9 ml per 2 uur. Inmiddels is er in mijn omgeving nergens meer ghb te krijgen en heb ik nog maar een paar milliliter over. Ik heb daarom Phenibut besteld, en heb het ook al binnen, maar dit blijkt de hcl versie te zijn en ik kwam er op dit forum achter dat dit te zuur is om zonder capsule in te nemen, klopt dit?
Ik was namelijk van plan om het poeder gewoon door een glas water te mengen en op te drinken?
Zou dat gevaarlijk zijn of gewoon alleen heel goor? Dat maakt me niet zoveel uit namelijk.
Ik heb ook al topics gezien over het zelf omzetten van hcl naar faa maar dat vind ik eigenlijk nogal eng en ik ben bang dat ik het dan verkeerd doe. Daarbij komt ook nog eens dat ik samenwoon met mijn vriend en hij niet weet van mijn g verslaving en ik dus niet in de keuken zomaar even van alles kan gaan staan mengen.

Mijn vraag is dus, kan ik de hcl versie gewoon mengen in een glas water of is dit echt gevaarlijk voor m’n slokdarm enzo?
Ik ga in ieder geval lege capsules bestellen zo, maar die zullen pas arriveren als mijn ghb al op is.

Of, en misschien is dit een hele domme vraag, maar zou ik de Phenibut bijvoorbeeld in vloeitjes kunnen stoppen, zoals een speedbommetje en het dan doorslikken?

Als deze vraag al eens gesteld is, dan alvast mijn welgemeende excuses maar ik kon geen antwoorden op deze specifieke vragen vinden met de zoekfunctie.

Ik hoop dat iemand weet wat ik moet doen want ik begin inmiddels nogal in paniek te raken omdat mijn g dus bijna op is.

Alvast heel erg bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:

Zweevteev

Wijs gebruiker
Phenibut HCL kan je gewoon mengen in een glas met water. Dit brengt geen significante gevaren voor de slokdarm met zich mee, zoverre bekend.

Since Phenibut HCL is a zwitterionic substance, it exists in a very stable and easily dissolvable hydrochloride salt form. When using Phenibut HCL, users must dissolve the salt in a glass of water. It also exists in more convenient forms, like capsule form. It is best used at least an hour after a meal or on an empty stomach.
Bron: https://wholisticresearch.com/phenibut-hcl-vs-faa/

Ghbeetje

Experimenterende gebruiker
Kan je gewoon mengen in een ruim glas water. Vaak zat zelf ook gedaan. Smaak is alleen echt vreselijk

Bedankt voor jullie reacties! Dan ga ik dat gewoon doen, heb wel vaker wat goors doorgeslikt dus dat moet wel lukken :) Thanks

GABA-B Bonanza

Belezen gebruiker
Aan allen: jullie kunnen eens Fluoro Phenibut = F-Phenibut (niet FA-Phenibut) bekijken. F-Pheni heeft nog een betere (lees: vele malen hogere) selectiviteit tot de GABA B receptor, en je hebt er minder van nodig. + het duurt minder lang dus je kan het beter taperen.

Is eigenlijk gewoon baclofen maar Clooratoom is vervangen door een fluor atoom.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan