1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GHB & Benzo verslaving overwonnen. 11 maanden clean and still alive!

Discussie in 'GHB' gestart door pistebully, 14 mrt 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. pistebully

pistebully Experimenterende gebruiker

Hallo beste mensen,

Mijn naam is Ruud, 30 jaar jong, woonachtig in het O, zo mooie Drenthe..

Tractoren, klompen, Normaal, AMSTEL bier, beetje gek doen.. donders prachtig ! Beetje GHB erbij doet wonderen dacht ik dan...….

Ik ben bezig met mijn verhaal om te proberen mensen te bereiken die worstelen met verslaving, gebruiken, herstellend zijn of hersteld zijn, GHB af en toe gebruiken. Ik wil ook gewoon graag mijn verhaal met jullie delen.
    Mijn leven ging van gewoon naar ultiem, ultiem zijn was van korte duur..met een sneltreinvaart naar Independence Day. Paarse takken uit de kraan, 7 dagen geterroriseerd door muggen en vage shit uit brandmelders, weekje gedacht dat ik een soort van Avatar was en de vloer bubbelend gekleurd rubber leek, Esmée (oudste dochter) haar gezicht als mist uit de muur verscheen, Delerium en echt dagen lang geen kopje vast kunnen houden, want trilde en shake alle kanten op, echt bizar!. Inmiddels na veel puin ruimen and still going strong, 11 maanden clean van een GHB en Benzo verslaving en dat valt niet mee, Damn! Ik durf wel te zeggen dat ik het never nooit meer aan raak, beide middelen en andere troep hebben mijn leven totaal op zijn kop gegooid. Ik raak het never nooit meer aan, al voel ik me zo ellendig... geen denken aan. Het komt weer goed, het duurt wel even en ben nog onderweg en zal mijn hele leven dat ook denk ik wel blijven doen. Bedrijf gelukkig overeind kunnen houden maar de schulden ben ik nog steeds aan het afbetalen, Ego echt helemaal naar ground zero door schaamte. Ik heb dingen gezegd en gedaan, als ik er soms aan weer denk dan word ik er nog kots beroerd van die echt onmenselijk waren, waar ik nuchter totaal niet achter sta of tegen ben. Mijn vriendin die in verwachting was van onze 2de dochter, gelukkig was ik nuchter en afgekickt tijdens en na de bevalling! GHB is sick.

Eenmaal verslaafd aan GHB, dan is een Benzo een unieke uitkomst om slaap te vatten, tijdens mijn GHB verslaving echt bizar weinig geslapen door slapeloosheid dus ook nog verslaafd geraakt aan Benzo, maakte niet uit welke.. of andere medicatie voor het slapen zoals; Seroquel, Baclofen, Anti Psygotica en/of morfine.. bijna niks was te bats en werd zonder blikken of blozen naar binnen gewerkt, in de meeste gevallen werd ik na 2 uur weer klaar wakker. Ik ben van beroep stukadoor, heb echt helse dagen gehad maar stond er bijna altijd, dagen niet geslapen, Zombienation het was soms barbaars maar ben blij dat ik er stond, anders was mijn bedrijf ook verledentijd. Tijdens wanhoop momenten heel het internet af geweest.. Forums, op DF veel verhalen gevolgd (hoop dat het met iedereen goed gaat). Ik probeer volgende week mijn verhaal af te hebben en het met jullie te mogen delen en hoop dat het veel mensen gaat helpen.

Nu ben ik benieuwd, zijn er mensen die ook hun verhaal willen delen? Mensen moeten weten hoe ziek dat spul wel niet is!!

Mijn verhaal komt in een nieuw topic en zien jullie wel verschijnen, mocht je dat interessant vinden, dan kun je het lezen en mocht je vragen hebben kun je me altijd mailen!

Greetz Ruud

Talim en verwondering vinden dit leuk.
  2. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker Donateur

Van harte welkom en ben benieuwd naar je verhaal. Alvast sterkte en succes in je verdere strijd!

pistebully vindt dit leuk.
  3. GoldenGrow

GoldenGrow Belezen gebruiker

oeioei benzo's en GHB... nou net 2 middelen die een heftige lichamelijke afkick hebben.

super knap van je!

4. Ghbeetje

Ghbeetje Experimenterende gebruiker

Ik ken het de klappen van de zweep van beide middelen. Op gegeven moment komt het weer goed kan ik je zeggen! Ik kan me nog zo goed de eerste nacht herinneren dat ik eindelijk zonder middelen kon slapen.

Kon wel janken van geluk

5. pistebully

Dankje wel iedereen, idd.. moment dat je weer een hele nacht kan maken is euforisch. Wanneer je weer nuchter bent zie je pas wat voor ellende je veroorzaakt hebt. Schulden, vrienden kwijt, dierbare veel pijn gedaan, schaamte, minder waardigheid, allemaal niet waard. Ben nu bijna van mijn schulden af, probeer nu mijn sociale leven weer op te pakken maar wat zwaar pff

Ghbeetje en GoldenGrow vinden dit leuk.
  6. Ghbeetje

Ghbeetje Experimenterende gebruiker

11 maanden zonder terugval vind ik trouwens echt knap van je. Dat vergt discipline.

Ik ben zelf helaas ontelbare keren teruggevallen. Gelukkig wel altijd maar voor een paar dagen en niet voor de langere termijn. Benzo's heb ik wel links laten liggen, wat een rot spul is dat. Vond die afkick erger dan van ghb. Wat een angsten veroorzaken die dingen.

7. pistebully

Heb eerlijk gezegd geen moment craving gehad of dergelijke. Ik denk dat het bericht bij mij wel duidelijk is geweest. Ik heb vanaf dag 1 zo'n enorme hekel aan dat middel gekregen, vriendschappen en omgang met gebruikers vriendjes acute beëindigd. Helaas hoor ik nog wel verhalen van collega's of bekenden dat er weer 1 opgenomen is of zoals vorige week 3 bekenden opgepakt met grote hoeveelheden verdovende middelen. Ik ben blij dat ik nu eindelijk daar niet bij betrokken ben. Ik vind terugval een onderdeel van het geestelijke, het blijft vallen en opstaan.. ik hoop dat je er nu volledig vanaf bent ? Verstandig dat je van benzos af bent gebleven, idd die afkick vind ik ook veel erger en langer duren, heb nog steeds van die vage buien.. Venlafaxine helpt me daarbij. Morgen ga ik de dokter bellen om te vragen hoe nu verder.. Ik ben van alles af, dat is super natuurlijk maar daar sta je dan.. nuchter.. bewust van al die problemen die ik veroorzaakt heb, sommigen geloven nog steeds niet dat ik gestopt bent, maar dat zijn die typische gebruikers hier uit Hoogeveen. Ze horen liever dat het slecht gaat dan dat het goed gaat en het mij gelukt is. Ik vind dit verwarrend want dat bemoeilijkt voor mij het proces om weer de oude Ruud te worden, vrolijk enz.. had jij daar ook zoveel last van ? Ik ga iig ermee naar de dokter en verwacht 1
    of ander cognitieve gedragstherapie of iets.. sta iig overal voor open ! Iemand nog tips?

Laden...
Vergelijkbare Topics - GHB Benzo verslaving
  1. LilNerd
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    3.817
  2. yellow2020
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    2.330