1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GHB bewaard in een plastic fles, hoe slecht is dat nu eigenlijk?

Discussie in 'GHB' gestart door SkittlesAndMe, 14 mei 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Hoi allemaal!

Dit weekend had ik met ZERO- een gesprekje over GHB bewaren. Er is mij altijd verteld dat als je GHB lang in een plastic fles laat zitten, er plasticdeeltjes oplossen en in de GHB komen. Hoe dat precies werkt weet ik niet, maar ook bij water gebeurt dat na een poosje bijvoorbeeld.

Wat ik me af vraag, hoe slecht is dat nu eigenlijk? Hoe veel plastic komt er uiteindelijk in de GHB, hoe schadelijk is dat voor je en scheelt het bijvoorbeeld nog of je de GHB bij kamertemperatuur, in de koelkast (4 graden) of in de diepvries bewaart? M'n GHB is net niet PH neutraal (ongeveer 5 a 6).

Ik heb mijn GHB een jaar lang in de koelkast laten liggen in een plastic fles. Laatst toch maar even in een glazen fles gedaan want ja je weet maar nooit.

Valt hier iets over te zeggen? of is het allemaal giswerk?

Sally Tessio vindt dit leuk.
  2. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

Ik lees mee, heb ook 250ml in een plastic fles.

Koel schijnt de voorkeur te hebben dacht ik in ieder geval.

3. Raver

Raver Bewuste gebruiker Donateur

Met een neutrale PH waarde gebeurd dat niet hoor.

Daarnaast verlaat het plastic je lichaam gewoon weer volgens mij. Het is niet te verteren toch? Waarom je uberhaupt druk maken hierom als GHB sowieso bocht van de eerste plank is? :tongueout:

Vis zit ook vol met zware metalen, ons voedsel zit vol met chemicaliën.. Dus je overleeft 'n beetje plastic wel hoor. :wink:

Goed gemaakte GHB is gewoon PH-7 of schommelend tussen de 6 en 8. Deze ph waarde is echt niet in staat om plastic weg te vreten. Dan zou cola dat ook doen...

Als je GHB koel bewaard blijft het lekker dik, als je het ergens warmer bewaard wordt het dunner. Maar de werking blijft hetzelfde. Anders zou ik wel ontwenning gehad hebben van GHB die al langer uit de koelkast was.

Laatst bewerkt: 14 mei 2018
    SkittlesAndMe en acht.zes vinden dit leuk.
  4. SkittlesAndMe

Ach GHB is niet echt schadelijk voor je lichaam. Alleen de grote hoeveelheid natrium (of kalium afhankelijk van de GHB) is ongezond als je er veel van binnen krijgt, maar de stof zelf niet zolang je er niet verslaafd aan raakt.

Kan me voorstellen dat plasticdeeltjes niet heel gezond zijn dus daarom vroeg ik het me af :P Ik weet dat bij kamertemperatuur het flesje uiteindelijk wel plasticdeeltjes gaat afgeven, maar heb de GHB gelukkig wel altijd in de koelkast bewaard.

Thanks voor je antwoord.

Toevallig ook enig idee hoe het zit met bacteriëngroei? Ik heb het al een jaar denk ik. Het is niet steriel natuurlijk.. Ik gebruik te weinig GHB denk ik, of mń voorraad is te groot haha

5. Raver

Mwa zou t niet echt weten. Maar wat wel handig is om te doen is niet je spuitje in de fles te steken om een dosis te pakken maar om het over te gieten in een kleiner flesje.
    Die flesjes geconcentreerde limonade zijn 48ml geloof ik. En daar kun je gemakkelijk met een spuitje een dosis uit halen zonder al te veel geknoei.

6. Pollewop

Pollewop Experimenterende gebruiker

Ik lees even mee.

Mijn voorraadje zit in een plastick flesje, zo’n reisflacon die je bij de Xenos haalt. Heb het al een jaar en het staat in een doosje in het donker achterin een kast. De werking is volgens mij niet veranderd maar ben wel benieuwd hoe/wat en hoelang we het kunnen bewaren..

7. Raver

Volgens mij gewoon heel lang.. En anders gewoon minder halen zodat het sneller op is.

8. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Had je niet eerst wat meer GHB? :tongueout:

9. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

@Bas

Nee, ik heb een kwart liter, nooit meer gehad. Wel iets minder nu, heb nog ongeveer 240ml denk ik.

Laatste keer was alweer van 2 weken geleden in de comedown van de speed. verder heb ik er niet eens meer aan gedacht.

10. SkittlesAndMe

hmja volgens mij heb je dus wel behoorlijk last van bacteriëngroei over de lange termijn, daarom raden ze ook aan in de vriezer bewaren of in ieder geval in de koelkast. Alles bederft als je het niet steriel opslaat.

dat is dus vaak het nadeel. Als je 1 dosis haalt betaal je een paar euro, een kwartliter is in verhouding veel goedkoper dan. Ik gebruik het zelden maar heb toch besloten veel te halen (indertijd gebruikte ik nog vaker). Achteraf makkelijk praten, maar het ligt er wel :sweatsmile:

Ja dat zal wel flink schelen denk ik qua bacteriën. Al maak ik wel altijd m'n spuit heel goed schoon voor en na gebruik.

Wil toch wel meer weten over die bacteriën eigenlijk.. :mask::tongueout:

11. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Nouja even doorwerken deze zomer dan maar.

12. SkittlesAndMe

lekker gewerkt pik

ZERO- vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - GHB bewaard plastic
  1. Pollewop
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    291
  2. Sebastjan