1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

GHB bewaren op kamertempratuur

Discussie in 'GHB' gestart door Zweefkaak, 11 jan 2017.

1. Zweefkaak

Zweefkaak Newbie

Hallo,

Aangezien ik nog bij mn ouders woon, kan ik mijn GHB niet in de koelkast/vriezer bewaren. Ik bewaar het in een oude schoenen doos op mn kamer (er schijnt dus geen licht op).
    Is dit slecht voor mij GHB of valt het wel mee?

Bijvoorbaat dank.

2. Benzoboss

Benzoboss Bewuste gebruiker

Wat is google toch handig heb dit net gevonden
    Je kunt GHB het beste luchtdicht op een droge en koele plek bewaren. Glas of HDPE fles is beter dan een plastic flesje voor het geval de zuurgraad toch niet helemaal in orde is. Het maakt niet veel uit of je het invriest of in de koelkast zet of op een andere koele plek zet. Wat wel belangrijk is, is dat het schoon blijft. Zeker omdat je de fles waarschijnlijk meerdere keren gaat openen. Door een fles rechtop in de koelkast te zetten, gaat dit waarschijnlijk beter dan liggend in de vriezer.
    Wanneer GHB oud wordt, loop je overigens niet meer risico. Het enige dat er kan gebeuren is dat de werking iets afneemt.

3. Zweefkaak

Zweefkaak Newbie

Bedankt voor deze info! :smile:

4. MDEmma

MDEmma Newbie

Je hoeft het niet per se in de koelkast te bewaren hoor! GHB gaat niet over de datum ofzo :grimacing: Een vriend van mij vond laatst een fles GHB van jaren geleden terug. Daar waren we erg blij mee want toen was de GBL naar onze mening nog een stuk beter en de GHB dus ook beter!

Deel Deze Pagina