GHB (Blue69) inname hoeveelheid?

Killertjuh

Newbie
Beste,

Ik heb een vraag mbt inname van Blue69 (GHB). Ik heb alles laten testen en volgens de test straat zit er volgende erin met als verhouding per 1ml
GHB: 460mg
MDMA: 16mg
Caffeine: 4mg
Speed: 2mg

Nu heb ik gelezen dat wanneer je 3gram van GHB in neemt al te veel kan zijn. Klopt het dan dat ik simpel gezegd gewoon de volgende rekensom kan gebruiken?
3000 / 460 = 6.5 ml maximaal mag innemen?

Killertjuh

Newbie
Ik neem van 3 tot 5ml per keer. Aangezien dat het je 1ste keer is begin maar van 3 en kijk hoe dat voelt. Op een lege maag moet je max binnen 1 uur al weten of het genoeg is.

Thanks, dat lees ik inderdaad overal dat 2ml a 2,5ml een veilige inname is. Maar 3ml soms al te veel kan zijn (als we puur ghb praten). Een hele buisje (5ml) al zeker te veel is. Maar nergens lees ik iets over sterkte vandaar de vraag op deze forum.

Ze Herbs Mang

Badass junkie
Het heefr ook met je gewicht te maken en door combinatie speed , m en caffeine werkt het ook anders.en kan je onbewust teveel nemen. Gewoon lekker safe houden en op 3-4ml kijken wat er gebeurt. Het is redelijk slappe G. Wel goed dat je het hebt laten testen.

k1ttyc4t

Belezen gebruiker
Zelf zou ik met blue69 gaan voor een begin dosis van 2,0 / 2,5 ml max. en pas bijnemen na 45 tot 60 minuten. Ik ben op een begindosis van 2,5 ml (op nuchtere maag) wel eens ziek geworden dat ik een halfuur buiten oververhit stond te spugen. Je kan altijd na verloop van tijd bijnemen maar als je eenmaal te veel pakt kun je het alleen nog maar uitzitten. Het heeft ook met lengte en gewicht te maken.

Ze Herbs Mang

Badass junkie
Blue69 is echt een gave spul qua gevoel. Ik erken niet wat je zegt . Dat neemt niet af dat het zeer toxisch is en idd , liever alle zooi los van elkaar te gebruiken.
Idd , eerste dat ik het nam wist ik niet wat me overkwam 🤣 Was ook wel de perfecte mix qua verhoudingen toen en de setting was er ook naar. Heb het niet vaak gebruikt meer daarna.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Sorry maar ik moet constant aan dit liedje denken bij het zien van die topicnaam.

Dirkdirk

DF-koning

Sorry maar ik moet constant aan dit liedje denken bij het zien van die topicnaam.
I’m blue, dabedie dabedai 🕺klassieker 👌

Ik vind ghb dus helemaal niks. Een aantal keer genomen, altijd net te weinig behalve een keer veel te veel, wat volgens de ander een perfecte dosering moest zijn. “Maar ik denk wat the fuck gebeurt hier? Dit is een soort superalcohol 😵” Ik vond het helemaal niet leuk. Ik werd duizelig, moest gaan zitten, mijn zicht werd troebel, ik voelde me ziek en misselijk.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Ik vind ghb dus helemaal niks. Een aantal keer genomen, altijd net te weinig behalve een keer veel te veel, wat volgens de ander een perfecte dosering moest zijn. “Maar ik denk wat the fuck gebeurt hier? Dit is een soort superalcohol 😵” Ik vond het helemaal niet leuk. Ik werd duizelig, moest gaan zitten, mijn zicht werd troebel, ik voelde me ziek en misselijk.
Vond het wel lekker eigenlijk en een stuk fijner dan alcohol. Ten eerste het gevoel zelf en ten tweede gaat een lekkere buzz op alcohol bij mij zo gauw weg en als ik iets teveel drink dan vind ik het effect niet meer fijn. Terwijl je op ghb toch een paar uurtjes relatief stabiel een fijne buzz hebt waar je de tijd voor kunt nemen om bewust van te genieten. Daarnaast heb je met drank al die rommel in je buik zitten, wat niet fijn voelt. En de kater, die je met ghb helemaal niet hebt.

Maar de dosering voor ghb om een lekker effect te hebben komt ook wel precies en is daarnaast ook nogal afhankelijk van je toestand (hoe fit of moe je bent bijvoorbeeld). En het kan best tricky zijn als je teveel neemt. Ik hield helemaal niet van dat draaierige gevoel.

Al met al wel een fijn gevoel als de dosering goed is maar zou het niet missen als ik het nooit meer zou doen. Het is geen LSD of MDMA/6-APB ofzo (obviously).

verrekijker

Belezen gebruiker

Ja dit heb je als je net erover gaat.. heel kut gevoel! Maar als je juist doseert met G blijft het toch wel de beste drugs :) in mijn ogen natuurlijk...
Maar het kan heeeeel kut worden

RB7

Newbie
Beste,

Ik heb een vraag mbt inname van Blue69 (GHB). Ik heb alles laten testen en volgens de test straat zit er volgende erin met als verhouding per 1ml
GHB: 460mg
MDMA: 16mg
Caffeine: 4mg
Speed: 2mg

Nu heb ik gelezen dat wanneer je 3gram van GHB in neemt al te veel kan zijn. Klopt het dan dat ik simpel gezegd gewoon de volgende rekensom kan gebruiken?
3000 / 460 = 6.5 ml maximaal mag innemen?
Hi ik heb een vraagje is 10ml ghb in 1 keer dodelijk?

Killertjuh

Newbie
Hoe was je ervaring met blue69?
Ervaring was goed 😇. Ben wel wat drugs gewend en 3ml was voor mij (man) een goeie dosis. Voor de vrouw was 2a 2,5ml al voldoende

Inname was om de +/- 3 uur. Tip ik zet altijd mijn smartwatch stopwatch/timer aan. Want soms vergeet je de tijd dat je iets ingenomen hebt.

Ik ben niet zo goed in uitgebreide verslagen. Maar naar mijn idee haalt dit ivm verschillende middelen bij elkaar de negatieve kanten(bijwerkingen) van een drugs weg. Sommige hebben alleen met mdma last van de come-up maar hiermee niet.

Bovenaan