GHB cold turkey stoppen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

RXEFC

Newbie
Dag allen,
Ik gebruik al dagelijks 8 maanden GHB. De dosering heeft over deze maanden enorm gewisseld. Nu zit ik (in overleg met afkickkliniek waarbij ik op de wachtlijst sta) op 3,5 ml per 2 uur.
Nu kan ik geen nieuwe meer halen (geld).
En heb nog maar 20ml over ongv. Ik ben dus genoodzaakt cold turkey te stoppen. Nu ben ik bang voor de gevolgen ofcourse, maar ook of ik dan nog wel opgenomen zal worden? Mijn detox zou over 2/3 weken beginnen. Aansluitend een behandeltraject.
Heeft iemand ervaring of adviezen? Ik weet ook niet of er zoiets bestaat als medicinale ghb (buiten die je in de kliniek krijgt).

Spyro

DF-koning
Dag allen,
Ik gebruik al dagelijks 8 maanden GHB. De dosering heeft over deze maanden enorm gewisseld. Nu zit ik (in overleg met afkickkliniek waarbij ik op de wachtlijst sta) op 3,5 ml per 2 uur.
En heb nog maar 20ml over ongv. Ik ben dus genoodzaakt cold turkey te stoppen. Nu ben ik bang voor de gevolgen ofcourse, maar ook of ik dan nog wel opgenomen zal worden? Mijn detox zou over 2/3 weken beginnen. Aansluitend een behandeltraject.
Heeft iemand ervaring of adviezen? Ik weet ook niet of er zoiets bestaat als medicinale ghb (buiten die je in de kliniek krijgt).
Je moet echt even GHB bij iemand zien te regelen! Desnoods geld lenen bij een vriend, wat dan ook. Want je mag echt niet cold turkey!! Probeer het niet alsjeblieft. Blijven doseren tot je detox.

GABA-B Bonanza

Belezen gebruiker
Dag allen,
Nooit cold turkey! Dosis is veel te hoog en te lang doorgegaan, bij het stoppen zal je mentaal heel vaag worden 6 uur na laatste in name en mogelijks naar de delirium staat gaan.

Of je fixt nog een halve L, of je haalt baclofen en pregabaline in huis met een langwerkende benzo..

Weer typisch zo'n lange wachtlijst.

is het nog gelukt om aan ghb te komen? neem aan dat je het wel hebt vertelt aan iemand want ik had op een gegeven moment precies hetzelfde probleem. ghb had ik nog een laagje van en de ghb waar ik eerst bij 6 man kon halen hadden opeens niks meer. paniek! toen voor 100e euro's 5L kunnen krijgen. gelukkig word ik ook bijna opgenomen. weg met die ellende! succes man

en blijkbaar weet @GABA-B Bonanza niks af van een wachtlijst met zijn opmerking als weer typisch zo'n lange wachtlijst. niks typisch aan 🤣 weer een apart rare opmerking van je en niet alleen naar @RXEFC maar ook naar anderen. jij weet blijkbaar alles over de gaba b receptoren dus dan moet je ook weten dat je er een kronkel van in je kop krijgt en dat als je een verslaving hebt het niet goed met je gaat maar je toont naar meerdere mensen totaal geen begrip en lacht ze uit.

ik heb het toevallig bij mijn intake nagevraagd waarom ik toen nog 5 maanden moest wachten en veel mensen zijn tijdens de corona naar de klote gegaan dus het was letterlijk pakken wat je pakken kan omdat er aan de grondstoffen amper aan te komen was of nog steeds is.

FredKroket

Badass junkie
is het nog gelukt om aan ghb te komen? neem aan dat je het wel hebt vertelt aan iemand want ik had op een gegeven moment precies hetzelfde probleem. ghb had ik nog een laagje van en de ghb waar ik eerst bij 6 man kon halen hadden opeens niks meer. paniek! toen voor 100e euro's 5L kunnen krijgen. gelukkig word ik ook bijna opgenomen. weg met die ellende! succes man

en blijkbaar weet @GABA-B Bonanza niks af van een wachtlijst met zijn opmerking als weer typisch zo'n lange wachtlijst. niks typisch aan 🤣 weer een apart rare opmerking van je en niet alleen naar @RXEFC maar ook naar anderen. jij weet blijkbaar alles over de gaba b receptoren dus dan moet je ook weten dat je er een kronkel van in je kop krijgt en dat als je een verslaving hebt het niet goed met je gaat maar je toont naar meerdere mensen totaal geen begrip en lacht ze uit.

ik heb het toevallig bij mijn intake nagevraagd waarom ik toen nog 5 maanden moest wachten en veel mensen zijn tijdens de corona naar de klote gegaan dus het was letterlijk pakken wat je pakken kan omdat er aan de grondstoffen amper aan te komen was of nog steeds is.
Volgens mij weet jij er ook niks van want prijzen noemen mag hier niet.

ik noem niet exact een prijs. ik weet dat het niet mag dus vandaar dat ik dat typte. en dat neemt niet weg dat hij niks weet over een wachtlijst. maar thanks voor het doorgeven man

ik wist het voor de intake nog niet net als vele andere het niet weten voor de intake. dat wordt pas op die dag vertelt als je er ook nog eens zelf naar moet vragen en sowieso als je jezelf pas hebt aangemeld weet men van niks. en wie zegt dat ik naar Nederland ga?

heb je een document of bron van alle wachtlijsten voor alle drugs? ben benieuwd

FredKroket

Badass junkie
ik wist het voor de intake nog niet net als vele andere het niet weten voor de intake. dat wordt pas op die dag vertelt als je er ook nog eens zelf naar moet vragen en sowieso als je jezelf pas hebt aangemeld weet men van niks. en wie zegt dat ik naar Nederland ga?

heb je een document of bron van alle wachtlijsten voor alle drugs? ben benieuwd
In Nederland is het algemeen bekend dat minimaal een half jaar op de wachtlijst staat bij de GGZ. Dit staat vaak ook vermeldt op de websites van de instellingen/behandelaren.

Verder weet ik niet waar jij heen gaat, je begint zelf tegen @GABA-B Bonanza te mekkeren over een wachtlijst terwijl hij dat reeds benoemd. Waar wil je heen met deze opmerkingen?

Google op wachtlijst/wachttijd GGZ Nederland, dan vind je genoeg. Ik neem aan dat dit in andere landen in West-Europa niet anders is.

GABA-B Bonanza

Belezen gebruiker

Ik merk vaak dat G verslaafden die vlug om hulp komen vragen op DF denken dat er een quick fix is, maar gewoon hun 2 uur dosis nog niet eens stabiel krijgen.
Dus waardoor ze overmoedig worden en een grote mond gaan opzetten.. neen ik ga niet met de vinger wijzen. Merk meteen of iemand nog een klein beetje geholpen kan/wil worden op het forum met wat raad. Maar meeste mensen zijn too far gone. Waarom moeite in steken?

Weet gewoon één ding, als je lekker snel je laatste MLs er door aan het jagen bent "want toch bijna de professionele hulp in zicht": in de kliniek is het meteen titratie fase, kan je even ervaren hoe het is om een dag lang soort van G afkick te hebben en een toontje lager zingen.

GABA-B Bonanza

Belezen gebruiker
stond nergens iets op de site dus heb ik er express om gevraagd
Ja is me niet helemaal duidelijk uit je uiteenzetting hierboven of je meteen wordt opgenomen of op intake mag, waar ze paar vragen zullen stellen en dan kijken waar je mag plaatsnemen in de rij wachtenden. Maar met de prijzen G die je benoemt kan je nog paar maandjes doorgaan.

Georgie J.

Experimenterende gebruiker
Ik doe het altijd zo : avond van te voren afbouwen en stoppen en dan de dagen erna elke 2-3uur oxazepam pakken en ben ik er binnen 1-2dg max vanaf.

GABA-B Bonanza

Belezen gebruiker
Ik doe het altijd zo : avond van te voren afbouwen en stoppen en dan de dagen erna elke 2-3uur oxazepam pakken en ben ik er binnen 1-2dg max vanaf.
Ik stop ook altijd met als afsluiter wat sterke drank en hoge percentage bier, en 2 pillen van 2.5mg lorazepam. Geen last meer daarna.

Helemaal goed!

Maar hoe lang zaten jullie dan aan de G en welke dosis per 2 uur??

Blyatman

Badass junkie
Maand of 2/3 elke 2-3uur 3.5 tot 4ml. Snachts kon ik gewoon slapen
Één van de grootste kenmerken aan GHB binges zijn: optreden van slapeloosheid/insomnia. Met die hoeveelheden per sectie in tijd, kan jij nooit de nacht doorslapen aan één stuk.

Georgie J.

Hoe ziet zo'n afkick er dan uit?
Avond voor de afkick afbouwen met aantal ML, eventueel slapen op oxazepam. De volgende dag doorkomen op oxazepam, om de 2-3uur of wanneer je ontrekkingsverschijnselen krijgt. Die vang ik op met oxazepam, savonds goed slapen op een pammetje en de volgende dag nergens last van

GABA-B Bonanza

Belezen gebruiker
Avond voor de afkick afbouwen met aantal ML, eventueel slapen op oxazepam. De volgende dag doorkomen op oxazepam, om de 2-3uur of wanneer je ontrekkingsverschijnselen krijgt. Die vang ik op met oxazepam, savonds goed slapen op een pammetje en de volgende dag nergens last van
Welke ontwenningsverschijnselen voel je dan?

Red pill

Badass junkie
Gewoon slapen? Zonder G? Na zo’n tijd? Feitelijk gezien onmogelijk…
Naja feitelijk onmogelijk zou ik niet zeggen. Er zijn mensen die minder snel lichamelijke afhankelijk opbouwen dus feitelijk is het zeker mogelijk maar na 3 maanden is de kans wel zeer klein. Je zult dan in 8 van de 10 gevallen denk zeker enige vorm van afkick ervaren

Georgie J.

Zit ook voor een groot gedeelte tussen je oren, ik deed zo'n afkick periode best vaak. Heb in 't verleden wel zo'n 12 jaar geleden een jaar lang 24/7 gebruikt, toen was er weinig bekend over GHB. Ken je lichaam en ken je grenzen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan