Ghb detox update

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Pleuny

Belezen gebruiker
Hallo allemaal,
Ik zit er maar , maar is best wel pittig .
Ik heb behoorlijk paniek, ze hebben me ingesteld op 10ml dit doen ze dus altijd. Net met 3ml ofzow omhoog gegaan . Alles komt wel op me af , ik hoopte hier minder angsten te krijgen maar man man ben heel erg onrustig .
Zal de eerste dag natuurlijk het moeilijkst zijn. Verder redelijk dooie boel hier helaas . De ghb is ook anders hier , ander soort effect lijkt wel . Dosering gaat waarschijnlijk nog omhoog . Ik heb aangegeven dat ik mega paniek stoornis heb , ze behandelen hier heel goed . Personeel is top !

Thomas Shelby

Badass junkie
Hallo allemaal,
Ik heb behoorlijk paniek, ze hebben me ingesteld op 10ml dit doen ze dus altijd. Net met 3ml ofzow omhoog gegaan . Alles komt wel op me af , ik hoopte hier minder angsten te krijgen maar man man ben heel erg onrustig .
Zal de eerste dag natuurlijk het moeilijkst zijn. Verder redelijk dooie boel hier helaas . De ghb is ook anders hier , ander soort effect lijkt wel . Dosering gaat waarschijnlijk nog omhoog . Ik heb aangegeven dat ik mega paniek stoornis heb , ze behandelen hier heel goed . Personeel is top !
succes maat

Pleuny

Belezen gebruiker
Bedankt dat je ons op de hoogte houdt en heel veel sterkte!

Ja ik heb er toch wel meer moeite mee dan ik dacht , misschien ben ik gewoon een mietje ofzow , maar mijn slaap probleem is extreem en hier nog veel erger als thuis . Mensen hier zijn wel chill, maar er is geen reet te doen helaas . Vanacht voelde ik me extreem angstig kon maar niet slapen, en steeds als ik probeerde elke keer adrenaline shots schrikken , verward voelen etc . Ochtend 5mg dia gekregen 2/3 uur geslapen denk ik ,maar pas in de ochtend . Straks gesprek met arts ..

Coffeecup

Belezen gebruiker
Hoe ging het gesprek met je arts en hoe is je slaap nu. Ik ben benieuwd hoe je de dag door komt en of jullie programma’s hebben. Hoe gaat het met doseren ben je al gewend aan de medische ghb. Hebben ze idee hoelang de opname duurt?

Pleuny

Belezen gebruiker
Hoe ging het gesprek met je arts en hoe is je slaap nu. Ik ben benieuwd hoe je de dag door komt en of jullie programma’s hebben. Hoe gaat het met doseren ben je al gewend aan de medische ghb. Hebben ze idee hoelang de opname duurt?
Joo coffeecup , arts hier is super goed !
Verder zijn er dag programma's maar niet heel boeiend allemaal . Ochtend ontbijt etc aan tafel , uurtje creatief bijv in de middag .
Dingen als dagafsluiting en klein gesprekje op de dag met de groep. Verder kleine corvee taken maar heel luchtig allemaal , beetje vegen ofz of planten water geven . De groep waar ik zit zijn allemaal gewoon chille mensen . Verder heb je wandelingen op de dag en voor de rest ben je gewoon op jezelf aangewezen tja het is een detox natuurlijk .
Wanneer je binnekomt stellen ze je eerst in op 10ml van hun g (150mg/ml) wat natuurlijk veel te weinig is ,maar dit zijn protocollen want ze moeten precies weten hoeveel jij nodig gaat hebben , dus eerste dag was wel terror na een paar uur ontwenning dan beginnen ze met meten en verhogen ze steeds met 2 ml . Uiteindelijk bleek 16ml voldoende te zijn wat waarschijnlijk zn 4.8/5ml van me eigen g was. Ik was daarop stabiel (normaal dus ) .
Dag daarna bleef ik daarop, en dag daarna ook nog omdat ik even niet zo goed in mijn vel zat . Zit nu op 12 ml. Merk bij elke daling 1 terror momentje op de dag . Maar vandaag op 12 dus was het wel even schrikken , want had de dag nergens last van maar in de avond zenuwen en bloeddruk meting van 198 bovendruk /onderdruk 85 heel vreemd .
Ze zeggen vanaf 10 ml en daaronder word wel moeilijker maar verschilt pp . Ben nog al angst gevoelig en dan zie je zo een bloeddruk ineen keer dus tja . Ik zie het wel

Salvia

Bewuste gebruiker
Bedankt voor de update Pleuny, heel veel succes gewenst! En over dit:
Ja ik heb er toch wel meer moeite mee dan ik dacht , misschien ben ik gewoon een mietje ofzow
Dat ben je absoluut niet. Een GHB-afkick is beslist niet niets en staat, net zoals bijvoorbeeld een diepgewortelde opiaatverslaving, erom bekend dat je daar echt niet zo 1 2 3 van af komt. Angst en onrust daarbij is bijna niet te voorkomen, dus weet dat je je niet aanstelt en dat dit hoort bij je herstelproces, hoe akelig dat ook is.

Spyro

Badass junkie
Ik was tijdens het afkicken ook altijd angstig. Hoort er helaas echt bij. Ook al bouw je heel langzaam af, je ontkomt er niet aan.

Heel veel succes nog even! 🙌🏻

Sira

Newbie
Hallo allemaal,

Sterkte!

Pleuny

Belezen gebruiker
word je nog steeds high als je ghb aan het afbouwen bent? of neem je het letterlijk om normaal te voelen?
Nee , maar ik voelde ook van mijn eigen dosis niks meer. Kon zelfs 20ml in een keer nemen , kreeg alleen wat rare schokjes in me hand. Ik weet nietbof dit bij spyro en fear ook zo was maar out gaan dat kan niet meer als je 24/7 gebruikt in iedergeval bij mij niet . Het word dus je normale normaal , zo werkt dit met velen lichamelijke afhankelijke substanties . Mensen die lang 24/7 gaan weten niet hoe ze ervan komen maar voelen geen effect meer .

Pleuny

Belezen gebruiker
Bedankt voor de update Pleuny, heel veel succes gewenst! En over dit:

Dat ben je absoluut niet. Een GHB-afkick is beslist niet niets en staat, net zoals bijvoorbeeld een diepgewortelde opiaatverslaving, erom bekend dat je daar echt niet zo 1 2 3 van af komt. Angst en onrust daarbij is bijna niet te voorkomen, dus weet dat je je niet aanstelt en dat dit hoort bij je herstelproces, hoe akelig dat ook is.

Ja ik weet het niet echt nog man, kijk ik ben best wel angst gevoelig en nu en dan weet ik niet wat tussen me oren zit . Net als ze elke keer bloeddruk meten weet ik al dat als ze gaan meten dat die hoger word puur door onderbewustheid , maar bloeddrukken als 180/190 komt veel voor hier zeggen ze en valt wel mee allemaal .er zit hier ook een jongen die 10mg etizolam gebruikte voor lang wat gelijk staat aan 100mg diazepam . Die gaat het wel een stukje zwaarder krijgen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan