GHB Doseren (App)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Baxter

Newbie
Dag,

Zoals we (hopelijk) allemaal weten is het doseren van GHB lastig en komt dit nauw, met name als je dan toch wilt bijpakken.
Om dit zo goed mogelijk aan te pakken ben ik een voorstander van het gevoel + wetenschap.
Drugs hebben namelijk een halfwaardetijd, met die halfwaardetijd (HWT) kan je een inschatting maken van hoeveel er nog actief is in je lichaam.
Ik ga dan bij een redose iets lager zitten dan mijn startdosis (veiligheidsmarge) en ga nog wat lager zitten indien ik hem voor mijn gevoel nog sterker voel dan normaal.

Wat uitleg hoe dit werkt kun je hier terugvinden.

Om dit simpeler te maken ben ik bezig met een (vooralsnog android) App die functioneert als doseertool en op basis van de HWT formulere berekent wat er in je bloed zit.
Daarnaast zit ik erover te denken om in de toekomst ook andere handigheidjes in te bouwen.

Denk aan:

- Naast GHB een algemeen Drugslogboek
- Informerende statistieken over je gebruik (Houd je het onder controle, of loopt het langzaamaan uit de hand?)
- Informatie over veilig gebruiken

Nu ben ik benieuwd naar jullie mening: Zou jij dit gebruiken en wat zou jij hier graag aan toegevoegd zien?

Het is momenteel nog een "Alpha" versie. Er word nog redelijk wat gewijzigd, toegevoegd etc maar het doseertool werkt voor mijzelf en enkelen in mijn omgeving al prima.
Wanneer ik tevreden ben met een 1e "stabiele" versie wil ik deze via de play store distribueren.
Indien er interesse is en het ook mag kan ik wel alvast APK uploaden zodat jullie deze ook kunnen gebruiken en mee testen.
(Let dan wel op: Alhoewel ik zelf geen fouten constateer in het berekenen van de actieve dosering kan er in software altijd wat onverwachts gebeuren. Gebruik dan ook altijd nog je verstand en gevoel!)

Enkele screenshots:

EnterDose.jpg

Screenshot_20200725-224850.jpg

Screenshot_20200725-224942.jpg

Laatst bewerkt:

Baxter

Newbie
Mooi! Zou hem graag ook uitbrengen voor Iphone, de app is gemaakt voor beide platformen.
Echter is Apple erg streng in zijn beleid, en verwacht ik aan de hand van hun regels dat deze app niet tot de ios store toegelaten word.. :(
Ik heb ook niet zoveel zin om het te proberen, gezien ik moet betalen om een 'apple developer' te zijn.

Ben zelf nooit een apple gebruiker geweest, mochten er andere manieren zijn waarop jullie een app buiten de IOS store kunnen installeren dan denk ik graag mee. :wink: Vroeger kon dit door te jailbreaken geloof ik, geen idee of dat nog een ding is.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Sira

Blyatman

Badass junkie
Mooi! Zou hem graag ook uitbrengen voor Iphone, de app is gemaakt voor beide platformen.
Echter is Apple erg streng in zijn beleid, en verwacht ik aan de hand van hun regels dat deze app niet tot de ios store toegelaten word.. :(
Ik heb ook niet zoveel zin om het te proberen, gezien ik moet bepalen om een 'apple developer' te zijn.

Ben zelf nooit een apple gebruik geweest, mochten er andere manieren zijn waarop jullie een app buiten de IOS store kunnen installeren dan denk ik graag mee. :wink: Vroeger kon dit door te jailbreaken geloof ik, geen idee of dat nog een ding is.

Jailbreak is vanaf IOS 14 een ending story. Apple gaat alles op alles zetten om Jailbreaks dood te maken en IOS 14 bevestigd dat al.

Buu

Wijs gebruiker
Goede shit. Kan hem niet gebruiken want Apple. Maar gelukkig ken ik die halfwaardetijd tabel zelfs uit m'n hoofd. :tearsofjoy: Not sure of ik daar zo gelukkig mee moet zijn tho.

Indien je een grotere groep (apple) wilt aanspreken kan je een browser app overwegen voor alleen het calculatie gedeelte. Not sure of hij actieve doseringen goed gaat onthouden, maar valt vast wel een account/cache gedeelte op te verzinnen.

• Like
Waarderingen: Sira
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan