GHB effect minder.

nothingtodo

Experimenterende gebruiker
het effect van ghb is bij mij al een stuk minder geworden.
een paar maand geleden had ik een heel goed gevoel door ghb maar nu is het zo wat als alcohol.
dit komt waarschijnlijk dat ik het een tijd terug 1 keer per week deed waarschijnlijk te veel :( .
Weet iemand hoe je het terug kan krijgen?

ThunderBunny

Belezen gebruiker
nee is net andersom de eerste keer dat ik gebruikte had ik 5ml genomen 2 uur erna nog eens 5 en huppa slaap lekker dave :mrgreen:
nu als ik G pak, pak ik meteen 6,5 ml 1,5 uur er na nog eens 5ml en dan weer 2 uur erna nog eens 5 en ga niet out.
wat ik weet van G is dat je het maar een bepaalde tijd intensief kan gebruiken erna wordt het effect minder.
en verslavend is het ook niet zoop 150 ml per week van het spul zit nu in de vs en heb nergens last ook niet dat ik iets heb van ik wil of moet G hebben net als blowen ik rookte de een na de ander (ketting blower) heb nu nergens last van. meschien dat het per persoon verschillend is maar ik heb er dus geen last van. :wave:

Mac...

Badass junkie
Ja maar het wordt je natuurlijk wel iets makkelijker gemaakt doordat er veel minder mensen in je omgeving zijn op dit moment die ermee bezig zijn en omdat je er sowieso niet zo makkelijk aan kan komen. Dan leg je dat vaak al naast je neer. Heeft het toch geen zin om je erover op te fokken.

Bovenaan