1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GHB en afvallen

Discussie in 'GHB' gestart door flappie, 12 aug 2007.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. flappie

flappie Newbie

Hoi hoi, Ik gebruik wel eens xtc en merk dat ik hiervan na elke keer slikken ruim 2 kilo afval. Omdat ik niet al te dik ben ben ik hier niet zo blij mee. Weet iemand hoe dat zit met ghb gebruiken? val je hiervan ook af of bij ghb je eetlust de dag na gebruik ook nihil?

2. whiterose

whiterose Experimenterende gebruiker

Voor zover ik weet, verlies je je eetlust niet als je GHB gebruikt. De space van GHB kan je een klein beetje vergelijken met een alcohol-achtige roes. Verder heb ik nog wat geprobeerd om op te zoeken op internet, maar heb niks kunnen vinden over eetlust verliezen. Dus volgens mij zal je er niet echt van afvallen. Correct me if I'm wrong :)

3. nutsss

nutsss Wijs gebruiker

Na GHB kreeg ik altijd enorme trek in wat-dan-ook als het maar eetbaar was.

maar ja...

na een lijn speed kan ik ook de koelkast danwel voorraadkast plunderen. Als er nog iets inzit tenminste...

maar bij mede-gebruikers van GHB zie ik ook dat ze meestal een 'vreet-kick' krijgen. Dus als afslankmiddel minder geschikt.

Aan de andere kant wordt je er wel enorm opgewonden van en kan je je uitleven op andere manieren om gewicht te verliezen... :mrgreen: :smoke:

4. Ellesdee

Ellesdee Badass junkie

ik krijg altijd een vreetkick van ghb/gbl

lijkt me niet dat je daar van afvalt

5. acidboy

acidboy Badass junkie

Het 'leuke' is dat zij/hij juist níet wil afvallen ..

6. Flugeltje

Flugeltje Wijs gebruiker

1. Ghb maakt het streshormoon cortisol aan dat ervoor zorgt dat je een beetje vet verliest.
    2. Door de ghb krijg je toch vreetkicks waardoor je zoveel meer zult eten dat het effect van de cortisol niets is, dus dat er zelfs een kans bestaat dat je zelfs bijkomt als je genoeg eet
    3. Die 2 kilo dat je afvalt van de xtc is niet alleen vet, maar voornamelijk vocht dat je verliest. Na 2 dagen is je vochtpeil terug in balans en zul je terug ''1.95 kg'' zijn bij gekomen.

7. nutsss

nutsss Wijs gebruiker

scherp... idd lol

8. ^_^

^_^ Bewuste gebruiker

Zelfde hier lekker eten was het altijd op G

9. Armani7

Armani7 Bewuste gebruiker

ik heb die vreetkicks de dag na ghb :)

10. flappie

flappie Newbie

Last van vreetaanvallen heb ik niet gehad geloof ik na het gebruiken van ghb. Of dat lijkt zo omdat ik de hele dag toch al loop te snaaien haha.
    Wordt altijd wel teringgeil van ghb. Wordt dan zo gewillig als maar kan!

11. Maicol

Maicol Experimenterende gebruiker

Ik loop alleen maar 't huis te poetsen en de meubels te verplaatsen met g op.. Ben veel in beweging. In 6 weken 14 kilo kwijt

12. Portobello

Portobello Belezen gebruiker

Als je niet wil afvallen kun je ook bij de apotheek van die Nutricia voedingsdrankjes halen. Daar zit vanalles in en 300 kcal per flesje ofzo. Zo ben ik ooit aangekomen toen ik een te laag BMI had (door vergeten te eten, niet met opzet).

13. BraboF

BraboF Experimenterende gebruiker

Hier hetzelfde 'probleem'. Weeg rond de 58,5kg. 1.75m. Voel me verder prima, echter wil ik ook echt niet verder afvallen....na een feestje is er bij mij ook zeker 2kg af.

Gewoon proberen de dagen erna goed en gezond te eten. Vaak is tegen het einde van de week mijn gewicht weer terug waar die was.

14. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Een beetje trainen, op je voeding letten, en jezelf niet uitmergelen met dope kan jouw metabolisme doen veranderen.
    58,5kg is inderdaad wel enorm weinig.

15. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Met ghb hou je enorm veel vocht vast.
    Daarnaast krijg je een vreetkick net als bij wiet.
    Bij veel ghb gebruik krijg ik een enorme plofkop!
    Je drinkt ook een bak met zout op in een dag.
    Ghb maakt je dik maar op een vieze manier ik ben daar niet blij mee na mijn gebruik.
    Maar ik hou van downers zoals wiet en ghb en dat maakt je alleen maar dikker..

16. JohnnyDoe

JohnnyDoe Experimenterende gebruiker

Klopt als een hart. Dacht zelf eens dat het zo zou blijven. Alleen hasj/wiet maakt de meeste die ik zie niet veel dikker :sweatsmile:

Revolutionair vindt dit leuk.
  17. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Topic uit 2007.

18. JohnnyDoe

JohnnyDoe Experimenterende gebruiker

Yet so timeless and incomplete :raisedhands3:

Revolutionair vindt dit leuk.
  19. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Vraag me af waarom het uitmaakt om een oude topic tot leven te roepen.
    Zo blijft het overzichtelijk en stelt niet iedereen 100x de zelfde vraag !

JohnnyDoe vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...