GHB en ondergewicht

Hallo allen

Ben momenteel 17 jaar oud, ben rond de 1 meter 76 en weeg zo'n 56/58KG. Mijn BMI is rond de 18 en dat betekent dat ik licht ondergewicht heb. Dit komt voornamelijk omdat mijn eetritmes erg verstoord zijn en dus simpel gezegd te weinig eet.

Ik zit te twijfelen om voor het eerst GHB te gaan gebruiken of niet (ik weet van de verslavingsgevaren af en ik zal na deze ene keer had dan ook een tijdje niet gebruiken voordat ik het weer een andere keer probeer).

Tot op heden heb ik de volgende drugs gebruikt:
Wiet: relatief vaak gebruik. Nooit echt problemen mee gehad. Één keer ''out'' gegaan voor een enkele seconde in de coffeeshop omdat ik heel weinig had gegeten en relatief veel wiet gerookt had.

Cocaïne en speed: 2 avonden gecombineerd met speed. Denk de eerste avond 2 lijntjes cocaine maar en later die nacht een paar lijntjes speed (dat was de eerste keer). De tweede keer rond de 8 lijntjes speed en een enkele lijn cocaine. Hiermee de weede keer een fikse kater van een dag gehad maar wist toen ook niet wat ik tegen de kater kon doen dus ik denk dat dat een standaard kater was.

LSD: Dat heb ik één keer gedaan maar er toen erg weinig van gemerkt. Ik denk dat ik veel te weinig had genomen omdat het voor de eerste keer rustig aan wilde proberen. Sindsdien niet opnieuw gedaan. Kan hier dus niet echt iets over zeggen hoe ik hierop reageerde.

En dan met alcohol heb ik toch wel redelijk vaak moeten overgeven (icm met het aantal keren veel gedronken is dit denk ik relatief hoog) en daarbij vaak ook echt misselijk geworden, in plaats van echt heel erg dronken.

Raden jullie mij aan om GHB te proberen? (Ik heb natuurlijk de forumtopics gelezen en daar staat hoeveel iemand van 60KG moet nemen. Toch heb ik het gevoel dat het bij mij anders is omdat ik ondergewicht heb, dus 60KG is bij mij erg weinig, en omdat ik snel misselijk ben geworden bij het nuttigen van alcohol).
Zo ja, hoeveel zouden jullie mij aanraden om voor de eerste keer te nemen?

In ieder geval bedankt voor het lezen van mijn post.

Mvg
DAB.

Bovenaan