GHB en venlafaxine

snellah

Experimenterende gebruiker
Nu mijn vraag is simpel voor iemand die er wat vanaf weet.

Ik gebruik sinds 1 maand venlafaxine en heb terug super veel zin om opstap te gaan.

Nu ik de combi venlafaxine en ghb ??? ga ik moeten opletten met het doseren van de G ??

grtz Tnx

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Hee toevallig, ik slik ook Venlafaxine (Efexor 75mg/dag)! Helaas deed ik dat al voordat ik GHB ging gebruiken, dus verschillen met/zonder kan ik niks over zeggen. Ik gebruik 's avonds GHB als aanvulling op de Efexor, ca 4 gram per dosis, om de 3 uur. Je kent de doseer-vuistregel vast wel: geen effect = te weinig GHB en meteen slaperig = te veel :grin:

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
GHB heeft een dempende werking op het centrale zenuwstelsel. Antidepressiva hebben een tegengesteld effect, zij hebben juist een meer activerende werking. Op basis van deze gegevens kun je stellen dat gecombineerd gebruik geen logische keuze is. Helaas is er nog te weinig informatie beschikbaar om van echte interacties te kunnen spreken. Fabrikanten van de antidepressiva raden combinatie met GHB af.

snellah

Experimenterende gebruiker
ja bedankt voor de info manne ...

Maar ik ga het er toch op wagen en weet het je op 2de kerstdag te vertellen ...

Verder bij mij heeft de venlafaxine toch ergens wel een activerende werking hoor precies dat ik zo een een klein beetje amphe gepakt heb maarja normaal als ik stappen ga combineer ik coke met ghb en dit heeft ergens toch ook wel een tegengestelde werking dus waag me toch met venla aan dee combi .... maar hartelijk bedankt voor jullie info kweet wel dat ik toch wat moet oppassen ...

grtz ! :grin:

Bovenaan