GHB en ziek zijn

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

roesjunkie

Experimenterende gebruiker
Het is mij opgevallen dat sinds ik GHB gebruik ik niet meer verkouden word. Waar ik normaal gesproken 2-3 keer per jaar met een snotneus rondloop, ben ik nu al twee jaar niet meer ziek geweest.

Een vriend van mij die ook gebruikt merkte dit ook op, maar misschien is dat puur toeval. Wat zijn jullie ervaringen?

Danny0531

Belezen gebruiker
Heb dit zelf ook ervaren niet alleen met dagelijks ghb maar ook met speed tot dat ik ermee stopte er zo 2 a 3 weken vanaf was daarna zeker 2 weken doodziek geweest. Maar hoe het komt dat je niet of minder vaak ziek word bij veel/dagelijks gebruik is mij ook een raadsel.

roesjunkie

Drugs gebruiken is per definitie niet gezond, dus dat is nogal een open deur die je daar in trapt. Dat het lichaam "geen tijd" heeft om ziek te worden lijkt mij ook heel sterk. Ik heb nooit tijd om ziek te worden :P

Of het überhaupt zo is dat je niet ziek/verkouden wordt als GHB gebruiker weet ik niet, daarom heb ik dit topic geopend om erachter te komen of andere gebruikers dit ook zo ervaren.

Danny0531

Belezen gebruiker
Drugs gebruiken is per definitie niet gezond, dus dat is nogal een open deur die je daar in trapt. Dat het lichaam "geen tijd" heeft om ziek te worden lijkt mij ook heel sterk. Ik heb nooit tijd om ziek te worden :P

Of het überhaupt zo is dat je niet ziek/verkouden wordt als GHB gebruiker weet ik niet, daarom heb ik dit topic geopend om erachter te komen of andere gebruikers dit ook zo ervaren.

Maar je hebt het nu over recreatief of dagelijks gebruik?

Ganggang💯

Badass junkie

Leven is überhaupt niet gezond.

Wat ik bedoelde met geen tijd hebben: ziek worden is een reactie van je lichaam op een virus. GHB ontregeld wellicht iets in je afweersysteem waardoor je niet ziek wordt.
Wat op korte termijn goed is maar wat het op lange termijn zou kunnen veroorzaken..

Danny0531

Belezen gebruiker
Leven is überhaupt niet gezond.

Wat ik bedoelde met geen tijd hebben: ziek worden is een reactie van je lichaam op een virus. GHB ontregeld wellicht iets in je afweersysteem waardoor je niet ziek wordt.
Wat op korte termijn goed is maar wat het op lange termijn zou kunnen veroorzaken..
Dat zei ik al in een eerdere post stop maar is helemaal met drugs gebruik dan zal je zien dat wanneer alle drugs uit je lichaam weg is je na 2 a 3 weken goed ziek word heb dit nu 2x gehad 1 x met ghb en 1x met speed

roesjunkie

Ik doel inderdaad op dagelijks gebruik. Lijkt mij nog sterker dat dit gebeurt bij iemand die het één keer in de zoveel tijd gebruikt. Als dat zo zou zijn zouden we eigenlijk allemaal aan de g moeten gaan 🤣

Dat zei ik al in een eerdere post stop maar is helemaal met drugs gebruik dan zal je zien dat wanneer alle drugs uit je lichaam weg is je na 2 a 3 weken goed ziek word heb dit nu 2x gehad 1 x met ghb en 1x met speed

Hmm, ok... Dit heb ik zelf niet zo ervaren met al mijn keren afkicken van GHB. Eén keertje heb ik last gehad van keelpijn, maar dat was na 1 dagje al weg en dat verwijt ik eerder aan veel te veel roken en slapen op medicijnen (en gek gaan ademen daardoor) dan afkicken van GHB.

Natozlato

Badass junkie
Ik heb wel vaak dat m'n klieren in m'n nek opgezet zijn. Dit gebeurt meestal als ik er goed in zit, na een paar keer bijpakken. Hebben jullie dit ook? Als het uitwerkt, gaat dit ook weer weg. Heeft ook met het immuunsysteem te maken.

roesjunkie

Of het is omdat je door corona meer handen wast en afstand houdt?
Haha nee, dit was voor Corona ook al en ik ben niet zo van de maatregelen. Geloof er allemaal niet in.

Ik heb wel vaak dat m'n klieren in m'n nek opgezet zijn. Dit gebeurt meestal als ik er goed in zit, na een paar keer bijpakken. Hebben jullie dit ook? Als het uitwerkt, gaat dit ook weer weg. Heeft ook met het immuunsysteem te maken.
Nee, daar heb ik nog nooit last van gehad. Ik heb wel laatst een urine test gedaan en mijn urine was te alkalisch, waardoor bacteriën zich kunnen gaan vermenigvuldigen en daardoor veel kans op blaasontstekingen en dergelijke. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft?

Natozlato

Badass junkie
Jammer dat je het niet herkent. Het is bij mij duidelijk aanwezig. Misschien wel een teken dat ik iets teveel gehad heb.

Spyro

Badass junkie
Ook nog nooit gehad... 🤔

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan