GHB gebruiken daarna eten met bier

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Ik heb een vraag, ik ga morgen GHB testen die ik gekregen heb van wat vrienden, we willen dit rond 4 uur innemen en daarna om 8 uur uiteten gaan en wat biertjes drinken. Kan dit kwaad. Of toch de G even bewaren voor een ander weekend?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
GHB en alcohol combineren wordt zeer afgeraden, omdat ze samen mogelijk voor ademhalingsproblemen zorgen. Ik lees dat dit al met kleine hoeveelheiden GHB kan gebeuren.

GHB wordt vrij snel door het lichaam afgebroken. Na 8 uren is het in het bloed niet meer aan te tonen. Maar bij jou zit er dus maar 4 uren tussen.

Ik zou het afraden om te combineren, maar er zitten hier echte GHB experts en die hebben er misschien een andere mening over.

GHB en alcohol combineren wordt zeer afgeraden, omdat ze samen mogelijk voor ademhalingsproblemen zorgen. Ik lees dat dit al met kleine hoeveelheiden GHB kan gebeuren.

GHB wordt vrij snel door het lichaam afgebroken. Na 8 uren is het in het bloed niet meer aan te tonen. Maar bij jou zit er dus maar 4 uren tussen.

Ik zou het afraden om te combineren, maar er zitten hier echte GHB experts en die hebben er misschien een andere mening over.

dus als de ghb al zeker 1/2 uur is uitgewerkt is het niet verstandig. Om over te gaan op drank? Puur omdat de stof nog wel in je lichaam zit

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
dus als de ghb al zeker 1/2 uur is uitgewerkt is het niet verstandig. Om over te gaan op drank? Puur omdat de stof nog wel in je lichaam zit
Het is al uitgewerkt, maar zit inderdaad nog wel in je bloed voor een aantal uren. Het lijkt mij persoonlijk dus nog steeds gevaarlijk, want het zit in je bloed.

Maar iemand met wat meer verstand ervan dan ik moet maar even zeggen of het dan ook echt nog kwaad kan.

Het is al uitgewerkt, maar zit inderdaad nog wel in je bloed voor een aantal uren. Het lijkt mij persoonlijk dus nog steeds gevaarlijk, want het zit in je bloed.

Maar iemand met wat meer verstand ervan dan ik moet maar even zeggen of het dan ook echt nog kwaad kan.
Bedankt voor de snelle reactie!! Ik wacht even af

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Van psychonaut wiki:

• Alcohol - Even in very low doses this combination rapidly leads to memory loss, severe ataxia and unconsciousness. There is a high risk of vomit aspiration while unconscious.
GHB kan tot 4u duren met after effects tot nog eens 4u.

Hou het gewoon bij 1 van de 2 en probeer GHB desnoods een andere dag. Ze voelen al wat gelijkaardig op lage doseringen dus snap niet waarom je bet risico zou willen nemen.

Gewoon GHB zonder alcohol is al leuk genoeg, als niet zelfs leuker 🤩

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan