GHB + hallucinaties/visuals

J0rrit

Badass junkie
Ik heb wel eens van een aantal mensen gelezen dat ze visuals kregen van GHB, vooral kleuren door elkaar vloeien ofzo, en ook hier eens een report gelezen waar dat zo was, dus gebeurt dit vaak? heb het zelf nooit gehad, maar toen ik gisteren in bed lag had ik wel een lichte tracer bij me telefoon, en lichtelijk even zo dat mdma-trilbeeld ( had alleen ghb op en alcohol dan ).

Gr,

magical

Experimenterende gebruiker
OFFT: GHB + alcohol, goedzo jongen. Tot op de spoed. :wave:
ONT: Nog nooit van gehoord.

Flugeltje

Wijs gebruiker
magical zei:

:rolleyes:

In de beginfase kan ghb bij bewustzijnsverlies een beetje hallicunerend werken, trippen wil ik het nu wel niet noemen

MissMarie90

ik heb wel gehad na een grote dosis dat ik dingen anders zag
voornamelijk mijn handen die allemaal bultjes kreeg en steeds veranderde in grote
dit was omdat ik bijna ko ging maar dat nog even uitstelde
ook lopen ging nie echt omdat heel de vloer bewoog (letterlijk naar mijn idee nus nie dronken achtig)
maar dit was dus nadat ik 3 keer mijn 'normale' dosis in nam
heb goede G en met 5ml ga ik soms al ko maar had toen 15 :flushed:
had een klein dipje at the moment
was wel gaaf hoor
alleen wel jammer van die hoeveelheid G zou dat nu niet meer doen

J0rrit

Badass junkie
magical zei:

Onzin, ghb + alcohol is dodelijk, maar dat is alcohol alleen dan net zo goed! Want wat ik gelezen heb is dat alcohol + ghb dodelijk is alleen om de reden dat als je KO raakt je kan stikken in je kots, zelfde verhaal met alcohol alleen.

magical

J0rrit zei:
Onzin, ghb + alcohol is dodelijk, maar dat is alcohol alleen dan net zo goed! Want wat ik gelezen heb is dat alcohol + ghb dodelijk is alleen om de reden dat als je KO raakt je kan stikken in je kots, zelfde verhaal met alcohol alleen.

Kzeg niet dat het dan dodelijk is ofzo, wel gevaarlijker.
En waar komt die kots dan vandaan? Zie mensen die enkel ghb nemen, zonder alcohol, niet direct kotsen. T' was maar een opmerking, maarja ik ga verder niet de de user zijn topic vervuilen. :wave:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Recente studies suggereren dat het werkingsmechanisme van de hallucinogenen zich situeert ter hoogte van de centrale serotoninereceptoren. Voor bepaalde hallucinogenen is een verband beschreven tussen de affiniteit voor de 5-HT2a-receptor en de hallucinogene potentie. Atypische antipsychotica zoals clozapine en risperidon vormen door hun antagonisme op de 5-HT2-receptor een mogelijke behandeling voor intoxicaties met hallucinogenen.

J0rrit

Badass junkie
Flugeltje zei:
Recente studies suggereren dat het werkingsmechanisme van de hallucinogenen zich situeert ter hoogte van de centrale serotoninereceptoren. Voor bepaalde hallucinogenen is een verband beschreven tussen de affiniteit voor de 5-HT2a-receptor en de hallucinogene potentie. Atypische antipsychotica zoals clozapine en risperidon vormen door hun antagonisme op de 5-HT2-receptor een mogelijke behandeling voor intoxicaties met hallucinogenen.

Kortom?

J0rrit

Badass junkie
magical zei:
J0rrit zei:

Kzeg niet dat het dan dodelijk is ofzo, wel gevaarlijker.
En waar komt die kots dan vandaan? Zie mensen die enkel ghb nemen, zonder alcohol, niet direct kotsen. T' was maar een opmerking, maarja ik ga verder niet de de user zijn topic vervuilen. :wave:

Ja misschien heb je wel gelijk, maar ik combineer wel niet in grote hoeveelheden!

Flugeltje

Wijs gebruiker
Omdat ghb een klein beetje werkt op de serotoninereceptoren, kan het licht hallicunant werken.

Enkel als je nog geen tolerantie voor G hebt opgebouwt

J0rrit

Badass junkie
Flugeltje zei:
Omdat ghb een klein beetje werkt op de serotoninereceptoren, kan het licht hallicunant werken.

Enkel als je nog geen tolerantie voor G hebt opgebouwt

Oke, maar met licht hallucinant, bedoel je daarmee alleen het visuele? Of ook een beetje een trip-gevoel? Gr,

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb wel golvend zicht gehad door ghb, en ook een pixelzicht, en van die hokjes, alsof er gaas over mijn beeld was gespannen. Maar kan ook te maken hebben dat ik al 2 nachten wakker was gebleven misschien.

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik had het 's nachts vaak als ik wakker werd. Lichte CEV's die best aangenaam waren.

Echte zware hallucinaties wel gehad als ik bij de afkick te lang niets nam. En die wil je niet hebben. Je ziet letterlijk in het halfdonker een persoon staan voor zo'n 2 seconden die er gewoon niet is.

Bovenaan