Ghb hoge bloeddruk detox

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Pleuny

Belezen gebruiker
Hoi mensen ,

Ik heb echt een zware obsessie nu met die metingen hier , elke keer word die gemeten met daling van dosis . Van 16ml , morgen naar 4 ml . Maar bloeddrukken als 185/110 167/100 180/100 , een keer zelfs 198/85 . Ik heb zware paniek stoornis steeds als die gemeten word nu . Ik heb mezelf echt laten verneuken door dit , hun zeggen niks ad hand maar mijn angst overheerst zo erg .wat een kut jaar voor mij is dit sorry moest dit even van me borst hebben .

Natozlato

Badass junkie
Kan je dat niet doen in je bestaande topic? Het hele ghb subforum staat ondertussen vol met topics van jou.

Verder wil ik je nogmaals veel sterkte wensen! Je bent in goede handen, vertrouw op hen als ze zeggen dat het goed is.

*.exe2.0

Wijs gebruiker
image (1).png

Nee maar zonder dollen (hopelijk brengt humor je enigszins bij zinnen...), hou je gemak en leg aan het personeel uit wat er aan de hand is. Wat @Natozlato zegt: vertrouw op ze. En power voor jou. Wat je doet is beter dan wat je deed al voelt het f*cked up.

Peace

Pleuny

Belezen gebruiker
Kan je dat niet doen in je bestaande topic? Het hele ghb subforum staat ondertussen vol met topics van jou.

Verder wil ik je nogmaals veel sterkte wensen! Je bent in goede handen, vertrouw op hen als ze zeggen dat het goed is.
Ja je heb gelijk , dacht maak nieuwe aan wie weet bekijken mensen me oude topic niet meer 😂

Pleuny

Belezen gebruiker
We lezen en leven met je mee hoor 🍀
Komt goed zit al bijna op 0 , morgen laatste 2ml , dat is 0.5 eigen ghb iig .
Slaap patroon kan nog wel even duren voor dat dit helemaal herstelt is denk ik, teminste ik ga er gewoon van uit zodat ik niet teleur gesteld word . Weet niet de laatste keer toen ik kapte met ghb en op baclo over ging kon ik steeds met moeite 4 uur slapen na 4e dag . Even kijken hoe het nu gaat.

Natozlato

Badass junkie
Je bent hartstikke goed bezig! Je mag echt al trots zijn op jezelf hoor.
Met dat slapen komt het ook wel goed. Is bij jou ook goedgekomen, toch @Spyro ?

Spyro

Badass junkie
Zeker weten. Ik slaap weer als een blok al maanden! Was bij mij ook vrij snel weer terug. Denk dat je met een weekje wel weer oké zit. Je lichaam is hartstikke vermoeid, komt echt wel goed. En die paar slapeloze nachtjes kunnen er vast nog wel bij. Straks ben je van alle ellende af.

Thomas Shelby

Badass junkie
Zeker weten. Ik slaap weer als een blok al maanden! Was bij mij ook vrij snel weer terug. Denk dat je met een weekje wel weer oké zit. Je lichaam is hartstikke vermoeid, komt echt wel goed. En die paar slapeloze nachtjes kunnen er vast nog wel bij. Straks ben je van alle ellende af.
heb je geen cravings meer naar ghb?

Pleuny

Belezen gebruiker
Ja niet dus ,ben niet meer lichamelijk afhankelijk en ik slaap helemaal niet meer nu . En nu ga ik dood aan insomnia? Ben nu echt kapot gefrustreerd . Na het weekend pak ik mijn spullen in en ben ik weg .wat een teleur stelling ,je gaat hier kapot als je nacht niet kunt slapen dooie kut detox , elke dag zelfde tiefus routine helemaal klaar mee . Thuis heb ik lyrica .Ik wil gewoon fucking kunnen slapen. Ben totaal vanslag hiervan...

Coffeecup

Belezen gebruiker
@Pleuny Houd vol hoor! Geven ze je in de kliniek dan echt niets om een beetje te slapen of om tot rust te komen? Lyrica thuis, mag ik vragen waarom je dat nog hebt? Op die manier lijkt het alsof je nog een achterdeurtje open hebt staan. Zonder toezicht zou ik geen enkel hulpmiddel meer nemen. Het is klote maar het liefste wil ik tegen je zeggen geef nog niet op. Ik leef met je mee

Spyro

Badass junkie
Ja niet dus ,ben niet meer lichamelijk afhankelijk en ik slaap helemaal niet meer nu . En nu ga ik dood aan insomnia? Ben nu echt kapot gefrustreerd . Na het weekend pak ik mijn spullen in en ben ik weg .wat een teleur stelling ,je gaat hier kapot als je nacht niet kunt slapen dooie kut detox , elke dag zelfde tiefus routine helemaal klaar mee . Thuis heb ik lyrica .Ik wil gewoon fucking kunnen slapen. Ben totaal vanslag hiervan...
Je slaap is niet kapot. Dat gaat niet. Probeer rustig te blijven, je slaapt komt terug. Zónder dat je daar middelen bij nodig hebt. Geef nou niet op dat laatste kleine stukje. En blijf van andere middelen af...

Pleuny

Belezen gebruiker
Je slaap is niet kapot. Dat gaat niet. Probeer rustig te blijven, je slaapt komt terug. Zónder dat je daar middelen bij nodig hebt. Geef nou niet op dat laatste kleine stukje. En blijf van andere middelen af...
Nee dank je wel, het hoort erbij helaas, ze zijn er hier ook bekend mee . Door me psychische problemen doom denk ik altijd wat echt een probleem voor mij is , ik ga dit ook gelijk aanpakken met een psycholoog als ik hier klaar ben . Ik maak het sowieso af!

Pleuny

Belezen gebruiker
Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Hoelang sta je nu op 0? En hoe is met met je nachtrust merk je al verbetering
Hey coffeecub , ja ik sta al op 0 ben ook al thuis . Was succesvol ontslagen uit de detox na 2.5 week . Me slaap is ook weer gewoon terug gekomen, duurde paar dagen . Mijn afbouw verliep best goed en heb eigenlijk niet echt heel veel ontwenning gehad . Iemand anders met wie ik daar zat had echt dagen achter elkaar terror met elke afbouw.
Bij hem zat het effect van g er nog toen die binnen kwam en hij dosseerde thuis niet strikt om de 2 uur . Bij mij werkte het totaal niet meer en dosseerde strikt om de 2 uur waarschijnlijk kwam het daardoor .

Thomas Shelby

Badass junkie
Hey coffeecub , ja ik sta al op 0 ben ook al thuis . Was succesvol ontslagen uit de detox na 2.5 week . Me slaap is ook weer gewoon terug gekomen, duurde paar dagen . Mijn afbouw verliep best goed en heb eigenlijk niet echt heel veel ontwenning gehad . Iemand anders met wie ik daar zat had echt dagen achter elkaar terror met elke afbouw.
Bij hem zat het effect van g er nog toen die binnen kwam en hij dosseerde thuis niet strikt om de 2 uur . Bij mij werkte het totaal niet meer en dosseerde strikt om de 2 uur waarschijnlijk kwam het daardoor .
Topper man! Nooit meer die troep aanraken he.

Pleuny

Belezen gebruiker
Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Hoelang sta je nu op 0? En hoe is met met je nachtrust merk je al verbetering
Heb wel een leeg gevoel en crave wel een beetje wat ik vreemd vind want de afgelopen 2 maanden werkte de g echt niet meer , elke dosis dat ik nam was alsof ik nuchter was.
Heb nog baclofen in huis maar die bewaar ik , en lyrica wou ik nog een keer proberen gewoon 1 malig . Ja ik blijf zoeken naar een high mja .. ik mis het anti depressiva effect van g gewoon best erg .

Pleuny

Belezen gebruiker
Wat fijn dat je ervan af bent. Hoe zijn je cravings nu?
Ik heb erge cravings man , ik snap dit totaal niet aangezien het helemaal niet meer werkte de afgelopen 3 maanden . Dan denk ik naar wat crave ik ? Maar ik crave gewoon naar het wel werkende effect voor ik 24/7 ging . Ik crave het anti depressiva effect vooral dat . Ik voel me leeg , leegheid die ik niet kan beschrijven. Ik voel me dood van binnen maar goed dat is ook mijn eigen depressie die ik sowieso al had met of zonder ghb . Verveling etc , ik vind niks nog leuk of interessant . Ik had dit ook verteld in die detox aan de arts , hij zei als het puur de anti depressiva effect is dan kunnen we kijken naar een anti depressiva . Toen zei ik nee dat helpt niet nooit niet , die kut weg heb ik vaak genoeg bewandeld met ssri medicatie en al die achtelijke bijwerkingen .
Misschien kleine dosis baclofen gebruiken voor paar dagen?

Coffeecup

Belezen gebruiker
Baclofen zou ik niet doen. Ik herhinner nog gelezen te hebben dat je dat wakker hield.

Ik ben morgen ook weer precies een maand g-vrij

Spyro

Badass junkie
Ik heb erge cravings man , ik snap dit totaal niet aangezien het helemaal niet meer werkte de afgelopen 3 maanden . Dan denk ik naar wat crave ik ? Maar ik crave gewoon naar het wel werkende effect voor ik 24/7 ging . Ik crave het anti depressiva effect vooral dat . Ik voel me leeg , leegheid die ik niet kan beschrijven. Ik voel me dood van binnen maar goed dat is ook mijn eigen depressie die ik sowieso al had met of zonder ghb . Verveling etc , ik vind niks nog leuk of interessant . Ik had dit ook verteld in die detox aan de arts , hij zei als het puur de anti depressiva effect is dan kunnen we kijken naar een anti depressiva . Toen zei ik nee dat helpt niet nooit niet , die kut weg heb ik vaak genoeg bewandeld met ssri medicatie en al die achtelijke bijwerkingen .
Misschien kleine dosis baclofen gebruiken voor paar dagen?
Ik zou het zonder baclo doen. Hoe is je bloeddruk inmiddels? Ik heb me ook heel lang leeg en emotieloos gevoeld. Verveelde me kapot en moest plezier maken echt opnieuw ontdekken. Ik heb laatst na maanden weer een Gtje gedaan en het voelt echt niet meer zo zoals mijn eerste Gtje... Dat gevoel ga je echt niet meer terug krijgen. Keep going! Je kunt het! X

Pleuny

Belezen gebruiker
Ik zou het zonder baclo doen. Hoe is je bloeddruk inmiddels? Ik heb me ook heel lang leeg en emotieloos gevoeld. Verveelde me kapot en moest plezier maken echt opnieuw ontdekken. Ik heb laatst na maanden weer een Gtje gedaan en het voelt echt niet meer zo zoals mijn eerste Gtje... Dat gevoel ga je echt niet meer terug krijgen. Keep going! Je kunt het! X

Bloeddruk check ik niet meer werd daar alleen maar para van , daar in detox zei de arts laat die bloeddruk maar , hij maakte zich daar geen zorgen om . Nu zal die wel oke zijn , ik ga ff een maand sporten etc en dan laat ik hem wel weer ff keer checken. Ik heb nooit bloedruk problemen gehad , dat die hoog was kwam sowieso door de halve liter g per week .

Pleuny

Belezen gebruiker
Baclofen zou ik niet doen. Ik herhinner nog gelezen te hebben dat je dat wakker hield.

Ja maar ik bedoel overdag baclofen , niet voor het slapen. Maar anyway baclofen ga ik sowieso niet gebruiken standaard , iemand die ik ken zat lang aan de ghb (24/7) was gestopt met baclo en nu is die baclo afhankelijk wat volgens hem nog een ergere afkick heeft dan ghb zelf . Af en toe baclofen kan heus wel maar niet standaard fuck die shit , fuck gaba middelen allemaal hetzelfde kwa afkick etc ...

Pleuny

Belezen gebruiker

Ik weet eigenlijk niet of ik niet kan slapen op baclo, de enigste keer dat ik dit probeerde was toen ik net gestopt was met g en nog in de g afkick zat , grote kans dat het de ghb zelf was waardoor ik niet kon pitten en niet de baclo , dit was de eerste paar dagen na gestopt te zijn met ghb . Toen viel ik terug naar 24/7 gebruik en toen kwam de detox .

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan