GHB in ziekenhuis?

ghbggirll

Experimenterende gebruiker
hallo!
Ik heb michien een beetje een rare vraag,
Maar denk er wel eens aan:
Wat gebeurt er eigelijk als je byvoorbeeld buiten bewust zijn bent geraakt.
(om welke reden dan ook) En je word opgehaald door de ambulance
En je bent zwaar verslaafd aan GHB (om de 2 uur een dop).
En op dat moment heb je dat niet bij je.
Komen die mensen in het ziekenhuis
er dan wel achter dat je lichaam helemaaal
op tilt slaat DOOR dat je ghb nodig hebt?
en hebben ze dat wel in het ziekenhuis?
Als je buiten bewust zijn bent kun je dat natuurlijk niet vertellen.
beetje vreemd michien maar ik vraag het me wel af.
groetjes :wave:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Misschien moet je een briefje maken en dat bij je dragen?
Of je zet het met een stift op je arm?

Een soort donorcodicil dus, maar dan nét ff anders :)

Gemini

Badass junkie
Zorg gewoon dat je altijd genoeg bij je hebt. Voor het geval dat je in een ziekenhuis terecht komt. Dan heb je geen reden meer om je er nog zorgen over te maken.

MIA-1985

Wijs gebruiker
en vergeet 's ochtends niet een schone onderbroek en sokken zonder gaten aan te trekken voor het geval dat!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Elfquest zei:
keken ze me aan alsof ik een junk was
Want de waarheid lag daar ver vandaan?

OT: Als je buiten bewustzijn bent, nemen ze toch wel bloedmonsters, neem ik aan. Voordat je wakker wordt, zit dat spul nog wel genoeg in je systeem, toch? Daarna kun je ze zelf uitleggen dat je een lichamelijke afhankelijkheid hebt.

langeman

Bewuste gebruiker
Reden te meer om niet verslaafd te raken of om er iets aan te gaan doen. Tot die tijd is een s.o.s.ketting de oplossing.

Flameon

Badass junkie
Dan krijg je gewoon dikke benzo's ... en word er onderzocht waar je aan verslaafd aan bent een afbouw schema ingesteld

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Exceptional Insight zei:
OT: Als je buiten bewustzijn bent, nemen ze toch wel bloedmonsters, neem ik aan. Voordat je wakker wordt, zit dat spul nog wel genoeg in je systeem, toch? Daarna kun je ze zelf uitleggen dat je een lichamelijke afhankelijkheid hebt.

Ik denk dat dit inderdaad wel een standaardprocedure is. :)

langeman

Bewuste gebruiker
Uit een bloedmonster halen ze toch geen info over verslaving?! Hooguit van het aanwezig zijn van verdovende middelen in je bloed.

ghbggirll zei:
als je byvoorbeeld buiten bewust zijn bent geraakt. (om welke reden dan ook)

In zo'n geval heb je dus een probleem. Als je na een tijdje wakker wordt dan kan de G zover uit je bloed zijn dat je nare verschijnselen begint te krijgen. Afhankelijk van de situatie kun je nog proberen iets uit te leggen, maar voor je het weet krijg je idd een fikse benzo en dan ben je bezig met slecht begeleide afkick van GHB.

Dus beter zorg je dat je van je verslaving afkomt voordat je in zo'n situatie terrecht komt. Bewusteloos naar het ziekenhuis moeten is op zich al vervelend genoeg lijkt me...

ghbggirll

langeman zei:
Uit een bloedmonster halen ze toch geen info over verslaving?! Hooguit van het aanwezig zijn van verdovende middelen in je bloed.

ghbggirll zei:

Dus beter zorg je dat je van je verslaving afkomt voordat je in zo'n situatie terrecht komt. Bewusteloos naar het ziekenhuis moeten is op zich al vervelend genoeg lijkt me...

ja dat had ik zelf ook al bedacht.. maar stel je voor als het morgen bij wijze van zoiets gebeurt dan?
en G maakt me helaas dan gelukkig.. als ik stop word ik weer net zo als eerder.. heel onzeker enz lees ook ademstilstand

ghbggirll

Dank je voor dat bericht met een briefje bij je houden. dat is wel een goed idee..
maar goed maar moet iemand net even dat briefje vinden.. poeehh
maargoed dat met die stift is ook wel een idee
maar als je buiten westen bent
heb je natuurlijk geen tijd en besef dat je dat moet opschrijven.
maar tog bedankt!
ow en ook BE-Lac-HELIJK dat het ziekenhuis dat niet serieus neemt!
moet je dan eerst schuimbekkend dood liggen gaan
voor dat die m,ensen dat geloven ? walgelijk! :angry:

ghbggirll

Gemini zei:
Zorg gewoon dat je altijd genoeg bij je hebt. Voor het geval dat je in een ziekenhuis terecht komt. Dan heb je geen reden meer om je er nog zorgen over te maken.

ja klopt.. maar als je thuis nwel word en dat G ligt bijvoorbeeld in de kast of je tas dan nem
en ze dat echt niet mee tog?..

ow en elfquest: heftig! echt walgelijk dat ze je niet serieus nemen! erg onproffesioneel hoe is dat afgelopen? ze kunnen je wel volproppen met benzo,s maar zoals ik
dat hier lees.is dat niet genoeg tog?.. aangezien ik al anderhalf jaar onafgebroken
om de 2 uur gebruik.het is tog beter afbouwen MET ghb?
dat lijkt me persoonlijk tog het prettigst

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Zeggen dat je moet stoppen met een GHB verslaving, met als vervolg je hier geen zorgen om hoeven maken, ligt zeker te veel voor de hand?

langeman

Bewuste gebruiker
ghbggirll zei:
langeman zei:

ghbggirll zei:

ja dat had ik zelf ook al bedacht.. maar stel je voor als het morgen bij wijze van zoiets gebeurt dan?
en G maakt me helaas dan gelukkig.. als ik stop word ik weer net zo als eerder.. heel onzeker enz lees ook ademstilstand

Bovenaan