• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Ghb meenemen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Ellen90

Newbie
Hallo allemaal.

Ik ben nieuw op dit forum en gebruik sinds een maand ongeveer GHB. Ik had op dat moment niet door dat je hier zo snel lichamelijk aan verslaafd kon worden.
Nu zit ik met een probleem. Ik weet dat ik vanavond weg moet maar ik moet ook wat meenemen anders breekt er paniek uit na anderhalf uur.
Hoe nemen jullie dit altijd mee? Heb hier en daar wat gelezen over buisjes maar die heb ik niet.

Liefs

roesjunkie

Experimenterende gebruiker
Dat vind ik nog het hatelijkst aan deze verslaving. Constant dat spul met je mee moeten blijven dragen...

Ik maakte altijd flesjes klaar met daarin wat water en een afgemeten dosis ghb. Wel markeren met een stift ofzo, zodat ik niet vergeet waar wat in zit.

Ik nam ook altijd een vol spuitje mee, zodat ik indien nodig het nog af kon meten.

Ellen90

Newbie
Hoe dosseer je dan?

Ik heb nu een spuitje waarmee in doseer. Ik zit nu op de 1,5 ml per drie kwartier. Eerder ging ik altijd weg zonder iets mee te nemen maar in merk gewoon dat dat niet te doen is. Op een gegeven breekt er paniek uit en wil ik zo snel mogelijk naar huis.
Heb nu buisjes besteld zodat ik in ieder geval iets mee kan nemen mocht er paniek uitbreken.

Spyro

Bewuste gebruiker
Ik gebruik altijd buisjes inderdaad. Heb vaak ook een dopje in mijn tas en daar zit ook een spuit bij. Als ik meer mee wil nemen neem ik gewoon een (kleine) flacon ergens van, reinig deze en doe daar mijn G in.

Kijk je wel uit...? Je zit al op een flinke dosis :(

Thelittlegirl

Ik doe het altijd (afgemeten met een spuitje) in van die kleine waterballonnetjes als ik naar een festival ga.

Maar ik zou iets anders zoeken als vervanging van de G die je nu nodig hebt omdat je anders paniek ervaart, klinkt heel stom maar verdiep je eens in kristalstenen en edelstenen als alternatief om je rustig te laten voelen als je paniek ervaart.. Denk een beetje aan jezelf :kissingheart:

Thelittlegirl

Deed ik eerst ook, een beetje een smeerboel en toch niet echt accuraat. Liever een klein flesje voor oogdruppels ofzo en een buisje 😉
Zeker wel accuraat, prima af te meten. Maar een flesje kan je lastig wegstoppen als vrouw (bij volledig strakke kleding) bij controle bij festivals snap je... Wat hebben mannen het ook makkelijk haha!

Buu

Bewuste gebruiker
Zeker wel accuraat, prima af te meten. Maar een flesje kan je lastig wegstoppen als vrouw (bij volledig strakke kleding) bij controle bij festivals snap je... Wat hebben mannen het ook makkelijk haha!
Zeker niet accuraat. Er blijft redelijk wat achter in de ballon.

Revolutionair

Wijs gebruiker
Nu genoeg buisjes besteld.
Kan je ze precies van te voren afmeten.
6 buisjes kan je 12 uur mee doen dus makkelijk mee te nemen.
Hoef je ook niet te doseren ergens of onderweg.
Ready to go!

Natozlato

Bewuste gebruiker
Als ik dat zou doen dan zou m'n eerste dosis 2,5 zijn. En dan na iedere 2 uur 1,5? Ofzo? Ik heb het 1 keer buitenshuis gedaan met buisjes. Lastig.

Revolutionair

Wijs gebruiker
Als ik dat zou doen dan zou m'n eerste dosis 2,5 zijn. En dan na iedere 2 uur 1,5? Ofzo? Ik heb het 1 keer buitenshuis gedaan met buisjes. Lastig.
Ja ik pak meestal gewoon 3 of 4 de hele dag door.
Tollerantie..
Voel ik hem iets te veel wacht ik een half uurtje langer..
Out ga ik niet meer zomaar.
Als ik teveel neem en ga niet liggen krijg ik koppijn een hslf uurtje en dan is het weg.
Iets wat ervaren gebruikers wel herkennrn denk ik..

N1987

Newbie
Hallo allemaal.

Ik ben nieuw op dit forum en gebruik sinds een maand ongeveer GHB. Ik had op dat moment niet door dat je hier zo snel lichamelijk aan verslaafd kon worden.
Nu zit ik met een probleem. Ik weet dat ik vanavond weg moet maar ik moet ook wat meenemen anders breekt er paniek uit na anderhalf uur.
Hoe nemen jullie dit altijd mee? Heb hier en daar wat gelezen over buisjes maar die heb ik niet.

Liefs
Ik maak ze altijd klaar in de handschoentjes bij een tankstation of gewoon een boterham zakje, doe met een spuit de juiste hoeveelheid erin, knoopje erin en afknippen, dan in een potje en in je zak, in je drinken leeg knijpen of in je mond met daarna drinken erin

Gipsysoul

Bewuste gebruiker
Het enige juiste advies is om af te kicken. Zoek hulp bij je huisarts en familie.
Het enige wat jij over GHB weet is "hoe verslavend het is, hoe slecht het voor je is als je out gaat". Pik, het laatste waarmee je een 'verslaafde' kan helpen is door te zeggen dat je de stap moet zetten naar familie/kliniek.

Gipsysoul

Bewuste gebruiker
Nou nou dames, waarom meteen zo aanvallend? Ik probeer @Rivalrie een beetje in toom te houden om nog meer sfeerverpesterij te voorkomen maar het lijkt wel alsof jullie uit zijn op oorlog.
Als dat écht je intentie was, had je het ook heel anders kunnen verwoorden. Ik ben zeker niet uit op oorlog maar 9 vd 10 reacties van jou zijn negatief of neerhalend naar iemand. Ben jij uit op oorlog?

Ganggang💯

Wijs gebruiker
Als dat écht je intentie was, had je het ook heel anders kunnen verwoorden. Ik ben zeker niet uit op oorlog maar 9 vd 10 reacties van jou zijn negatief of neerhalend naar iemand. Ben jij uit op oorlog?
Dat zijn nogal een aantal aannames die je daar doet. Het enige wat ik zei was het een gevoelig onderwerp is. Als je dat als negatief of als oorlog ziet dan ligt dat toch echt bij jou.

Jij en @Spyro hebben in ieder geval bevestigd dat het inderdaad een gevoelig onderwerp is

Dit probeerde ik juist te voorkomen. Jammer dat het meteen weer als negatief gezien wordt.

Gipsysoul

Bewuste gebruiker
Dat zijn nogal een aantal aannames die je daar doet. Het enige wat ik zei was het een gevoelig onderwerp is. Als je dat als negatief of als oorlog ziet dan ligt dat toch echt bij jou.

Jij en @Spyro hebben in ieder geval bevestigd dat het inderdaad een gevoelig onderwerp is

Dit probeerde ik juist te voorkomen. Jammer dat het meteen weer als negatief gezien wordt.
Het enige wat wij tegen Rivalrie zeiden is dat zijn reactie geen toegevoegde waarde heeft aan zijn/haar vraag. En aangezien jij je "de koning van DF voelt" had je dat ook wel kunnen zien toch? Gewoon een zwakke (neerhalende, want je weet van het probleem van Spyro en mij) reactie van je en dat weet je zelf ook wel :).

Ganggang💯

Wijs gebruiker
Het enige wat wij tegen Rivalrie zeiden is dat zijn reactie geen toegevoegde waarde heeft aan zijn/haar vraag. En aangezien jij je "de koning van DF voelt" had je dat ook wel kunnen zien toch? Gewoon een zwakke (neerhalende, want je weet van het probleem van Spyro en mij) reactie van je en dat weet je zelf ook wel :).
Je bent niet de enige die kampt of gekampt heeft met verslaving. Stop eens met het projecteren van je eigen frustraties op mij. Ik geef gewoon graag tegengas, als je daar niet tegen kan negeer me dan.
Voor de duidelijkheid: tread carefully betekent wees voorzichtig. Want ik weet hoe gevoelig dit onderwerp is. Ik begrijp beide kanten namelijk.

Ik voel me de koning van DF? Waar haal je dat vandaan?

Het is overduidelijk dat je uit bent op een confrontatie, dus I'm out!

Gipsysoul

Bewuste gebruiker
Wauw, succes met het verblijven in de slachtofferrol. Je bent niet de enige die kampt of gekampt heeft met verslaving. Stop eens met het projecteren van je eigen frustraties op mij. Ik geef gewoon graag tegengas, als je daar niet tegen kan negeer me dan.

Ik voel me de koning van DF? Waar haal je dat vandaan?

Het is overduidelijk dat je uit bent op een confrontatie, dus I'm out!
Als je niet van jezelf kan zeggen dat je "tegengas reactie(s)" zwak zijn op sommige momenten, dan check ik ook uit :joycat::handfist:. Wel grappig dat bijna, elke discussie met jou is.

Rivalrie

Wijs gebruiker
Spyro en barbie, jullie reageren vaak erg zuur als het om GHB gaat. Zelfs als het niet over jullie gaat. Hebben jullie dat door? Dit meisje meisje heeft duidelijk verslaving problemen en in plaats van haar te helpen gaan jullie hier ruzie maken. DIT GAAT NIET OVER JULLIE.

Wat ik zeg willen mensen misschien niet horen. Ik hoop echter dat wanneer genoeg mensen aangeven dat je bij een GHB verslaving hulp nodig hebt, dat verslaafden ook hulp gaan zoeken.

Tips geven over hoe je verslaafd kan blijven, doe ik niet aan mee.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan