GHB met XTC

nothingtodo

Experimenterende gebruiker
Weet iemand als het redelijk te doen is om GHB te combineren met XTC op een fuif?Heeft iemand dit al gedaan hoe was het effect?
of word je dan veel te vaag en krijg je een heel vaag zicht en weet niet meer waar je precies bent.Heb zelf nog nooit ghb gebruikt :openmouth: en ben van plan om dit te combineren op een fuif om dat het effect van xtc een heel stuk minder is als het vroeger was.ben dan vanplan om dan gewoon 1/2 of 3/4 buisje naar binnen te krijgen omdat het mijn eerste keer ghb is.maar ik zou eerst maar eens gewoon ghb moeten gebruiken niet op een fuif om te kijken welke dosis ik dan pak dat ik niet op de grond ga of maakt het niet veel uit? :grin:

Mac...

Badass junkie
Ook niet aan te raden, tenzij je echt een doorgewinterde gebruiker bent.
GHB kun je het beste met helemaal niets combineren, vanwege het grote risico dat GHB alleen al met zich mee brengt.
Heb het een paar keer gedaan en al mijn slechte ervaringen waren een combi GHB en XTC

Drazzic

Bewuste gebruiker
Ik zou het sowieso eerst een keer los proberen dus zonder iets.
Combi gebruik is altijd riskanter. Ik vind het op zich wel een leuke combi maar je moet wel beetje uitkijken met doseren ja. Ik drink er ook alcohol nog bij dan moet je helemaal uitkijken.

Mac...

Badass junkie
das lomp ja, levensgevaarlijk.
1 glas kan al dodelijk te zijn en vroeg of laat kom je daar zelf wel 8er

XtodaC

Newbie
ga eerst maar is met alleen GHB experimenteren om je eigen ideale dosis te bepalen. en van daaruit kun je verder werken :sunglasses:

flash kieke

Wijs gebruiker
mijn eerste keer dak GHB dronk was innees met bier en daar mee doorgeslikt met xtc dus ... en heb geen bad trip gehad en op die avond had ik nog eens een lijntje speed gesnoven en nog eens 5 pillen dus.. maar ja kem al van veel mensen gehoord dat het gevaarlijk is dus ik zou zeggen doe het niet. maar jij moet het weten he :wink:

Obsessed

Belezen gebruiker
Mijn eerste keer dat ik deed was k ook al goed op de pillen weg , maar toen ik ervan dronk , ik kreeg de helft niet meer op , want mn maag begon raar te doen. Dus heb et maar aan een vriend gegeven. PAs op met hoeveelheden !

Drazzic

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
das lomp ja, levensgevaarlijk.
1 glas kan al dodelijk te zijn en vroeg of laat kom je daar zelf wel 8er

1 glas water kan ook dodelijk zijn. Als je zelf gewoon beetje uitkijkt. Ik gebruik al lang genoeg om een goed beeld te krijgen wat ik wel en niet kan doen. En ik zal ook zeer zeker uitkijken ja.

Obsessed

Belezen gebruiker
how the fuck kun je water nou dodelijk maken zonder iets erbij ? Door te stikken ja , maar die kans is klein :P

parcival

Experimenterende gebruiker
GHB + XTC ?
De effecten van beiden worden verminderd, kan je net zogoed maar een half E nemen. Gewoon verspilling.

Bal0n

Badass junkie
bijtjezoemmm zei:
parcival zei:
GHB + XTC ?
De effecten van beiden worden verminderd, kan je net zogoed maar een half E nemen. Gewoon verspilling.

Dat klopt niet. Beide middelen versterken elkaar juist, vandaar het gevaar!

Dit is dus niet waar. Dat de effect heviger zijn is volledig subjectief, zoals je las vond hij namelijk van niet. En het is helemaal niet gevaarlijker, waarom lees ik dat toch steeds.

Omdat je je "up" voelt van de MDMA denk je misschien meer GHB op te kunnen, maar als je gewoon consequent bent is er niets aan de hand.

Bovenaan