ghb na bewaring ?

snellah

Experimenterende gebruiker
mense de titel verklapt de vraag al hé ......

Hoe goed blijft de kwaliteit van ghb na bewaring . Ik zelf heb me een 2tal jaar een heel deel ghb gemaakt nu door omstandigheden heb ik deze niet allemaal op gebruikt maar volgend weekend is er weer een gelegenheid .

Nu ik heb de ghb op -20 in de vriezer bewaart gaat ie nu nog steeds dezelfde goede kwaliteit hebben of gaat ie slecht zijn ?

groeten ! :P

Shivix

Newbie
Ik weet niet hoe een goed idee het is om het in te vriezen, merk zelf wel dat naarmate je ghb langer bewaart het zoutgehalte toeneemt en de ghb daardoor sterker geconcentreerd wordt. Neem in ieder geval geen normale dosis!:wink: (doe maar eens een paar ml in een shotglaasje en wacht een nacht, heb je mooie zoutkristallen, als je hier een drupje water bij doet heb je supergeconcentreerde ghb :P)

snellah

Tnx vo de reactie :)

zelf heb ik chemie gestudeert en was toch in de veronderstelling dat verbindingen het stabielst blijven in vries toestand (net zoals je vlees enzo invriest).....

Dat ie sterker geworden is lijkt me eigenlijk wel sterk zou eerder denk dat ie wat minder sterk zou geworden zijn :) (is in glas bewaart)(en in een tupperware kommetje)

De ghb was zoal redelijk sterk want eens in het koelvak(frigo) beon hij al volledig uit te kristalliseren naar 1 witte pap . :mrgreen: al sie nu nog sterker zou zijn zou het onverantwoord zijn denk ik zo :)

Maar als er nog reactie szijn hoor het graag mvan mensen met de nodige ervaring :)

tnx

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
Voor zover bij ons bekend kan de werking afnemen, niet sterker worden. Wij hebben al eens een vraag beantwoord over de houdbaar van GHB. Deze vind je hier.

snellah

heb de reactie in het ander topic nagelzen .....

is eigenlijk net wat ik dacht maar ok (vriestooestand is stabiele toestand) dus veronder stel da er niet zoveel in die 2 jaar kan gebeurt zijn . ze gaat wss nog praktisch even sterk zijn . Dus GHB bewaren in vriezer is toch wat anders dan in een lade waar je 20/25 graden hebt niet ?

ik las wat over bacterien ja die zullen ook niet echt overleeft hebben in de vriezer en zeker geen schimmel heb de pot uit de vriezer gehaald en is nu ontdooit mja het blijft gewoon 1 zout brok zelfs geen pap meer (een malse vette witte brok ) is er dan toch wat veranderd ? zou zonde zijn het te moeten opwarmen
Denk wel dat ie nog goed zal werken hoor op naar het weekend ! op naar tomorrowLand :rock:

Bovenaan