• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

GHB na MDMA

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Chillax

Bewuste gebruiker
Binnenkort weer een feestje met XTC/MDMA. Aangezien het MDMA effect niet zo lang duurt als het feestje, zat ik er aan te denken om richting het einde een kleine dosis GHB te nemen.

Ik lees echter verschillende verhalen. Sommigen zeggen dat als je GHB neemt terwijl de MDMA nog actief is, het elkaar tegenwerkt en je dan van beide niks merkt. Daarom GHB pas nemen als het MDMA effect vrijwel helemaal weg is.

Anderen zeggen juist dat wanneer je GHB +- 4 uur na eerste dosis MDMA neemt, het het love gevoel weer terug brengt en super werkt.

Wie heeft er ervaring mee en kan duidelijkheid geven? Het doel is om op het einde nog even een opleving te krijgen zonder nog een herdosis MDMA te nemen.

Dus:
T+0 uur 110mg MDMA (is veel I know maar minder merk ik nauwelijks)
T+2 uur Redose 60mg
T+4 uur 2ml GHB

Revolutionair

Wijs gebruiker
Als de mdma uit begint te werken en je neemt dan een buisje..
Dat is het lekkerste gevoel.
Zo geil ben ik nog nooit geweest.
De 2 combine4en snap ik niet zo goed.
Ik werd helemaal licht in me hoofd en ging er niet goed op.
Sommige doen het wel maar het beste is als je verrot begint te voelen na de mdma.
Dan ga je jezelf zo goed voelen!
Dat was mijn eerste keer ghb btw.

Natozlato

Bewuste gebruiker
Ik doe dat meestal na een nachtje speed, en bevalt me heel goed. Ik heb het ook wel eens gedaan na mdma, maar daar werd ik heel slaperig van en kukelde zo in slaap. Dat beviel dus niet zo goed.
Ik heb ghb ook wel eens gecombineerd. Dat was zonde van de mdma. Niet voor herhaling vatbaar. Erg ongeremd, zat echt uit m'n nek te lullen. Gelukkig was ik thuis met vertrouwde mensen, waar ik me niet voor hoef te schamen.

Je kan het voorzichtig eens proberen om te kijken hoe het jou bevalt. Als je nog energie over hebt, kan je met de ghb nog wel even afteren.

Laat je weten hoe het jou bevallen is?

Chillax

Bewuste gebruiker
Ik heb ghb ook wel eens gecombineerd. Dat was zonde van de mdma. Niet voor herhaling vatbaar. Erg ongeremd, zat echt uit m'n nek te lullen. Gelukkig was ik thuis met vertrouwde mensen, waar ik me niet voor hoef te schamen.
Was het zo dat het effect van de MDMA weg was, of kreeg je de GHB effecten er bij? Er bij lijkt me niet zo erg... Maar de dosis is uiteraard ook wel medebepalend.

Ik had gehoopt dat het het MDMA effect zou versterken of nog beter zou maken. Mocht ik het doen dan zal ik het waarschijnlijk wel echt tegen het einde van de avond nemen dan als het MDMA effect alleen nog uit energie bestaat.

Natozlato

Bewuste gebruiker
Ik had de euforie van de M en het ongeremde van de ghb. Maar erg sociaal was ik niet, ik werd er ook lam van. Ik heb 2 uur op de bank liggen kreunen van genot, het voelde haast orgasmisch. Toen was de piek voorbij en heb ik iedereen plat geknuffeld en gezwetst. Ik doseerde wel iets lager met de ghb.

Achteraf bekeken vind ik M lekkerder op zichzelf omdat je er ook energie van krijgt.

Je zou het eens kunnen proberen.

straatmadelief

Belezen gebruiker
Ik vind GHB en MDMA gewoon voelen als de twee middelen door elkaar, doet geen afbreuk aan het één of ander. Leuke combinatie hoor!
Ik brak na een nacht doorhalen op MDMA altijd de hele dag uit met GHB, ik zou niet meer weten hoe ik anders die dag door moet komen..

Chillax

Bewuste gebruiker
Nou, afgelopen weekend dus geprobeerd :)

Viel helaas erg tegen. Begonnen met 2ml, in een keer genomen toen de mdma echt wel flink afgenomen was. Merkte er eigenlijk niks wat van. Op een gegeven moment dacht ik misschien, maar kon ook restant mdma of placebo zijn. Had wel het idee dat m'n oogleden wat hingen, wat je ook krijgt als je dronken bent of heel moe.

Uur later nog 1.5ml genomen. Nog geen effect. Toen thuis (nog een uur later) nog eens 2.5ml. Toen begon ik wel wat te merken, maar echt leuk was dat niet.

Ik voelde me heel erg moe. Ik kon probleemloos wakker blijven maar lag ook wel lekker en vond het fijner om m'n ogen dicht te doen. Beetje zoals smorgens in bed wanneer je eigenlijk moet opstaan voor werk maar nog zo lekker ligt. Beetje stoned leek het ook wel ofzo, gewoon loom. Verder eigenlijk niks, geen euforie, aanrakingen voelde niets anders... Voelde me ook niet bijzonder goed (of slecht).

Tijdje zo blijven liggen met een muziekje op en toen maar gaan slapen.

Het spul heb ik zelf laten testen en was goede kwaliteit. Wat denken jullie, is het niet voor mij weg gelegd of is het net zoals met MDMA dat als je eerste dosis niet hoog genoeg is je er niet goed in komt? Misschien was ik te moe?

Ik ga het binnenkort thuis nog wel een keer proberen zonder wat anders en begin dan met 3ml. Op deze manier snap ik iig nog niet waarom mensen dat op een feestje zouden gebruiken...

Neocortex

Belezen gebruiker
Het combineren van GHB met XTC bevalt mij goed; ik kijk altijd wel erg uit met de dosering van GHB. Waar ik normaal wel tot 5 ml GHB als eerste dosering kan gaan, bevalt een dosis als 2 ml mij beter als ik daarvoor al XTC heb gehad. Het verlengt de 'flow' waar je in zit en verschuift de focus vrij nadrukkelijk van liefde naar seks. Ik ondervind die verschuiving niet als onplezierig.

Chillax

Bewuste gebruiker
Het combineren van GHB met XTC bevalt mij goed; ik kijk altijd wel erg uit met de dosering van GHB. Waar ik normaal wel tot 5 ml GHB als eerste dosering kan gaan, bevalt een dosis als 2 ml mij beter als ik daarvoor al XTC heb gehad. Het verlengt de 'flow' waar je in zit en verschuift de focus vrij nadrukkelijk van liefde naar seks. Ik ondervind die verschuiving niet als onplezierig.
Wanneer neem je dit dan? Als het speciale gevoel van mdma weg is maar je de rest nog voelt? 3 uur naar de xtc ofzo?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan