Safire zei:
Ben jij dat meisje niet dat nu volledig clean is, en iets tegen drugs heeft?Flugeltje zei:Safire zei:
Ben jij dat meisje niet dat nu volledig clean is, en iets tegen drugs heeft?
Flugeltje zei:Safire zei:
Safire zei:Flugeltje zei:Safire zei:
hahahahahahahahahahaha
ja man ik ben zwaar anti drugs. ik haat drugs gebruikers.![]()
Safire zei:Flugeltje zei:Safire zei:
hahahahahahahahahahaha
ja man ik ben zwaar anti drugs. ik haat drugs gebruikers.![]()
Ja ervaring mee. Als je 's ochtends een bommetje neemt en 's avonds GHB heeft het3970 zei:Heeft iemand ervaring met het gebruiken van GHB, nadat men speed heeft gebruikt? Als je bv 's morgens om 9u een bommetje speed/dex op hebt, heeft dat dan nog merkbare invloed op een paar ml GHB om bv 8u 's avonds?
Alvast bedankt!![]()
Hemi
TechNora zei:ik noem het altijd de basis!
hahaha - ja, en dan kun je dan nog eens drugs gaan gebruiken om wazig van te worden 
htweeoo zei:Je wordt smorgens al uitgeput door de Speed. Als die volledig is uitgewerkt zit je al op een lager energieniveau.
Dan GHb ga je goed van slapen. Maar je kan voorhebben dat je wakker wordt snachts omdat je dopamine systeem terug sneller begint te werken.
Of de dagen erna niet kunt slapen zonder GHB omdat je teveel hebt gebruikt.
En zo bouw je een verslaving op.
Mike-L S zei:GHB vind ik wel lekker na elke drug's...
Na LSD is het ook helemaal geweldig, na je MDMA of tussen je mixies door...

dr beckson zei:upper speed + downer ghb = kotsen bij mij
mdma kristallen en ghb is![]()
![]()

J89 zei:Zeker aan te raden, maar ik vind het het lekkest om de g te nemen als de speed/xtc/mdma al een tijdje aan het afbouwen is en langzamerhand die gaarheid begint in te slaan, dan een g'tje droppen, heilig is dat
Jep, meer tegen de afkick. Een jointje en een ghbtje en de afkick is heerlijk.
Toch speed maar slechts enkele keren per jaar voor mij....
Gast, wat kan je wel?Flugeltje zei:Safire zei:
ik zeg toch upper speed en downer g daar kan ik nie tegenRobdebob zei:dr beckson zei:upper speed + downer ghb = kotsen bij mij
mdma kristallen en ghb is![]()
![]()
Ohja en MDMA is geen upper...![]()

BigY zei:Heb het zelf een keer genomen na een paar gram sos...maar nee, het gevoel is behoorlijk irritant. Maar goed, coke is dan ook een irritante drug.
Dre zei:Ik heb in mijn leven alles wel eens geprobeerd, en speed in combi met G bleek uiteindelijk echt wel mijn ding te zijn. Nadeel daarvan is alleen wel dat je met speed langer wakker blijft, en dus langere tijd G blijft gebruiken, met als gevolg dat je binnen no-time lichamelijk verslaafd bent aan de G. Met datzelfe probleem zit ik nu dus. Zo ben ik ook op dit forum terecht gekomen omdat google zo vriendelijk was om me hier naartoe te sturen toen ik had gezocht op "lichamelijk afkicken ghb". Dat lichamelijk afkicken is dus echt geen pretje, en ik hou mijn hart dan ook vast voor de komende dag. Heb me zelfs ziek moeten melden hiervoor op mijn werk, en daar baal ik echt wel van! Wish me luck! (ook al is het m'n eigen stomme schuld)