GHB na speed?

3970

Wijs gebruiker
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van GHB, nadat men speed heeft gebruikt? Als je bv 's morgens om 9u een bommetje speed/dex op hebt, heeft dat dan nog merkbare invloed op een paar ml GHB om bv 8u 's avonds?

Alvast bedankt! :hearteyes:

Hemi

Spor

Wijs gebruiker
Flugeltje zei:
Safire zei:

:rolleyes: Ben jij dat meisje niet dat nu volledig clean is, en iets tegen drugs heeft?

Haha nee dat geloof ik niet !

Gebruik zelf geen speed, maar behalve na alcohol is ghb toch zoon btje altijd het beste gevoel in de wereld :P ? Vooral als je dan een warme douche neemt

Kan me niet voorstellen dat het niet relax is :sunglasses:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Safire zei:
Flugeltje zei:
Safire zei:

:rolleyes: Ben jij dat meisje niet dat nu volledig clean is, en iets tegen drugs heeft?

hahahahahahahahahahaha

ja man ik ben zwaar anti drugs. ik haat drugs gebruikers. :openmouth:

Ok, dan zit je hier op de juiste plaats....

Terug on-topic: ghb neemt het slechte gevoel van speed gewoon weg.

Elke maand / 2 maanden neem ik wel eens pep, maar nooit zonder ghb. Dan vind ik het gewoon te smerig.

Antigone

Belezen gebruiker
3970 zei:
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van GHB, nadat men speed heeft gebruikt? Als je bv 's morgens om 9u een bommetje speed/dex op hebt, heeft dat dan nog merkbare invloed op een paar ml GHB om bv 8u 's avonds?

Alvast bedankt! :hearteyes:

Hemi
Ja ervaring mee. Als je 's ochtends een bommetje neemt en 's avonds GHB heeft het
bij mij geen invloed op de werking van de GHB. De speed is immers allang uitgewerkt,
maar toch merk ik het op een andere manier. Ik word namelijk sneller moe met GHB op.

Als ik er op een logische manier over probeer na te denken is het waarschijnlijk,
omdat je door dat bommetje 's ochtends meer energie verbruikt die dag (of in ieder
geval de ochtend) dan zonder. Klinkt wel een beetje vaag, maar met bommetje
's ochtends en GHB 's avonds slaap ik als een roosje. Heb ik die dag geen bommetje
genomen blijf ik veel langer wakker en geniet meer van het wappie gevoel van de G.

Ik weet niet of je er wat aan hebt zo, ik zou zeggen probeer hetzelf eens uit :grin:

htweeoo

Bewuste gebruiker
Je wordt smorgens al uitgeput door de Speed. Als die volledig is uitgewerkt zit je al op een lager energieniveau.

Dan GHb ga je goed van slapen. Maar je kan voorhebben dat je wakker wordt snachts omdat je dopamine systeem terug sneller begint te werken.

Of de dagen erna niet kunt slapen zonder GHB omdat je teveel hebt gebruikt.
En zo bouw je een verslaving op.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Gewoon alles door elkaar doen, dat is het beste serieus! GHB om je wat relaxter te voelen, speed om wakker te blijven. Dus echt perfecte combi, want je voelt je relaxt terwijl je wakker blijft, ik noem het altijd de basis! Have fun! :wave:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ideaal om een weekend mee door te doen.
Deed het vroeger elk weekend, tot ik van mijn lichaam ben beginnen houden. Nu doe ik het maandelijks

berbe

Bewuste gebruiker
htweeoo zei:
Je wordt smorgens al uitgeput door de Speed. Als die volledig is uitgewerkt zit je al op een lager energieniveau.

Dan GHb ga je goed van slapen. Maar je kan voorhebben dat je wakker wordt snachts omdat je dopamine systeem terug sneller begint te werken.

Of de dagen erna niet kunt slapen zonder GHB omdat je teveel hebt gebruikt.
En zo bouw je een verslaving op.

goed slape wel
maar van goede g slaap je max een paar 2 a 3 uurtjes en dan begint ie uit te werke waardoor je dopamine terug word aangemaakt en ook, vrij komt en je dus super fit wakker word
dan weer beetje g kan je weer paar uurtjes slape

Mike-L S

Experimenterende gebruiker
GHB vind ik wel lekker na elke drug's...

Na LSD is het ook helemaal geweldig, na je MDMA of tussen je mixies door...

J89

Zeker aan te raden, maar ik vind het het lekkest om de g te nemen als de speed/xtc/mdma al een tijdje aan het afbouwen is en langzamerhand die gaarheid begint in te slaan, dan een g'tje droppen, heilig is dat

Flugeltje

Wijs gebruiker
J89 zei:
Zeker aan te raden, maar ik vind het het lekkest om de g te nemen als de speed/xtc/mdma al een tijdje aan het afbouwen is en langzamerhand die gaarheid begint in te slaan, dan een g'tje droppen, heilig is dat

Jep, meer tegen de afkick. Een jointje en een ghbtje en de afkick is heerlijk.

Toch speed maar slechts enkele keren per jaar voor mij....

J89

Jep, meer tegen de afkick. Een jointje en een ghbtje en de afkick is heerlijk.

Toch speed maar slechts enkele keren per jaar voor mij....

haha precies, het jointje moet ook zeker aanwezig zijn, beter als dat zal je joint nooit smaken imo

ik vind het trouwens lekkerder na xtc dan na speed, omdat xtc toch voor mij een grotere aanslag op me lichaam is en toch een veel intensere ervaring dan speed, en dan daarna heerlijk ontspannen met de g en een knaak

deadlock

Badass junkie
Flugeltje zei:
Safire zei:

Gast, wat kan je wel?

De effecten van GHB en speed zijn tegenovergesteld aan elkaar. Tenminste intern. Dat kan er voor zorgen dat je hart dus rare sprongen gaat maken op het moment dat je ze combineert, zoals met de meeste combinaties uppers en downers.

BigY

Heb het zelf een keer genomen na een paar gram sos...maar nee, het gevoel is behoorlijk irritant. Maar goed, coke is dan ook een irritante drug.

Dre

Newbie
Ik heb in mijn leven alles wel eens geprobeerd, en speed in combi met G bleek uiteindelijk echt wel mijn ding te zijn. Nadeel daarvan is alleen wel dat je met speed langer wakker blijft, en dus langere tijd G blijft gebruiken, met als gevolg dat je binnen no-time lichamelijk verslaafd bent aan de G. Met datzelfe probleem zit ik nu dus. Zo ben ik ook op dit forum terecht gekomen omdat google zo vriendelijk was om me hier naartoe te sturen toen ik had gezocht op "lichamelijk afkicken ghb". Dat lichamelijk afkicken is dus echt geen pretje, en ik hou mijn hart dan ook vast voor de komende dag. Heb me zelfs ziek moeten melden hiervoor op mijn werk, en daar baal ik echt wel van! Wish me luck! (ook al is het m'n eigen stomme schuld)

tomz0r

Badass junkie
Dre zei:
Ik heb in mijn leven alles wel eens geprobeerd, en speed in combi met G bleek uiteindelijk echt wel mijn ding te zijn. Nadeel daarvan is alleen wel dat je met speed langer wakker blijft, en dus langere tijd G blijft gebruiken, met als gevolg dat je binnen no-time lichamelijk verslaafd bent aan de G. Met datzelfe probleem zit ik nu dus. Zo ben ik ook op dit forum terecht gekomen omdat google zo vriendelijk was om me hier naartoe te sturen toen ik had gezocht op "lichamelijk afkicken ghb". Dat lichamelijk afkicken is dus echt geen pretje, en ik hou mijn hart dan ook vast voor de komende dag. Heb me zelfs ziek moeten melden hiervoor op mijn werk, en daar baal ik echt wel van! Wish me luck! (ook al is het m'n eigen stomme schuld)

Rustig afbpuwen met GHB, niet in één keer proberen te stoppen, kan levensgevaarlijk zijn.

Hopelijk lukt het je,
Succes :)

Jackthetripper

Hoe lang na een lijntje moet je wat GHB pakken om een heerlijke combi te krijgen???
Bij xtc moet je je ghb een kwartiertje na je pil pakken....dat weet ik maar al te goed! :sunglasses:
Maar na een lijntje speed???

Bovenaan