GHB + Neuroleptica

Discussie in 'GHB' gestart door Icecream1969, 16 jul 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Icecream1969

Icecream1969 Newbie

Hey een vriendin van mij is verslaafd aan GHB al een tijdje ze gebruikt ongeveer 30ml per dag, ze is ook al in behandeling geweest bij instellingen en daar heeft ze pillen gehad tegen haar verslaving zoals Seroquel en Tranxene. Nu is ze niet meer in behandeling omdat ze niet goed geholpen werd volgens haar, ze wil nu zelfs gaan afkicken en ze heeft mijn hulp gevraagd. Ikzelf ben ook wel in aanraking geweest met amfetamines maar dat is iets heel anders dan haar verslaving en haar combinatie pillen. Ik ben erg tegen het gebruik van deze pillen omdat ze schadelijk zijn, zij wil nu afbouwen met de GHB in combinatie met deze pillen en uiteindelijk enkel de pillen nog gebruiken.
    Nu is mijn vraag is dit niet levensgevaarlijk op deze manier ? Heb hier echt niet de ervaring of voldoende kennis over,heb al een beetje opgezocht op het internet over deze pillen.
    Alle tips zijn welkom .
    grt

2. Fighter

Fighter Newbie

Zelf gebruik ik seroquel en ook al lange tijd G. Over de seroquel weet ik dat het bij mij nooit problemen heeft opgeleverd icm G. Het maakt in ieder geval wel dat je tenminste nog iéts kan slapen en het dempt de angsten een beetje.

Tranxene heb ik geen ervaring mee

3. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Ze raden het altijd af om zelf te stoppen op ghb omdat sommige mensen zo stom genoeg zijn om cold-turkey te gaan op een ghb verslaving. Je moet inderdaad afbouwen.

Ik ben overigens geen ervaringsdeskundige op ghb verslavingen maar als je het zonder een afkickkliniek wilt doen (wat veel mensen gok ik gaan afraden) lees je vooral veel in. Vraag hoe andere ex ghb-verslaafde het hebben gedaan. Lees ervaringen, tips, wat je kan verwachten, wat zijn moeilijke momenten.

Ze mag blij zijn met een vriend(in) zoals jou. Maak haar wel duidelijk dat je graag je best voor haar wilt doen als zij ook haar best doet. Zo heeft ze een extra motivatie.

Voor de rest...ja inlezen als een gek, weten hoe je moet afbouwen. Over de medicatie seroquel en tranxene weet ik weinig af.

Succes en alle geluk toegewenst.

4. Fighter

Fighter Newbie

Edit: Ik zie dat ik enkel heb gereageerd op de wisselwerking van seroquel en mijn onwetendheid wat betreft Tranxene.

Zoals Yaizer zegt is het het verstandigst dit onder medische begeleiding te doen. Daarnaast is het zo dat deze middelen absoluut niet de juiste werking hebben om GHB gebruik te stoppen of af te bouwen. Denk hierbij eerder aan diazepam of baclofen en lyrica.

Als je even goed op het forum kijkt, kan je veel verhalen zien van mensen die afbouwen of stoppen met gebruiken. Verder staan in jouw bericht geen details over het gebruik, zoals hoeveelheden / interval / duur van gebruik.

Laden...
Vergelijkbare Topics - GHB Neuroleptica
  1. Geelaapje
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    317
  2. Soiso
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    1.667