GHB & Pep

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

ronny

Experimenterende gebruiker
Ik lees tegenwoordig veel goede dingen over deze combo. Ben benieuwd of er hier mensen zijn die er ervaring mee hebben. Dus bij deze:

Wie heeft het al eens gedaan?
In welke doseringen?
Hoe voelde het?
En hoe brak was je de dag erna?

3970

Wijs gebruiker
Ik zou zeggen, gebruik die rechthoekige knop rechtsboven eens een keer, je zult aangenaam verrast zijn :rolleyes:

Pintho

Belezen gebruiker
hey
dit is een verleidelijke combi als je teveel van beide hebt, is namelijk in mijn geval super lastig om te stoppen !! Het heft de nadelen van elkaar op heb ik het idee !! dus je bent niet onrustig/depri van de pep.. je bent niet lui/ongeconcentreert door de GHB ... Echt Duivels gevaarlijk duss...!!

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ook een combi waar je niet uren maar dagen kan op doorgaan.

Met een gram goede pep en genoeg ghb ben je heel het weekend in topvorm, maar als je maandag moet gaan werken zul je het wel moeten bekopen..... net als di, woe en mss ook nog donderdag wanneer de vermoeidheid is toegeslagen

Flugeltje

Wijs gebruiker
Als je het beest wil uithangen moet je vooral voor deze combi gaan.
Gebruik het niet waar er bekende en familie rond loopt die het niet mogen weten

Ja precies

Bewuste gebruiker
Ik gebruik al een tijdje speed en GHB samen en ik vind het een sublieme combinatie! Door de speed val ik niet in slaap van de GHB en door de GHB word ik niet opgefokt van de speed. Ik heb dus de energie van de speed en de relaxte vibes van de GHB. Wat wil een mens nog meer!!

ronny

Flugeltje zei:
Als je het beest wil uithangen moet je vooral voor deze combi gaan.
Gebruik het niet waar er bekende en familie rond loopt die het niet mogen weten
Valt het dan zo op?

Als ik 1 van de 2 gebruik ziet niemand het meestal.

Klinkt in elk geval super!

Flugeltje

Wijs gebruiker
Je hebt bewegingen niet meer onder controle, je handjes gaan alle kanten op, je vingers worden oncontroleerbaar, je gaat spastische bewegingen vertonen

Ja precies

Bewuste gebruiker
Klinkt meer als epileptie! Ik neem 3 buisjes GHB op een dag en 1,5 gram pep erbij, en ik heb helemaal nergens last van hoor.

Ja precies

Bewuste gebruiker
Ik ben een meisje Flugel, dat je dat nou nog niet doorhebt! En 3 buisjes is niet veel, maar het moet dan wel daar bij blijven. Had vandaag maar 2 buisjes op en lag de hele dag nok. Damn, dat was nou ook weer niet de bedoeling. Met speed erbij blijf ik tenminste wakker, maar ik ben sinds 2 dagen gestopt met speed, wil in ieder geval van die verslaving af en de rest volgt hopelijk nog..

duck

Newbie
Er is niets beter dan deze combinatie, echt heerlijk. Je kan blijve gaan en je voelt je super lekker. Je voelt je geen moment slecht want dan pak je een potje bij

Grtz

Flugeltje

Wijs gebruiker
Dat is waar, tot je stopt. Je afkick, je come down, je vermoeidheid, je mentale gesteldheid een paar dagen laten. Maar je hebt gelijk, voor een nacht of een weekend door te doen, heerlijke combi

J89

duck zei:
Er is niets beter dan deze combinatie, echt heerlijk. Je kan blijve gaan en je voelt je super lekker. Je voelt je geen moment slecht want dan pak je een potje bij

Grtz
zeker wel, xtc en coke er nog bij en de nodige jointjes.
kijk dan is het compleet :hearteyes: maar goed, megahard naar de klote de volgende dag dan :grin:
altijd zorgen dat je nog genoeg ghb en een beetje hasj hebt om de dag daarna door te komen imo :wink:

Dat is waar, tot je stopt. Je afkick, je come down, je vermoeidheid, je mentale gesteldheid een paar dagen laten. Maar je hebt gelijk, voor een nacht of een weekend door te doen, heerlijke combi
true, maarja goed, ik moet er sowieso niet aan denken om een lange tijd speed te gebruiken.
Dat is de enigste drugs waarbij ik ook echt zo'n gevoel heb van damn wat ben ik me hier toch een rotzooi naar binnen aan het werken. ow, ik zie nu dat volgens mij een aantal mensen het ook gewoon over dagelijks gebruik hebben. want een weekendje, tja dan valt het wel mee.

Ja precies

Bewuste gebruiker
Ik gebruikte een tijdje dagelijks pep gecombineerd met ghb. Een heerlijke combinatie, maar op een dag vroeg ik me toch af waar ik in godsnaam mee bezig was. Nu pak ik nog weleens ghb maar ik ga er zonder pep goed nok van de hele tijd.

Flugeltje

Wijs gebruiker
:tearsofjoy:

Herkenbaar, steeds vrolijk opgewekt, maar dan komt er een moment waarop je je afvraagt of je goed bezig bent :tearsofjoy:

Bertuz

Newbie
Ideale combi........ alleen wel gevaarlijk ideaal ghehe

Upper en downer geeft een heerlijk gevoel in dit geval.... wakker blijven van de pep en relaxet zijn van de GHB hmmmm heerlijk...... jammie jammie ghehe

Ja precies

Bewuste gebruiker
Bertuz zei:
Ideale combi........ alleen wel gevaarlijk ideaal ghehe

Upper en downer geeft een heerlijk gevoel in dit geval.... wakker blijven van de pep en relaxet zijn van de GHB hmmmm heerlijk...... jammie jammie ghehe
Je kunt het ook zien als: Als je geen GHB zou gebruiken, had je ook geen pep nodig om wakker te blijven, en als je geen pep zou gebruiken, had je ook geen GHB nodig om je relaxed te voelen.. Perfecte situatie toch?!!

aapje31

dikkiedik zei:
ben nog niet zo ervaren maar is pep het zelfde als xtc of is dat wat anders? :flushed: :flushed:
Pep en XTC is iets heel anders. Toch lijkt het met sommige dingen een beetje op elkaar..
Lees eerst de verschillende forums door (over Speed en XTC) dan weet je wat meer

Needle

Hele dagen aan het gamen geweest met deze combi, was fijn om te doen, maar t sloopt je wel... Na zo'n weekend behoorlijk aan de latten!

Needle

dikkiedik zei:
Needle zei:
Hele dagen aan het gamen geweest met deze combi, was fijn om te doen, maar t sloopt je wel... Na zo'n weekend behoorlijk aan de latten!
Heb je pep en xtc samen gebruikt? :stoned:
Ook regelmatig, maar dat is niet waar ik het nu over heb... heb wel eens als ik te lang en te zwaar aan de GHB ben geweest dat ik op mijn werk (vrij zware lichamelijke arbeid) dat ik zweet als een otter... Ben wel eens gevraagd door een collega of ik me wel goed voelde omdat ik zo ontzettend aan het zweten was :openmouth:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Weet nog in de tijd toen ghb en pep combineren dagelijkse kost was en 's morgens iedereen stond te bevriezen op het werk toen ik zweette als een reiger in mijn t-shirt, wat een tijd was dat

Ja precies

Bewuste gebruiker
haha, ja dat herken ik wel van vroeger, in een Tshirt over straat, terwijl iedereen gewoon een jas aan heeft.

Jackthetripper

Ik ben de compi ghb en pep wel gewend...ik weet dan dat ik een kwartier na m'n pilletje wat ghb moet pakken om dat heerlijke effect te krijgen.

Hoe zit dat met pep en ghb.....hoe lang na een lijntje kun je het beste wat ghb pakken. Of eerst ghb en later een lijntje?

fatsoen1

perfectte combi echter het gevaar van overdoseren van ghb blijft op de hoek liggen. Ik ben al zo vaak out gegaan ondanks het feit dat ik superstrak van de pep stond en diverse malen in een ziekenhuis wakker geworden. Bij een overdosis ghb in combi met pep gaat je hart ook raar doen.

Bovenaan