ghb pillen zelf maken

space scientist

Wijs gebruiker
Na een zeer lange tijd geen GHB meer gebruikt te hebben wil ik er toch weer aan beginnen. Toen ik nog wel gebruikte, maakte ik het wel altijd zelf. Maar nou komt het.... Ik kan gewoon niet tegen die smaak er van.

Ik wil dus gewoon weer zelf GHB maken(puur eigen gebruik) en het dan laten verdampen om het in capsules te stoppen. Maar ik weet dat het spul hygroscopisch is, dus zoud het goed blijven als ik het in die capsules stop?

En zoja, als het goed blijft, wat is de hoeveelheid te vergelijken met 1ml ghb van 50/50 (algemeen genoemen) zodat ik niet od

Elfquest

Bewuste gebruiker
delen door 5
maar volgens mij smelten die capsules niet? of het moeten die vegetarische zijn.
Als je er nou gbl in zou doen zou het een ander verhaal zijn, want dat is zuur en corossief. GHB heeft toch gewoon een ph van 7?

Elfquest

Bewuste gebruiker
Volgens mij stond hier al ergens een topic waarin iemand het in capsules had gedaan. Moet je misschien ff op zoeken.. Ik weet niet wat je normale dosis is? Ik zou zelf zo'n 3/4 ml in een capsule doen.

Spor

Wijs gebruiker
Heb het zelfs wel eens proberen te snuiven :P

Maar bij mij was de hoeveelheid poeder die over bleef van 1ml te veel om fatsoendelijk te snuiven voor een fatsoendelijk effect...

Verder zou je in theorie je ghb gewoon in een capsule kunnen doen, en dan slikken voordat de capsules is opgelost.

grapjas

Newbie
Lijkt me wel ingewikkeld dit te capsuleren? Dan moet je toch ook calcium toevoegen oid zodat de stof de hygroscopische eigenschap verliest.

Iemand ervaring mee, ben wel geinteresseerd :)

Soma

Bewuste gebruiker
Ik ben ook wel geinteresseerd want ik vind de smaak van GHB alsmaar vuiler worden. Is het niet makkelijker om GHB-poeder te maken met ethanol ipv water? Of kan je die ethanol niet zomaar in de supermarkt kopen?

space scientist

Wijs gebruiker
Soma zei:
Ik ben ook wel geinteresseerd want ik vind de smaak van GHB alsmaar vuiler worden. Is het niet makkelijker om GHB-poeder te maken met ethanol ipv water? Of kan je die ethanol niet zomaar in de supermarkt kopen?

nee die kan je niet zomaar in de supermarkt kopen (niet zo sterk, 96% voor consumptie)

maar als je de ghb verdampt blijft er puur poeder over

Soma

Bewuste gebruiker
Mja, bij mij niet echt. Het is eerder een vochtige brok die gewoonweg niet droog te krijgen is.

Bovenaan