Ghb poeder maken

Ik heb enkele vragen voor GHB-poeder te maken hoe kan je dit het beste doen ?
En hoeveel gram heb ik dan ongeveer over ? ik heb gehoort per 5ml ongeveer 3 gram ?
Ik heb 2 liter gbl ,1000 gram NoAH en 2 liter gedestilleerd water :)

waarom zou je dit willen. Je hebt alcohol nodig en dit is zeer ontvlambaar.

60 gram sodium hydroxide NaOh,natuurlijk 99,99 % puur
120 ml 99,99 % gbl
1000 ml pure anhydrous ethanol, geen water bevattend.
hoe je het verder moet doen zeg ik niet.

ghb the natural mood enchancher van ward dean bevat recepten

flatron

Newbie
Hardstylelover zei:
Ik heb gehoort per 5ml ongeveer 3 gram ?
Ik heb 2 liter gbl ,1000 gram NoAH en 2 liter gedestilleerd water :)

Wat betreft de 3g per 5ml dat hangt helemaal af van de concentratie.
Maar ga uit van wat jij hebt 2 liter gbl en 1000g NaOH gebruikt.
De molmassa van gbl is 86,09g/mol en van NaOH is de molmassa 39,99g/mol
Jij hebt dus:
2000/86.09 = 23.23 mol gbl gebruikt
1000/39,99 = 25.00 mol NaOH gebruikt.

[Even tussendoor modus]
Was je pH wel precies 7, aangezien je iets teveel NaOH gebruikt hebt (25-23.23 = 1.77 mol = 71g teveel).
[/Even tussendoor modus]

Je moet uitgaan van de hoeveelheid gbl omdat je die in ondermaat gebruikt hebt.
23.23 mol gbl geeft 23.23 mol ghb.
1 mol NaGHB weegt 127.10g dus:

127.10g/mol X 23.23 mol = 2952.53g NaGHB poeder.

Waarom zou je alcohol nodig hebben martijnhotdog???
Het is veel makkelijker om het gewoon met water te maken en uit te kristalizeren door in te dampen aangezien het smeltpunt van NaGHB op 123*C ligt.

Hoe je het moet doen:
GHB maken zoals je dat gedaan hebt altijd al dan zet je het op het fornuis en zorg je dat al het water verdampt is, je moet dus ongeveer 2 kg minder over hebben ( 2liter = 2kg ) en dan is dus al je water verdampt. Het zal wel vloeibaar blijven omdat de NaGHB een vaste stof is met een smeltpunt van 123*C dus je zult niet ineens een blok in je pan zien, wel bij afkoelen omdat je in je pan uiteindelijk alleen nog maar gesmolten pure NaGHB hebt. Dus schat in hoeveel water je moet verdampen en als al het water weg is dan laatje het afkoelen en heb je pure NaGHB poeder.

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb dit zelf een enkele keer geprobeerd het is niet zo moeilijk maar het loont zich niet echt.

Ik had een ml op een lepel gedaan en die verwarmt tot het begon te borrelen. Toen weg gelegd en laten stollen. Dan heb je dus een brok met ghb. Maar ten eerste was het van 1 ml, en werd het een hele berg. Wegen had sowiso geen zin want het is een stof die vocht aantrekt. Sowiso al een kleffe boel dus, net veels te natte pep. Sowiso in volume gezien denk ik wat een gram pep zou zijn. Ook veels te veel om in een keer op te snuiven dus, daarbij waren de lijnen maar kut omdat het zo nat was. En het was maar 1ml...

Nouja, toch geprobeerd maar, 2 natte lijnen gelegd, opgesnoven maar werkte niet echt alleen een beetje die vettige smaak achterin je keel.

Als je het langer laat borrelen en de vloeistof dus verdampt kan het denk ik wel minder poeder worden. Maar ach, waarom zou je ?

De rest laten liggen en een uur later was het gewoon weer vocht.

Met die alcohol weet ik niet, maar dit werkte "op zich" wel, alleen verkeerd uitgevoerd.

flatron

Newbie
Aangezien GHB een zout is zal het niet oplossen in ethanol dus daarom als GHB zich vormt in ethanol als oplosmiddel ipv water dan zal het meteen neerslaan.
Maar goed dit is gevaarlijker omdat ethanol brandbaar is en duurder is dan water.
je moet het ook goed droog koken en dan in een luchtdichte verpakking bewaren.
Dan wordt het nog veel minder poeder, en droog poeder ook.
Snap zowieso uberhaupt niet waarom pep nat is, het is gewoon een droge vaste stof waarom zou iemand het nat maken...dan moet je het eerst weer laten drogen :confused:

inferno33

Bewuste gebruiker
Ik weet het niet 100% zeker maar ik heb een sterk vermoeden dat er bij de productie van pep een vloeistof(als ik me goed herinner ether) gebruikt wordt, wat dus na de reactie een oplossing/neerslag zal geven, en dan is het makkelijk die een beetje nat te laten. Staat ook weer leuk.

Over de GHB, even uit laten koken kan idd, al lijkt de ethanol manier me beter, wel zou ik dan terpentine oid gebruiken en gewoon goed laten drogen... Stukje goedkoper dan pure ethanol regelen.

flatron

Newbie
inferno33 zei:
Ik weet het niet 100% zeker maar ik heb een sterk vermoeden dat er bij de productie van pep een vloeistof(als ik me goed herinner ether) gebruikt wordt, wat dus na de reactie een oplossing/neerslag zal geven, en dan is het makkelijk die een beetje nat te laten. Staat ook weer leuk.

Over de GHB, even uit laten koken kan idd, al lijkt de ethanol manier me beter, wel zou ik dan terpentine oid gebruiken en gewoon goed laten drogen... Stukje goedkoper dan pure ethanol regelen.

-----

pure ethanol wordt niet voor niks gebruikt, dit word gebruikt vanwege het relatief lage kookpunt.
Terpentine kookt op 150-190°C. Hier zullen dus altijd restjes van over blijven, en dat is dus het laatste wat je dus wilt hebben in je ghb. Ethanol is trouwens niet duur....

gtje

Bewuste gebruiker
dus als ik 1 l ghb heb ... deze kook ik uit op 123 graden ( oven dus ) ...

dan houd ik na het afkoelen nog ongeveer over???? in grammen ???? en hoe lang moet ik het in de oven laten staan .... of beter gezegd wanneer weet ik dat het goed ????

en waarom die ether gebruiken wat is het voordeel daarvan ??? nadeel ervan is dat je weer een schadelijk stof toevoegd dus als het echt niet nodig is vermijd ik het btw nog brandbaar ook duss kijk liever uit en denk er nog wel 3 x over na ...

blijven er schadelijke stoffen achter in de oven .... want de oven is een pracht ding om ghb en afleidingen in te maken weet ik maar ben bang dat er stoffen blijven hangen en/of de geur ervan .... en dit wil ik niet in mijn eten terug proeven ...

tsjaa ik ben me bewust van dit topic bumpie maar goed ben er zelf ook nieuwsgierig na en tsjaa kan ook zelf wel een topic openen maar dit is handiger

greetzzz gtje

inferno33

Bewuste gebruiker
Dat hangt er dus vanaf hoeveel water je bij die GHB hebt gedaan...

ik bedoelde mss niet terpentine, maar spiritus(iig, die zooi die ze in polen drinken, waar ook nog wat methanol door zit) zou even goed moeten werken, en kost 60 cent per liter waarschijnlijk.

Robdebob

Bewuste gebruiker
Welke mongool gooit er nou terpentine of spiritus door zn ghb :confused: :confused:
Gebruik gewoon gedemineraliseerd water, dan weet je zeker dat je niet doodgaat aan die rommel :rolleyes:

gtje

Bewuste gebruiker
idd ik houd het hetl iefst zo pura natura ...

dat geouwehoer met die bij stoffies !!! als het niet nodig is is het nodig tog ...

klaar ... lekker laten inkoken :grin: that's it

gtje

Bewuste gebruiker
en btw ... ligt eraan hoeveel water erbij de ghb is gedaan ???? er zit in ghb gewoon altijd een vaste verhouding aan naoh , gbl en gedis water in hoor ... ( welek verhouding weet ik nog niet precies :P ) maar anders zou je nooit op op een ph waarde van 7 kunnen uitkomen !!!

ik bedoel dus bijv

als ik 200 ml wil maken ( en ik roep nu maar wat )

ik gebruik 43 ml gbl , 40gr naoh en 150 ml gedist water ... uiteindelijk zou er ( ik zeg dus maar wat ) ghb uit komen van een waarde van ph7

de volgende keer gebruik ik voor 200ml 68 gbl , 52 gram naoh en 132ml gedistilleerd water ... je ziet dan kan dat nooit ph 7 zijn omdat de verhouding gewoon niet klopt tot voorbeeld 1 ...

er kan dus maar 1 verhouding zijn met ghb als je puur deze 3 grondstoffen gebruikt een andere mogelijkheid is er gewoon niet ... of je moet lopen klote met spulletjes erbij die ph - en ph + geven ...

greetzzz gtje

Eristoff

Experimenterende gebruiker
gtje zei:
en btw ... ligt eraan hoeveel water erbij de ghb is gedaan ???? er zit in ghb gewoon altijd een vaste verhouding aan naoh , gbl en gedis water in hoor ... ( welek verhouding weet ik nog niet precies :P ) maar anders zou je nooit op op een ph waarde van 7 kunnen uitkomen !!!

Concentratie van een GHB-oplossing heeft niks te maken met de pH-waarde ervan :wave:
Gedemineraliseerd water is immers een neutrale stof (pH 7) en de hoeveelheid water in de oplossing verandert dus niks aan de pH-waarde. :wink:

J0rrit

Badass junkie
PH= -log[H3O+], meer van dat water betekent dus dat de concentratie H3O+ afneemt, en de ph dus ook.

Bovenaan